پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۵

بسم الله الرحمن الرحیم

"ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة "

انقلاب اسلامی ایران با الهام از نهضت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) بر پایه ولایت فقیه که استمرار  راه انبیا و امامان معصوم و میراث  گرانقدر روح خدا، امام خمینی(ره) می باشد، معجزه بزرگ قرن و تجدید حیات اسلام نام گرفت.

اینکه می بینیم استکبار،صهیونیسم بین الملل و ایادی وابسته به آنان، در برابر چنین نهضتی ،اینگونه صف بندی و مقابله کرده و میکنند؛ همانا ناشی از ماهیت عدالتخواهی و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی و پیوند عمیق آن با آموزه های عاشورای حسینی است. دشمنان قسم خورده همواره در کمین بوده اند تا در هر فرصتی از ملت و نظام جمهوری اسلامی انتقام بگیرند، اما زهی خیال باطل که راه به جایی نخواهند برد.

5 دی ماه 1388 بود. روز عاشورای حسینی.روز حزن و ماتم و اندوه  عظمای شیعیان برای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) که برای جهان بشریت روز عزای عمومی محسوب می گردد، در ایران اسلامی که مرکز جوشان عشق به سید و آقای شهیدان است، معدودی ضد انقلاب  و فتنه گر ، با هدایت و پشتیبانی رسانه های بیگانه و برخی ایادی استکبار، در برخی خیابان های تهران، والاترین شعائر اسلامی را نشانه گرفته و با هلهله، سوت و کف به تخریب اموال دولتی ،اماکن عمومی ، سنگ پرانی، به صفوف نمازگزاران وحشیانه یورش برده ، حتی به ساحت قرآن کریم جسارت کرده اند و اینگونه کارنامه ننگین خود را سیاه و سیاه تر نمودند.

و مردم در حرکتی عظیم و ماندگار که به فرموده امام و مقتدایشان، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب بود، در محکومیت و اعتراض به جسارت فتنه گران  در عاشورای حسینی به میدان آمدند  تا نشان دهند برخلاف تبلیغات فتنه گران پایبندند به نظام مقدس اسلامی شان و برخوردارند از عزم و اراده  دینی ایی استوار. حرکتی مردمی که به گفته خود دشمنان انقلاب، در طول 20 سال گذشته هیچ حرکتی به این عظمت در ایران اتفاق نیفتاده است. "حرکت و حضوری برخاسته از بصیرت، برخاسته از دشمن شناسی، از وقت شناسی، برخاسته از حضور در عرصه مجاهدانه"

"علت چیست؟ علت اینست که مردم وقتی احساس میکنند دشمن در مقابل نظام اسلامی ایستاده است، می آیند توی میدان. این حرکت ها ایمانی است. این حرکت ها قلبی است. این چیزی است که انگیزه خدایی در آن وجود دارد . دست قدرت خداست . دست اراده الهی است.   دل ها دست خداست. اراده ها مقهور اراده پروردگار است. وقتی حرکت خدایی شد، برای خدا شد، اخلاص در کار بود، خدای متعال اینطور دفاع می کند. لذا می فرماید:" ان الله یدافع عن الذین امنواء" این را دشمنان نظام اسلامی نفهمیدند، تا امروز هم نفهمیدند. لذا تهدید می کنند، حرف می زنند" "خیال می کنند که می توانند میان نظام و مردم جدایی بیندازند. ببینند و بفهمند که این نظام، نظام خود مردم است. مال مردم است. امتیاز نظام ما به اینست که متعلق به مردم است. آن کسانی که با همه وجود، نظام جمهوری اسلامی را و اسلام را و این پرچم افراشته را در این کشور نگه داشته اند،در درجه اول خود مردم هستند. دشمنان ما این را بفهمند. سردمداران دولت های مستکبر  _و در رأس آنها آمریکا_ علیه ملت ما حرف می زنند، توطئه می کنند، گاهی شعار می دهند، گاهی اظهارات مزورانه می کنند به خاطر اینست که تحلیل درستی از مسائل ایران و شناخت درستی از ما، ملت ایران ندارند. ملت ما بیدار است. هشیار است.

اگر دیروز حسین بن علی(علیه السلام) به نامه مردمانی لبیک گفت که تنهایش گذاشتند، امروز فرزند خلفش جان نثارانی دارد که منتظر یک لبیک از امیرشان اند تا بشورند در هر زمان  بر آنان که در مجلس عزای امام حسین( علیه السلام) خون به دل صاحب عزا کردند.

امروز علی بن حسین سربازانی تشنه کام شهادت دارد که فریاد می زنند " والله ان قطعتموا یمینی    انی احامی ابدا أن دینی"

و پژواک این رجزهای عباسی سال هاست که در گوش تاریخ تکرار می شود و لرزه می افکند بر پیکر سست بنیان یزیدیانی که در توهم عیششان غرق اند.

و تفاوتی نیست میان کربلای عراق و کربلای ایران، مهم عاشورایی ماندن و عاشورایی رفتن است. مهم با ولایت بودن و با ولایت رفتن است.

فرقی نمی کند نهم محرم الحرام 61 هجری قمری باشد یا نهم دی ماه 1388 هجری خورشیدی، مهم آنست که ولی تنها نماند چه با 72 یار چه با 72 میلیون عاشق. مهم اثبات جان برکفی است.

فرقی نیست میان دیروز و امروز و فردا چرا که گفته اند: " کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا"

 ما افسران جوان این نظام در جبهه فرهنگی با مدد از خداوند متعال و با درس از شهدا، سنگرهای مبارزه با هجوم و  شبیخون فرهنگی را برپا و اتاق فکر مبارزه با جهل و عملیات به ثمر نشاندن علم دینی و اسلامی را مهیا کرده. و خالصانه  جنبش نرم افزاری و تولید علم را تا فتح قله های آن  و اتصالش به نهضت علمی و انقلاب فکری امام منتظر به تلاش می نشینیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳