پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۸۹۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶
معاون پژوهشکده نانوفناوری دانشگاه شیراز مطرح کرد
دکتر رضا پولادی، از قطب فناوری نانو دانشگاه‌های جنوب کشور شدن شیراز خبر داد.

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون‌نما؛ رضا پولادی در حاشیه همایش فناوری نانو که توسط اداره آموزش و پرورش و پژوهشکده دانش‌آموزی علامه دوانی کازرون و با حضور فرماندار، جمعی از فرهنگیان و دانشجویان در کانون رضوان برگزار شد اظهار داشت: امروزه به همت دولت‌مردان و مسئولان کشور تکنولوژی نوین نانو به صورت اصولی رو به پیشرفت است.

وی افزود: شرکت‌های فناوری نانو در سراسر کشور دانشگاه‌هایی را زیر پوشش خود قرار داده‌اند و با تربیت دانشجویان توانسته‌اند به دستاوردهای چشمگیری دست یابد.

این استاد تمام‌وقت دانشکده نفت و گاز دانشگاه شیراز گفت: در حال حاضر با شکل‌گیری قطب‌های نانویی در کشور تا حد بسیاری از پراکندگی کاری در زمینه فعالیت در این فناوری کاسته شده است.

پولادی ادامه داد: در پژوهشکده نانوفناوری شیراز نزدیک به 70 استاد در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند و کارهای خوبی در زمینه تکنولوژی نانو صورت پذیرفته است.

معاون پژوهشکده نانوفناوری دانشگاه شیراز تصریح کرد: در 30 سال انقلاب با وجود مشکلات داخلی و خارجی، دانشمندان جوان کشورمان با تقویت روحیه بسیجی و عمل به دستورات دینی توانسته‌اند به پیشرفت و دستاوردهای خوبی دست یابند.

وی ساخت موشک و تسلیحات نظامی و پیشرفت در صنعت تولید برق و تکنولوژی و نیز فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه تولیدی و صنعتی و تکنولوژی را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

پولادی در بخش دیگر سخنانش، داشتن آموزش و پرورشی پویا و به روز را در گرو از بین بردن رکود حاکم بر آموزش و پرورش و پایان دادن به دغدغه معیشتی معلمان توسط مسئولان، متفکران و قانون‌نویسان کشور دانست.

این مسئول گفت: چنانچه معلمان کشور دغدغه معیشتی نداشته باشند می‌توانند با آسودگی خاطر به تربیت فرزندان این مرز و بوم بپردازند و تحول عظیمی در علم و تکنولوژی کشور ایجاد کنند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش کازرون نیز بیان داشت: این همایش در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شده تا معلمان و دانش‌آموزان به دستاوردهای جدید علم و تکنولوژی بیشتر آگاهی یابند.

مرتضی دیانتی نسب افزود: مجموعه سند تحول آموزش و پرورش یک آرمان و مدینه فاضله است بنابراین برای رسیدن به تمام اهداف آن باید تلاش فراوانی صورت گیرد.

وی در پایان از معلمان و مربیان این شهرستان خواست که دانش‌آموزان را به کارهای پژوهشی و تحقیقی راهنمایی و تشویق کنند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
0
3
من در همایش بودم ولی دکتر بیشتر وقت رو اختصاص دادن به حرفای سیاسی و تبلیغاتی. ما مثلا رفته بودیم درباره فناوری نانو مطالبی یاد بگیریم. ولی قبلش آقای زهرایی که درباره نانو پاورپوینتی ارایه کردند خیلی کم صحبت کردند. ایکاش بیشتر درباره فناوری نانو صحبت می کرد. لااقل دیگه سیاسی نگفت.
شهرمن کازرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
0
2
همایش نانو سیاسی یا نانو فناوری!
فقط فهمیدیم 1 نانو متر چقدره اونم به قول قصه حسنی!
حقیقت گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
1
1
آقای ناشناس.گوشهات سیاسی شنیدن.وگرنه بحث در مورد تاثیر نانو در خصوص پالایش نفت وتوسعه صنایع تبدیل انرژی وپیل های خورشیدی ربطی به سیاست نداشت.در ضمن یادت باشه باید با هم سنگ خودمون قیاس کنیم ایشون رییس بخش نانو دانشگاه شیراز ومعاون پژوهشکده نانو هست.
استاد فیزیک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
1
1
باسلام
ضمن عرض تبریک به دکتر پولادی، استاد و پیشکسوت عزیز که با سخنرانی خودشون در زمینه نانو باعث سرافرازی ما شدند. در ضمن ایشون به هیچ وجه خاصی سیاسی صحبت نکردند. خواهشمندم ایرادهای بی مورد و بدون اساس رو عنوان نکنید . شما در مقابل تمام صحبتاتون در پیشگاه خدای بزرگ مسئولید. دکتر پولادی نماد یک انسان فرهیخته و متفکر هستند. باتشکر از مدیریت محترم آموزش و پرورش برادر بزرگوار دیانتی معزز که چنین فرصت هایی ایجاد می کنن در محضر بزرگانی چون استاد پولادی عزیز باشیم. خداوند بزرگ اجرشان دهد.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
0
0
اساسا کازرون نما محل خوبی برای تیلیغات است
حالا ... چرا شده موضوع خبر ساز خودش جای سئواله!!!!!!
حسین پورقیو می
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
3
2
با سلام
با شناختی که بنده از دکتر پولادی دارم بعید می دانم که ایشان جز مباحث علمی به مسئله دیگری بپردازند.برای آقای دکتر که از مفاخر علمی شهرستان هستند آرزوی توفیق و سربلندی را دارم.
دکتر م ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
0
0
جناب دکتر از افتخارات کازرون و ایران هستند برایش ارزوی سلامت سعادت وموفقیت دارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳