پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۷۹۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۲
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ طی مراسمی در سالن اجتماعات بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون و با حضور جمعی از پزشکان و پرستاران دکتر رضا زالزاده به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی کازرون معرفی شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما؛ طی مراسمی در سالن اجتماعات بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون و با حضور جمعی از پزشکان و پرستاران دکتر رضا زالزاده به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی کازرون معرفی شد.

در این مراسم سرگرد پاسدار شهرام افشاریان جانشین ناحیه مقاومت بسیج کازرون در رابطه با حضور اقشار مختلف در بسیج گفت:بسیج یک فرهنگ است که باید در خدمت رسانی به مردم و نظام اسلامی باشد یک روز در عرصه های دفاعی ،روزی در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی،روزی در عرصه جهاد علمی و فرهنگی تمام قد در صحنه می آید.لذا نمی توان بسیج را منحصر به یک عرصه بدانیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری بسیج را کلید طلایی نظام می داند ، فلذا بسیج گره گشاست ،مرد عرصه های سخت است، پس اگر در جامعه تفکر بسیج پیاده شود بسیاری از مشکلاتی که ما امروز شاهد آن هستیم رخت برمی بندد.

افشاریان با اشاره به حضور پزشکان در عرصه دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی منحصر به دوران کنونی نیست بلکه از این جامعه قریب به 80هزار نفر در دوران دفاع مقدس حضور فعالانه در عرصه دفاع از کشور داشتند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کازرون افزود: گسترش فرهنگ ایثار و اخلاص بسیج ، ترویج اخلاق پزشکی ،محرومیت زدایی و جذب حداکثری پزشکان و پرستاران به مجموعه بسیج باید سرلوحه وظایف بسیج جامعه پزشکی باشد.

وی با اشاره به سوابق دکتر زالزاده گفت:وی نیروهای ارزشی و از خانواده معظم شهدا و رزمنده هشت سال دفاع مقدس است که از دوران نوجوانی در پایگاه های مقاومت مساجد فعالیت داشته و در دوران دانشجویی نیز از فعالین دانشجویی بوده است .در سالهای اخیر نیز از جمله پزشکان جهادگر بوده است که در عرصه خدمت رسانی به نقاط محروم تلاشهای ارزنده ای داشته است.

افشاریان همچنین برای دکتر سیدعلی اصغر موسوی مسئول قبلی بسیج جامعه پزشکی کازرون آرزوی موفقیت کرد.

دکتر زالزاده مسئول بسیج جامعه پزشکی کازرون نیز در این مراسم گفت:باید به جرأت بگویم یکی از بسیجی ترین اقشار جامعه ما پزشکان و پرستاران هستند که در عرصه بهداشت و درمان جامعه شب و روز را نمی شناسند و با دردها و آلام مردم سروکار دارند.

وی افزود: متاسفانه دیدی که از بیمارستان کازرون در اذهان عمومی وجود دارد با واقعیت موجود بسیار تفاوت دارد،برخی فقط مرگ و میر های اندک را می بینند اما تولدهای نوزادان و بهبودی هزاران بیمار و حادثه دیده را نمی بینند،لذا ما باید این دید منفی را با تلاشهای مضاعف خود از اذهان پاک کنیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی در پایان ضمن تشکر از حضور پزشکان،پرستاران و اعلام همکاری آنها با بسیج جامعه پزشکی گفت:من کوچکترین شما هستم و دوست دارم با انتقادات و پیشنهادات راهگشایتان بتوانیم حرکت ارزشمند و چشمگیری را در راستای اهدافمان انجام دهیم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
هادی صحرابان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
2
من به نوبه خودم انتخاب شایسته و به حق برادر ارزشی و بسیجی دکتر زالزاده را به ایشان و جامعه پزشکی تبریک می گویم.
الحق و الانصاف از نیروهای دغدغه مند و متعهد شهرستان می باشد.
از خدای بزرگ توفیقات روزافزونشان را از خدای بزرگ خواستارم
يك دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
1
براي اين برادر بسيجي ، ارزشي و يادگار هشت سال دفاع مقدس آرزوي موفقيت دارم.
سجادشهریاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
1
امیدوارم که در ارتقای سطح تفکر بسیج در حیطه خودشون گره گشاباشند.
@تبریک عرض میکنم..
هاشم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
1
هاشم دهقان هستم از ناصراباد من هم به نوبه خودم به برادر ارزشی دکتر زالزاده تبریک عرض می کنم موفقیت شما را از درگاه ایزد منان خواستارم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
دکترزالزاده در روستای ما سیدحسین زحماتی زیادی کشید خدا اجرش دهد.این مسئولیت را به او تبریک می گویم
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
1
با عرض تبریک و ارزوی موفقیت
بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
1
ما نیز به نوبه خود این انتخاب را به دوست عزیز و هم سنگرمان در مسجد حاج قنبر کازرون تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی در پذیرش این مسولیت و شجره طیبه بسیج را داریم .
REZA
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
1
0
البته یه چیزی که هست اینه که اگه شما برای ساخت مسکن بخواهید پروانه بگیرید چنین میلیون باید بدین به تامین اجتماعی؟؟؟اخه برا چی این پولو میگیره....همه میگن پول زوره باید بدی.....عجیبه...تازه اگه حین ساخت کارگری هم مشکلی براش پیش بیاد تامین اجتماعی میگه به من ربطی نداره...خود من 2 میلیون برا پروانه دادم تامین اجتماعی یکی از کارگرا دستش شکست رفتم تامین اجتماعی هیچی نداد و کمک نکرد ....مجبور شدم خودم هزینه و دیشو دادم....فهمیدم که واقعا پول زور بوده که دادم....حالا لابد اینام دیدین پول زوور میدن این کارو کردن......
محمد شجاعي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
1
تبريك تبريك
خدمت برادر عزيز و ارجمند رزمنده بسيجي دكتر رضا زالزاده كه الحمدلله علاوه بر علم نيز متخلق به اخلاق اسلامي هستند تبريك و همچنين آرزوي موفقيت دارم ، اميدوارم همچون گذشته كه مثال حلم بوده ايد در تصدي مسئوليت جديد موفق و مويد باشيد
احسان پدیدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
0
1
انتصاب بجای شما را به شما وجامعه پزشکی تبریک گفته برای شما آرزوی موفقیت در همه عرصه های زندگی را دارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵