پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۶
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در همايش 9 دي قائمیه:
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: عده ای از روی ساده لوحی، عدم درک مسائل و کتمان حقیقت بر علیه نظام، همگام با دشمنان شوریدند و امروز می بینید که به دلیل جدا شدن از امام و رهبری، خوار و ذلیل شدند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: عده ای از روی ساده لوحی، عدم درک مسائل و کتمان حقیقت بر علیه نظام، همگام با دشمنان شوریدند و امروز می بینید که به دلیل جدا شدن از امام و رهبری، خوار و ذلیل شدند.

به گزارش محمدباقر میرزایی خبرنگار کازرون نما، بزرگداشت حماسه 9 دي بخش چنارشاهیجان، با حضور امام جمعه بخش، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي و اقشار مختلف مردم، با شكوه هرچه تمام تر، در سالن حجاب قائميه برگزارشد.

حجت الاسلام عباسی امام جمعه بخش چنارشاهیجان اظهار داشت: دشمنان دین و انقلاب در فتنه 88 حماقت خود را با فتنه گری به آزمایش گذاشتند و به وعده های سرابی دشمن دل خوش کردند.

حجت الاسلام قهرمان عباسی ادامه داد: آنها فکر کردند با آتشی که دشمنان ایجاد کرده اند چند صباحی می توانند در عرصه قدرت باقی بمانند ولی رکن اصلی و عاملی که ملت ایران را در صحنه های خطرناک سرفراز و پیروز کرد چیزی جز معنویت نیست و امروز ما مدیون معنویت دینمان هستیم.

در ادامه همتی بوشهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه مردم در 9 دی کاری کردند که در تاریخ ماند بیان داشت: امروز دنیا از ایران الگو برداری می کند، آنگاه یک عده افراد غافل از دین و معنویت، فریب خورده و سست عقیده، به حمایت از دشمنان برای ایران توطئه چینی می کنند.

احمد همتی بوشهری با بیان اینکه هر کس از امام و رهبر خود جدا شود به هلاکت خواهد رسید افزود: عده ای از روی ساده لوحی، عدم درک مسائل و کتمان حقیقت بر علیه نظام، همگام با دشمنان شوریدند و امروز می بینید که به دلیل جدا شدن از امام و رهبری، خوار و ذلیل شدند.

وی در پایان خطاب به ملت ایران اسلامی گفت: باید آگاه بود و بصیرت داشته باشیم تا بتوانیم حق را از باطل تشخیص دهیم


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳