پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۸۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۷
بخش ویژه: مریم حامدی از فارس-کازرون با فیلمنامه ی خرید تازه / زینب طبسی نژاد از کرمان- بم با فیلمنامه ی آب و آتش / بخش آزاد: 1. حمید حیدر سور شجانی از خوزستان-مسجد سلیمان با فیلمنامه های وزنه - مَه و مِه / 2- محمد حسن محمودی از فارس-شیراز با فیلمنامه ی پنجره / 3- اعظم جامه بزرگ از بوشهر با فیلمنامه ی آنی
آیین اختتامیه دوّمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه بیشاپور بعدازظهر پنجشنبه 5 بهمن ماه 91 در تالار مردانی کازرون برگزار گردید.

در این مراسم که با حضورشرکت کنندگانی از استان های فارس ، بوشهر ، یزد ، کرمان ، سیستان و بلوچستان ، خوزستان ، کهکیلویه و بویر احمد و هرمزگان برگزار گردید اسکورچی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مراسم اختتامیه دومین جشنواره منطقه ای فیلم نامه نویسی خطاب به هنرمندان شهرستان به خصوص هنرمندان انجمن نمایش کازرون گفت : ضمینه حضور هنرمندان شهرستانی در صورت ارائه آثار فاخر و موفق هنری در شیراز فراهم است .

وي در ادامه سخنان خود بیان داشت: جامعه اسلامی ما به عنوان عصاره فضائل در برابر جامعه غرب قرار گرفته و در جایی که سر در سازمان ملل متحد را با اشعار شاعر ایرانی یعنی سعدی شیرازی نصب شده است و این نشان دهنده و بیانگر اوج هنر نمایی و ذوق و قریحه و استعداد هنرمند ان این مرز و بوم است .

در ادامه محمدرضا خنشا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون ضمن خیر مقدم به کلیه شرکت کنندگان، در این جشنواره، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره به نحو مطلوبی، ظرفیت‌ها و شایستگی‌های هنری موجود در شهرستان را به نمایش بگذارد.

وي در ادامه توجه بیشتر نسبت به این جشنواره و راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره فیلمنامه نویسی کوتاه بیشاپور را خواستار شدند.

در ادامه علی زادافشار معاونت فرمانداری کازرون با بیان اینکه هنر متعهد سبب تهذیب نفس و کمال در جامعه می گردد افزود: هنر نمایش و فیلم به دلیل گستره مخاطبیان، تاثیر گذارترین ابزار هنر در مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی فیلم را زبان گویای فرهنگ یک کشور دانست و گفت: متولیان عرصه هنر، با توجه خود، باید بستر را برای استفاده از این رسانه تاثیر گذار فراهم نمایند در ادامه معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس ضمن ابراز خرسندی از نحوه برگزاری این جشنواره، ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان را بسیار توانمند توصیف نمود.

در پایان هیئت داوران دومین جشنواره منطقه ای فیلمنامه نویسی بیشاپور نفرات ذیل را به عنوان نفرات برتر و برگزیده جشنواره معرفی نمودند :

بخش ویژه:

مریم حامدی از فارس-کازرون با فیلمنامه ی خرید تازه
زینب طبسی نژاد از کرمان- بم با فیلمنامه ی آب و آتش

بخش آزاد:
1. حمید حیدر سور شجانی از خوزستان-مسجد سلیمان با فیلمنامه های وزنه - مَه و مِه
2- محمد حسن محمودی از فارس-شیراز با فیلمنامه ی پنجره
3- اعظم جامه بزرگ از بوشهر با فیلمنامه ی آنی

تقدیر:
نگین امین زاده از فارس-شیراز با فیلمنامه ی فنجان نیمه پر.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس خواهم رفت
|
United States
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
0
0
اسکورچی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مراسم اختتامیه دومین جشنواره منطقه ای فیلم نامه نویسی خطاب به هنرمندان شهرستان به خصوص هنرمندان انجمن نمایش کازرون گفت : ضمینه حضور هنرمندان شهرستانی در صورت ارائه آثار فاخر و موفق هنری در شیراز فراهم است .
******************
خطاب به همه هنرمندان كازرون نبود.فقط وفقط هنرمندان انجمن نمايش رو مخاطب قرار دادن والبته مورد لطف بي شائبه.
انگار تشريف آورده بودن جشنواره تئاتر يه كلمه فيلمنامه از دهن مباركشون بيرون نيومد.حرف ها ودرد دل ها زياده ....
هنر دوست کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
0
0
یه خانم حامدی و خانم رضایی راه پیدا کردن بین هنرمندا. شما وقتی فیلم نامه نویس ندارید چرا جشنواره برگزار می کنید.همین دوتا هم که بودن به دلیا ضعف حمایتتون تو این عرصه نمی مونن.خواهشا سال دیگه برگزارش نکنین.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
0
نفرات برگزیده دور چهارم چه زمانی معرفی می گردند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷