پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۷۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۳
امام جمعه کازرون:
شورای فرهنگ عمومی در میان شوراهای دیگر کشور مظلوم واقع شده و نگاه ویژه‌ای به آن نشده است.به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام خرسند در آیین معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون در سخنانی اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اصلاح فرهنگ عمومی باید نقشه راه و چشم‌انداز ترسیم کند

امام جمعه کازرون گفت: شورای فرهنگ عمومی در میان شوراهای دیگر کشور مظلوم واقع شده و نگاه ویژه‌ای به آن نشده است.

 به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در آیین معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون در سخنانی اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اصلاح فرهنگ عمومی باید نقشه راه و چشم‌انداز ترسیم کند تا بر اساس حرکت در آن مسیر دچار روزمرگی نشویم.

وی افزود: به حوزه شورای فرهنگ عمومی که اهمیت آن از شوراهای دیگر کشور کمتر نیست توجه ویژه‌ای نشده است که در این راستا همت مسئولان را می‌طلبد.

امام جمعه کازرون، مسجد محوری و توجه به مسجد را از شاخصه‌های مهم توسعه فرهنگ در یک جامعه اسلامی عنوان و اضافه کرد: اگر محور فرهنگ و هنر جامعه‌ای بر مبنای دین، قرآن و مسجد باشد به طور یقین آن جامعه از بسیاری از انحرافات نجات می‌یابد.

خرسند از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست رویکرد فرهنگی و هنری خود را بر اساس دین، قرآن و مسجد استوار کند و هنرمندان را در این عرصه سوق دهد.

وی داشتن بصیرت در تشخیص و شناخت عرصه و میدان در حوزه فرهنگ و هنر را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: جامعه هنری و هنرمندان کشور باید سرداران جنگ نرم باشند و با ارائه آثار هنری خود در حوزه‌های فیلم، کتاب، شعر و... با برجسته کردن الگوهای دینی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

امام جمعه کازرون در بخش دیگر سخنانش از متولیان حوزه فرهنگ و هنر در این استان خواست که بیشتر از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری نهفته در سطح این استان استفاده کنند و تحولی در این حوزه به وجود آورند.

فرماندار شهرستان کازرون در ادامه این مراسم نیز بیان داشت: برآوردن نیازهای روزانه مردم از جمله آب، نان، مسکن و...، باعث شده که از توجه به روح و جان آنان غافل باشیم و در این راستا کمتر ورود پیدا کنیم.

الیاس محمدی افزود: در متون دینی و اسلامی به فرهنگ توجه خاصی شده بنابراین تمام مسئولان باید در این راستا همت گمارند تا این مقوله محقق شود.

وی توجه به شورای فرهنگ عمومی و انجمن‌های هنرمندان و ارائه طرح و برنامه را از رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خواستار شد.

به گزارش کازرون نما، توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس محمدرضا خنشا به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون معرفی و از حمیدرضا معرف سرپرست پیشین این اداره تقدیر شد.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
شاقلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
4
آقایان چرا .............. میدانید قیامتی هم هست
علی شاذو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
5
نه هرکه طرف کله کج نهاد و تند نشست کلاه داری و آیین سروری داند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
0
اقای خورسند بازهم شما مثل مورد سازمان تبلیغات اشتباه کردید-چقدراشتباه- اشتباه رو اشتباه-
خدامراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
0
چشم حاج اقا روشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳