پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۸۶۷
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
اسدالله بادامچيان قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در كازرون گفت : آقای عسکر اولادی یک آموزش اخلاقی را در کشور شروع کرده تا بازی خوردگان فتنه بتوانند به دامن ملت برگردند و بد اخلاقی ها جمع شود

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت : آقای عسکر اولادی یک آموزش اخلاقی را در کشور شروع کرده تا بازی خوردگان فتنه بتوانند به دامن ملت برگردند و بد اخلاقی ها جمع شود .

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما : اسدالله بادامچیان جمعه شب در یادواره شهدای اصناف کازرون که باحضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد بازار این شهر برگزار شد در سخنانی اظهار داشت 34 سال از بهار آزادی و پیروزی شکوهمند ملت ایران سپری شده و جمهوری اسلامی همچنان با قدرت و عظمت در حال گسترش و پیشرفت است .

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی افزود : از بدو انقلاب دوجریان اسلام خالص وقاهتی حوزوی و ضد اسلام به اصطلاح امروز سکولار و اسلام آمریکایی ( اسلام انحرافی ) به وقوع پیوست که توطئه هایی در لوای اسلام آمریکایی برضد اسلام ناب شروع شد.

وی گفت : آمریکا در راه اندازی جریان ضد اسلامی خود در انقلاب اسلامی ایران توانست توطئه ها و ترور شخصیت ها و نیز انفجارهایی از طریق فدائیان خلق با تفکر کمونیستی و گروه فرقان به وقوع پیوندد.

بادامچیان اضافه کرد : زمانی که آمریکا در جریان انقلاب راه به جایی نبرد ، اقدام به مهره سازی هایی از قبیل بنی صدر که ملی گرا بود به عنوان طرفدار امام و قطب زاده را به عنوان سخنگو ی حضرت امام (ره) ابراهیم یزدی را به خط لیبرالیستی جای انداخت تا بتواند از طریق آنان اوضاع را در دست بگیرد .

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد : تمام نقشه های آمریکا با هوشیاری امام (ره) برملا شد و چهره های خبیث آنان برای مردم بیشتر آشکار گردید .

وی ابراز داشت : با عزل شدن بنی صدر و با به روی کار آمدن رجایی آمریکای ها از مسئولان نظام جمهوری اسلامی را که در خط امام و ولایت و مردم بودند ترس برداشتند و دست به انفجار و ترورهای گوناگون زدند .

بادامچیان خاطرنشان کرد : امروزه خطری که جمهوری اسلامی برای دنیای استکبار به وجود آورده این است که ملت ها را دعوت می کند که با اتکا بر رهبری خدایی در مقابل ظلم و جور بایستند .

این مبارز دوران انقلاب به پیشرفت های امروزه جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف علمی ، هوا فضا ، انرژی هسته ای ، تکنولوژی ، تسلیحات نظامی و ... اشاره کرد و افزود : تمام این پیشرفت ها با توفیقات الهی و در سایه اسلام ناب نصیب این ملت بزرگ شده و موجب وحشت دنیای استکبارگردیده است .

وی در بخش دیگر سخنانش گفت : آن دسته از افرادی که تصور می کنند جریانات انحرافی و فتنه در انتخابات ریاست جمهوری پیروز میدان می شود سخت در غفلت هستند و ملت دیگر فریب سخنان زرق وبرق آنان را نخواهند خورد .

بادامچیان ، به برخی افرادی که به دنبال یک رئیس جمهور تحمیلی به ملت هستنداشاره کرد و ابراز داشت : این دسته از افراد بدانند ملت برای ریاست جمهوری به دنبال شخصی رجایی گونه ، مقلد ولایت فقیه و طرفدار اسلام ناب هستند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی از مردم خواست در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراها با بصیرت و هوشیارانه مراقب جریان های فتنه ، انحرافی ، سازشکار و نرمشکار باشند و گزینه ای جزء مقلد امام و ولایت فقیه برنگزینند .

وی به گرانی و تورم و مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت : گرانی طلا و ارز در کشور فقط بوسیله برخی لجبازی های سیاسی و بد اخلاقی ها صورت گرفته که آن با تدبیر مقام معظم رهبری قابل حل شدن است .

بادامچیان اضافه کرد : تاکنون کارهای زیربنایی و روبنایی خوبی در کشور صورت گرفته و هیچ گونه بحران ارزی در کشور نداریم و ذخیره ارزی کشور بسیار محکم است .

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد : آقای عسکر اولادی برای جمع کردن برخی بد اخلاقی ها یک آموزش اخلاقی را در کشور شروع کرده تا بازی خوردگان فتنه به دامن ملت باز گردند

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
0
11
ببينم پس با اين حساب چرا هرروز قيمت دلار ،سكه ،آهن ، ماشين، خانه، كوشت ،مرغ ، برنج ، حبوبات ، ماهي ، سبزيجات ، شير ،كره ،پنير ،تخم مرغ ، لباس ،كفش ،دمپاهي ، يخچال، تلويزيون ، كرايه خانه و كرايه تاكسي و............ دارند بالا ميروند مگر آقاي احمدي نژاد در سال 84 و 88 داراي صفات بر شمرده توسط آقاي بادامچيان نبودند؟؟؟؟
hamed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
0
5
من تو جلسه بودم بخدا با اینکه هیچی بلد نیستم خودمو خوردم و چیزی نگفتم خیلی داشت ... میزد یادشون نیست چقدر میگفتن احمدی نزاد یار ولایته ولی لان ............
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
0
5
کاش شما هم یک ذره اخلاق داشتی
ایمانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
6
2
از کی تا به حال حمایت از سران فتنه و تلاش برای پاک نمودن کروبی و موسوی از « فتنه گر » بودن « آموزش اخلاقی » نام گرفته است ؟. متاسفانه مسيولین موتلفه وارد جاده کجی شده اند که می ترسم به زودی مشکلاتی با ولایت و اصوال گرایان پیدا نمایند .آن ها در روزهای اوج فتنه هم با همین استدلال های غلط با موسوی ، کروبی و هاشمی ملاقات هایی را صورت دادند و... .
امین
|
GERMANY
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
0
7
ماشا الله که درایت ها و هوشیاریها مملکت را به کجا رسانده.چه کسانی را از صحنه به در و چه کسانی را به مصدر نشانده اند.باور کنید که آوردن اشخاصی مانند بادامچیان به شهرستان برای زدن همچه حرفهایی توهین به شعور مردم کازرون است.نکنید همچه ستمی بر مردم نکنید.
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
0
0
نميدونم حضور سران موتلفه داخل شهر ما جه معنايي داره...
اين اقا اخيرا فرمايش داده بودند كه لازم بشه با اصلاحات هم يكي ميشيم...
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
2
0
دست آقای ... درد نکندبا مهمان آوردنش،پس آن همه دادوفریادهای شما درایام فتنه که سران فتنه چه ها که نکردندوچه ها که نباید شوند چه شد؟مرگ برسران فتنه وحامیانشان
خودم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
4
0
بازی خوردگان فتنه به دامن ملت برگردند!
عجب!

من نمی فهمم چرا دغدغه ی آقایون امروز این شده که بازی خوردگان فتنه(بخوانید فتنه گران) به دامان ملت بازگردند.!

من به عنوان یک فرد از این جامعه هرگز حقی برای فتنه گران برای بازگشت به دامان ملت قائل نیستم.
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
1
3
آقای بادامچیان عزیز من وتوهیچ شناختی از جامعه مثل این که نداریم وخودراعقل کل فرض می کنیم وهمیشه به جای مردم حرف می زنیم دیگه من وتو وامثال ماها تاریخ مصرف مان تمام شده است وباید خودمان رابازنشسته کنیم از امورات سیاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳