پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷
از تمامی اقشار جامعه علی الخصوص جامعه دانشگاهی جهت حضور در جشن های دهه مبارک فجر و همچنین راهپیمایی روز 22 بهمن ماه که نمایانگر وحدت و انسجام امت اسلامی و تبلور اندیشه های ناب محمدی و اهداف انقلاب اسلامی می باشد، دعوت به عمل می آوریم.
بیانیه شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

"وما النصرالا من عند الله العزيز الحكيم"

صبر و ظفر هر دو دوستان قديمند در اثر صبر نوبت ظفر آيد

فرا رسیدن دهه فجر و یاد امام خمینی(ره) قلب مالامال از عشق دانشجویان را به طپش وا می‌دارد و آنچنان بهجت و شوری به پا می‌دارد که لرزه بر اندام طمع‌کاران و بدسیرتان می‌افکند. دهه‌ فجر یادآور وحدت کلمه، صداقت در گفتار و عمل به راهبردهای نشأت گرفته از اندیشه‌های خدایی حضرت امام خمینی(ره) می‌باشد. ملت بزرگ ایران در بهمن ماه سال 57 مزد زحمات و مجاهدت های خود را با سرنگونی حكومت استبداد و ایجاد نظام جمهوری اسلامی دریافت كرده و با استعانت از درگاه الهی و پایبندی به اعتقادات اسلامی و رهنمودهای حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) با مقاومت در جهت تحقق وعده الهی پایه های حكومت سلطنتی شاه را فرو ریخته و انقلاب مردمی اسلامی را بنا نهادند که با گذشت 34 سال تأثیر آن در انقلاب های اخیر اسلامی در کشورهای عربی تصدیق کننده این ادعا می باشد.

اکنون در حالی به استقبال 35 سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می‌رویم که متاسفانه رکود اقتصادی و تورمی را شاهد هستیم و فضای کسب و کار رونق چندانی ندارد و تولید ملی و اشتغال به کما رفته است. متاسفیم که در این ایام مبارک اذعان نماییم در جامعه اسلامی ما مدیران اجرایی با قانون‌شکنی کامل و به اسم توزیع ثروت در حال توزیع فقر هستند.

دشمن تا دندان مسلح که گفتمان انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است و در این راه از قربانی نمودن امثال شهید احمدی روشن و شهید شهریاری و ... بهترین فرزندان این مملکت، بهره‌برداری ناجوانمردانه می نماید، تحریم هدفمندی را وضع نموده و سعی بر این دارد که آتیه پرتلاطمی را فرا روی ما قرار دهد، و در کنار آن برخی تصمیمات عجولانه فردی آنچنان افق نگران‌کننده‌ای را رقم زده است که چنانچه بسیاری از اشتباهات سال‌های اخیر تداوم یابد، معضلات به وقوع پیوسته، هزینه های سنگین و جبران ناپذیری بر دوش اقشار مختلف جامعه خواهد گذاشت که تحمل آن بسیار دشوار خواهد بود. هر چند این ملت آموخته است همانند سال 57 که با تیشه اراده بر سنگ سیاه استبداد و طاغوت غلبه کرده و تندیسی به بزرگی مردمسالاری دینی به وجود آوردند از سرمایه‌های معنوی و انسانی خود جهت حل بحران‌ها نهایت بهره برداری را بنماید.

لکن انتظار میرود ،مدیران و برنامه‌ریزان اجرایی و تقنین، با بصیرت و توجه بیش از پیش به راهکارها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، با اتحاد و همدلی به دور از منازعات سیاسی از تمام این سرمایه‌ها در جهت رفع مشکلات اقتصادی پیش رو در زمان و مکان مقتضی استفاده نمایند.

قافله دانشجوی که صاحبان اندیشه های پاک و پشتوانه بی ادعای انقلاب بوده و هستند همه مصائب را به جان خریده و چشم بر بسیاری از قصورات بسته‌اند تا مبادا خللی در حرکت مستمر و شتابان انقلاب ایجاد گردد و آماده هر گونه کمک جهت غلبه بر مشکلات بوده و خواهند بود.

با این اوصاف لازم است، ‌صاحبان مناصب اجرایی و تقنینی به دور از منازعات سیاسی و با همدلی شرایطی را مهیا نمایند تا مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه بهبود یابد و توجه بیش از پیش داشته تا خدای ناکرده موجبات آزار ملت شریف کشورمان که ولی نعمتان و صاحبان واقعی انقلاب آنانند ، فراهم نگردد.

بدینوسیله ما جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به نمایندگی از طرف بخش عظیمی از جامعه دانشجویی، ضمن نکوداشت سلحشوری ها، ایثار و فداکاری های زنان و مردان این مرز و بوم در بهمن ماه سال 57، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده و از تمامی اقشار جامعه علی الخصوص جامعه دانشگاهی جهت حضور در جشن های دهه مبارک فجر و همچنین راهپیمایی روز 22 بهمن ماه که نمایانگر وحدت و انسجام امت اسلامی و تبلور اندیشه های ناب محمدی و اهداف انقلاب اسلامی می باشد، دعوت به عمل می آوریم.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاتة

شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون

دهه فجر 1391


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷