پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۷۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۹
همتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس :
به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، احمد همتی در آیین معارفه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون در سخنانی اظهار داشت : ملت ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت طلبی توانست در زمان 8 سال جنگ علیه دنیای کفربا سرافرازی ایستادگی نماید و تمام تسلیحات نظامی دنیای غرب را زمین گیر کند.

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، محمد رضا خنشا به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون معرفی شد .

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، احمد همتی در آیین معارفه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون که با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی و هنرمندان کازرون در تالار مردانی این شهر برگزارشد در سخنانی اظهار داشت : ملت ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت طلبی توانست در زمان 8 سال جنگ علیه دنیای کفربا سرافرازی ایستادگی نماید و تمام تسلیحات نظامی دنیای غرب را زمین گیر کند.

وی افزود : امروزه دشمنان با رسانه هایی که در اختیار دارند برای ملت ما در حال نسخه پیچیدن فرهنگ بی بند و بار متکی به غرب هستند تا در این ره آورد بتوانند میل به فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت را کمرنگ کنند و یا از بین ببرند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از متولیان عرصه فرهنگ و هنراین استان خواست که بسیجی وار آماده پاسخگویی به نسخه های غلط فرهنگی و مبتذل غربی دشمنان باشند .

همتی با بیان اینکه فرهنگ ، هویت و موجودیت را ترسیم می کند تصریح کرد : همه تعلیم و تربیت و گرایش های فکری و هنری جامعه بر حول محور حوزه فرهنگ می چرخد بنابراین متولیان این حوزه باید با تمام وجود عهده دار آن بوده و نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنند .

وی در ادامه توجه به ریشه ها و داشته های فرهنگی در افکار عمومی ، آگاهی به جریان های مخالف و موافق جریان ساز تاریخ همدلی و هم فکری با اصحاب علم و ادب فرهنگ و ذوق و توجه به فرهنگ عمومی را از اهم فعالیت های متولیان فرهنگ و هنر عنوان کرد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون از راه اندازی معاونت قرآن و عترت در اداره ارشاد اسلامی فارس خبر داد و گفت : در آینده نزدیک شاهد اقدامات مؤثری در این حوزه در سطح استان خواهیم بود .


به گزارش فارس : در پایان این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، محمد رضا خنشا را به عنوان رئیس جدید ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون معرفی و از خدمات حمید رضا معرف که به مدت دوسال سرپرستی این اداره را برعهده داشت تقدیر شد
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
شیخ ابواسحق کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
2
آقای مدیر کل عجبا از بسیجی حرف میزنی چرا مدیری که توسط مدیر کل قبلی رد شده بود را گذاشتی فردای قیامت چه جوابی داری
سلیمانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
2
1
آقای همتی از بسیجیان فعال بوده و هست ایشان در کارنامه خود چندین سال فرماندهی گردان عاشورای خشت را دارد و همیشه از سربازان پیرو خط رهبری می باشد
پاینده باشد همتی
هم شهری اهل خشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
0
آقای همتی....بسیجی جناحی نیست ولی شما کاملاً جناحی فکر می کنید و جناحی هم عمل می کنید...........
علی شاذو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
0
0
ای وای پس خشتیه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
0
0
منظورش بسیجی زمان جنگ است یا بسیجی الان؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
0
0
حضور در عرصه دفاع از ولایت فقیه و تلاش برای اعتلای ایران اسلامی معنای بسیجی بودن است و منحصر به زمان و مکان نیست مهم در صحنه بودن و بسیجی ماندن است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳