پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت : به برکت فرهنگ شهادت حسینی و خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس اسلام را بیمه و جمهوری اسلامی، ام القرای جهان اسلام شد.

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما : غلامرضا شرفی در مراسم یادواره شهدای بسیج دانش آموزی کازرون که با حضور یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز تهران ، مدیرآموزش و پرورش وجمعی از فرهنگیان ودانش آموزان و مسئولان کازرون در کانون شهید عسکری این شهر برگزارشد ضمن گرامی داشت ایام مبارک دهه فجر در سخنانی اظهار داشت : امروزه بسیاری از رسانه ها و فریب خوردگان دشمن هجمه های شدیدی را علیه نظام شروع کرده ودر تلاش هستند به هرنحوی مقاومت مردان و زنان این سرزمین را کمرنگ و به باد فراموشی بسپارند.

وی ، برگزاری یادواره شهدا را باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان عنوان کرد و افزود : جوانان و نوجوانان ما باید بدانند امروزه این عزت و سربلندی جمهوری اسلامی در دنیا به خاطر مقا ومت شهدایی است که با دست خالی و بدون پشتوانه ای در مقابل دنیای استکبار به ارمغان آورده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که « برگزاری یادواره شهدا کمتر از خود شهادت نیست » در این راستا از جوانان و نوجوانان خواست که قدر این گونه محافل را بدانند .

شرفی ادامه داد : امروزه باتوجه به اینکه دنیای استکبار در رأس آن آمریکا ، هرگونه تحرکات در دنیا علیه آنان را از ناحیه ایران می داند و جرأت نگاه چپ انداختن به این کشور را ندارد فقط به برکت خون شهدا و وجود فرهنگ ایثار و شهادت ملت جمهوری اسلامی است .

وی ابراز داشت : تفکر شهدا طوری بود که در زمان جنگ تحمیلی نیز از کودک 11 ساله تا پیرمرد 70 ساله عاشقانه و داوطلبانه در جنگ حضور داشتند .

این مسئول در ادامه برگزاری یادواره شهدا را بسیار با اهمیت و تأثیر گذار توصیف و تصریح کرد : اگر برگزاری یادواره و مراسم سوگواری های بعد از واقعه عاشورا نبود امروز با گذشت بیش از 1400 سال از آن واقعه هیچ گونه اطلاعی از فرهنگ عاشورا نداشتیم .

براساس این گزارش: این یادواره با قرائت شعری در رسای شهداو ایثار گران توسط کاظم دهقانیان فر شاعر کازرونی و سرود اجرای سرود زیبای توسط دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد (تقوی) کازرون و ارائه کلیبی به پایان پذیرفت .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳