پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۸۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
ما دانشگاهیان پیام نور کازرون از عموم مردم ولایتمدار شهرستان دعوت مي نمائیم تا ضمن بیعت مجدد با آرمان های بلند امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر يكصدا و همگام با مردم سراسر ايران اسلامي در راهپيمایي پر شكوه و به ياد ماندني يوم الله 22 بهمن شرکت نموده، حماسه ديگري خلق نمايند و همه دشمنان و بدخواهان اين ملت را از هر گونه طمع ورزي به حريم استقلال و آزادگي خود مأيوس كنند.
روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون با صدور بيانيه اي يوم الله 22 بهمن و سي و چهارمین سالروز پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي داشت.

 در این بیانیه آمده است: دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 57 با ایثار خون شهدا و مجاهدت‌های کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

 دهه فرخنده فجر یاد آور خروش مقدس ملت غیور ایران بر علیه ظلم و ستم طاغوت زمان و خلق حماسه­ای ماندگار و ایجاد انقلاب و تحولی عظیم در نظام فکری حاکم بر جهان بود که به رهبری بزرگ معمار انقلاب اسلامی ایران، خمینی کبیر(ره) در تاریخ به ثبت رسید.

 انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از یوغ ستم شاهانی است که سالهای مدیدی آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه­ های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

 انقلاب اسلامی ودیعه ای الهی بود که خداوند بر ملت مسلمان ایران منت گذاشت و آن را در میان همه نسل ها به نسل حاضر و در میان همه جوامع و ملت ها به مردم فهیم ایران سپرد تا در حفظ و گسترش آرمان های الهی آن بکوشند و با تمام توان از ارزش های والای آن پاسداری نمایند و امروز مردم مؤمن و غیور ایران با هوشیاری تمام در برابر همه فتنه ها ایستاده اند و همچون گذشته با تبعیت از رهبر فرزانه خود از اسلام و انقلاب دفاع می کنند و با فتح قله های افتخار و عزت، شاداب و پرخروش به راه خود ادامه می دهند.

 ملت همیشه در صحنه ی ایران اسلامی پس از گذشت سی و چهار سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عشق، تعهد و دلبستگی هرچه بیشتر به رهبر معظم انقلاب و آرمانهای راستین انقلاب با بیداری و هوشیاری کامل در برابر دشمنان از دستاوردهای بزرگ انقلاب یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دفاع می کنند و با حضور میلیونی خود در راهپیمایی های مختلف بویژه راهپیمایی 22 بهمن، پایبندی خود را به آرمانهای راستین انقلاب اعلام می نمایند.

 امروز دستاوردها و آثار پربركت انقلاب اسلامي خارج از محدوده هاي جغرافيايي ايران و نفوذ آن به قلمرو قدرت هاي استكباري و تبيين تحولات و تغييرات سريع در برخي كشورهاي عربي منطقه افزوده است آنچه بخشهايي از خاور ميانه آفريقا و برخي كشورهاي عربي را در برگرفته حقيقت ناشي از بيداري اسلامي و شكل گيري روحيه استكبار ستيزي، آزادي خواهي و استقلال طلبي است كه ريشه در عمق ايمان مردم خدا جوي اين مرز و بوم دارد.

 اکنون به برکت انقلاب  مقدس اسلامی و با روشنگری های مقام معظم رهبری، بیداری امت اسلامی وارد مرحله جدیدی شده که بروز آنرا در کشورهای مسلمان چون مصر و تونس و... می توان مشاهده کرد. تأثیرگذاری انقلاب عظیم اسلامی در معادلات جهانی همچنان پرقدرت ادامه دارد و می رود با تغییر و تحولات بنیادین در مطالبات جهانی بستر ساز تشکیل حکومت جهانی الله با ظهور حضرت بقیه الله(عج) شود.

 ما دانشگاهیان پیام نور کازرون از عموم مردم ولایتمدار شهرستان دعوت مي نمائیم تا ضمن بیعت مجدد با آرمان های بلند امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر يكصدا و همگام با مردم سراسر ايران اسلامي در راهپيمایي پر شكوه و به ياد ماندني يوم الله 22 بهمن شرکت نموده، حماسه ديگري خلق نمايند و همه دشمنان و بدخواهان اين ملت را از هر گونه طمع ورزي به حريم استقلال و آزادگي خود مأيوس كنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
0
0
نمیدونم چی بگم آقای عباسی؟؟؟!!!
فیروز شفیعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
0
0
دست شما دردنکنه که اینقدر روحیه انقلابی دارین.با تشکر از همه مسؤلان بخصوص مهندس محمد جعفر شفیعی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
از همه مسئولان بخصوص فلانی دیگه چه صیغه ای هست؟ همه مسئولای فرهنگی دانشگاه سهیم بودن و دارن وظیفشون انجام میدن و حقوق میگیرن. تبلیغ سو نکنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳