پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون گفت: امروزه دشمن نسل جوان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان را در بیراهه کشاندن نشانه رفته است .

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما عبدالحسین میرزایی در حاشیه یادواره شهدای بسیج دانش آموزی که در کانون شهید عسکری کازرون برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار كازرون نما اظهار داشت: یادواره های شهدا به هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان برگزار می شود تا این نسل را از نقشه های شوم دشمنان در بیراهه کشاندن آن ها بیمه کند.

وی ، رعایت حجاب و عفت و پاکدامنی از سوی خواهران و برادران رایکی از پیام و وصایای شهدا عنوان کرد و افزود : برگزاری یادواره شهدا در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت وادامه راه شهدا و عمل به وصایای آنان در میان نسل جوان بسیار تأثیرگذار است .

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون گفت: واحدهای بسیج دانش آموزی کازرون با همکاری حوزه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان در مناسبت های مختلف به بر گزاری چندین یادواره شهدا در سطح مدارس اقدام کرده است .

میرزایی ادامه داد : با توجه به وصایای شهدا و فرموده امام شهدا مبنی بر اینکه « پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی وارد نشود » بنابراین باید این تفکر عظیم در میان دانش آموزان و آینده سازان کشورمان ازراه برگزاری یاد واره ها ترویج و تقویت شود .

وی خاطرنشان کرد : این حوزه بسیج دانش آموزی در کازرون در اواخر مهرماه سال تحصیلی جاری با توجه به تغییر و تحول در درس آمادگی دفاعی ، اقدام به اعزام تعداد 15 دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان بسیجی به مناطق جنگی با حضور راویان و طلاب بسیجی نموده است .

این مسئول در ادامه از اعزام 9 دستگاه اتوبوس دیگر حامل دانش آموزان برادر در تاریخ 23 بهمن ماه جاری به مدت سه روز به مناطق عملیاتی وجنگی خبر داد .

میرزایی در بخش دیگر سخنانش ، جذب و ساماندهی نیروهای بسیجی ، آموزش نیروهای عادی و فعال بسیج ، اجرای طرح آیه های تمدن اسلامی ، برگزاری یاد واره شهدا ، اجرای مسابقات قرآن و عترت ، برگزاری مسابقات جشنواره سرود بسیج دانش آموزی را از جمله اهم فعالیت های این حوزه برشمرد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون ، برگزاری مسابقات بزرگ کتاب خوانی ، اجرای برنامه های اعزام راهیان نور ، برگزاری نشست های معرفتی و بصیر تی ،تشکیل حلقه های شجره طیبه صالحین در طول سال تحصیلی جاری درکازرون را از جمله فعا لیت های دیگر این حوزه برشمرد .

براساس این گزارش : یادواره شهدای بسیج دانش آموزی در کازرون به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ، دبیرستان دخترانه شاهد ( تقوی ) ، مدیریت آموزش و پرورش و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهر در کانون شهید عسکری کازرون برگزار شد

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳