پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۸۲۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۶
امام جمعه کازرون ضمن انتقاد از قطع درختان دشت برم خواستار شد:
به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام خرسند در خطبه‌های نماز جمعه گفت: جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست و توجه به درخت‌کاری یک تکلیف شرعی است که همگان باید به آن اهتمام ورزند.خرسند از سازمان محیط زیست و دوست‌داران طبیعت خواست که با قاطعیت با کارخانه‌ها و عوامل غیراستانداردی که موجب آلودگی هوا می‌شوند برخورد کنند و کوتاه نیایند

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: پنج برابر کردن یارنه‌ها، تورم را 10 برابر می‌کند و به ضرر مردم تمام می‌شود.

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام همام حسن عسکری (ع) در سخنانی اظهارداشت: یکی از خصوصیات بارز پیامبر بزرگوار اسلام محمد مصطفی (ص) مشورت کردن در حل مسائل و مشکلات جامعه با صاحبان خرد و اندیشه بود.

وی افزود: مشورت یک توصیه قرآنی و شخص پیامبر اسلام است بنابراین نباید خودمان را از مشورت کردن فارغ بدانیم.

امام جمعه کازرون، بسیاری از مشکلات اجتماعی و فردی و حتی پیامد مشکل‌زای نظریه برخی مسئولان را نتیجه مشورت نکردن آنان عنوان و خاطرنشان کرد: یک مؤمن همواره در اجرای کارها باید مشورت کند و به جوانب آن کار بیندیشد و بعد تصمیم بگیرد تا از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری شود.

خرسند در ادامه پنج برابر کردن مبلغ هدفمندی یارانه‌ها را که منابع ثابتی نداشته باشد به ضرر مردم دانست و اضافه کرد: دولت و مجلس باید در این زمینه معیشت مردم را لحاظ کنند و از کارشناسان و علمای اقتصادی مشورت بگیرند تا مشکلاتی برای مردم آفریده نشود.

وی از مسئولان خواست شرایط سخت معیشتی مردم را که دامنگیر آن هستند در تصمیمات خود در نظر بگیرند و سری به بازار بزنند و از نزدیک گرانی و تورم را حس کنند.

نماینده ولی فقیه در کازرون تصریح کرد: مردم به مسئولان خود اعتماد دارند بنابراین نباید آن‌ها تصمیمات عجولانه‌ای بگیرند که منفعت عمومی را با مشکل مواجه کنند.

خرسند با بیان اینکه بالا بردن یارانه‌ها با اختلاف نظر اجرایی نمی‌شود گفت: دولت و مجلس باید در این زمینه مسیرهای قانونی را طی کرده و به طور شفاف و با تأیید شورای نگهبان اقدام به آن کنند.

امام جمعه کازرون در بخش دیگر سخنانش به فرا رسیدن هفته هوای پاک اشاره کرد و ابراز داشت: معضلات گریبان‌گیر امروزه شهرهای بزرگ نداشتن هوای پاک است که توسط اتومبیل‌ها و برخی کارخانه‌ها به وجود آمده و نفس کشیدن را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست و توجه به درخت‌کاری یک تکلیف شرعی است که همگان باید به آن اهتمام ورزند.

خرسند از سازمان محیط زیست و دوست‌داران طبیعت خواست که با قاطعیت با کارخانه‌ها و عوامل غیراستانداردی که موجب آلودگی هوا می‌شوند برخورد کنند و کوتاه نیایند.

خطیب نماز جمعه کازرون در بخش پایانی خطبه دوم از تخریب و قطع جنگل دشت برم کازرون که توسط برخی افراد ظالمانه صورت می‌گیرد انتقاد کرد و از دستگاه قضایی خواست که با متجاوزان طبیعت برخورد جدی داشته باشند.

وی افزود: کسانی که در مجاور طبیعت مالکیتی دارند و با آن امرار معاش می‌کنند باید محترم شناخته شوند اما با آن دسته از تعرض‌کنندگان به طبیعت و جنگل باید برخورد جدی شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
دبیرخانه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی کازرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
2
0
سلام حاجی این خبر رو بزن ثواب داره به خدا.


بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برگزار می کند.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ مصرف در دهه فجر در کازرون برگزار می شود.
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ مصرف که قرار است در دهه شکوهمند فجر امسال در مسجد الزهرا برگزار شود، توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام مهدی (عج) در حال پیشروی در مراحل اولیه خود است.

زارعی، دبیر برگزاری نمایشگاه هدف از این نمایشگاه را پیشبرد اهداف گفتمان اقتصاد مقاومتی بنا بر فرموده مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: امیدواریم همه بسیجیان عزیز شهرستان با ارسال آثار خود در برپایی این نمایشگاه مشارکت داشته باشند.

گفتنی است دبیرخانه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از بسیجیان همه اقشار و حوزه های شهرستان برای ارائه تصاویر، طرح های گرافیکی، نقاشی و خطاطی، مقاله، روزنامه دیواری و.. در زمینه اقتصاد مقاومتی دعوت نموده است.

پایگاه اینترنتی دبیرخانه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی:
reseco.onway.ir
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
3
5
همش حرف و حرف ......
همش برخورد کنید-بگیرید-بکشید-بسازید-پس شما چی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
مواَماس كش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
4
6
اي كاش حاج آقا خرسند برخورد جدي با متعرضان به طبيعت را واضح تر توصيف مي كردند و مي فرمودند كه حتي در صورت بستن جاده توسط متعرضان به طبيعت باز هم بايد برخورد جدي كرد يا در اينجا انفعال و تقيه را بايد پيشه كرد؟
شیخ ابواسحق کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
1
0
جدی را تعریف کرده مثالی بزنید ؟
ازو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
1
0
کاش ایشان به جای فقط حرف زدن عمل میکردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳