پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۷۰۴
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
+ ویرایش دوم
به گزارش هاشمي كشكولي خبرنگار کازرون نما، امام جمعه کازرون در مراسم بهره‌برداری از تلویزیون دیجیتال کازرون در سخنانی اظهار داشت: صدا و سیما به عنوان تریبون ملی، در معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به جوامع بشری خوب عمل کرده و از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

سامانه تلویزیون دیجیتال کازرون با 18 کانال تلویزیونی و 16 کانال رادیویی با اعتباری بیش از 8 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش هاشمي كشكولي خبرنگار کازرون نما، امام جمعه کازرون در مراسم بهره‌برداری از تلویزیون دیجیتال کازرون که شنبه‌شب با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، نماینده و مسئولان شهرستان کازرون و خانواده‌های معظم شهدا در تالار مردانی این شهر صورت گرفت، در سخنانی اظهار داشت: صدا و سیما به عنوان تریبون ملی، در معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به جوامع بشری خوب عمل کرده و از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

حجت‌الاسلام محمد خرسند تکریم، رشد و ارزش دادن به انسان‌ها را از افتخارات بزرگ رسانه ملی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: در دنیا این مقوله توسط رسانه‌ها کمتر دیده می‌شود بلکه بیشتر انسان را به طرف تمایلات حیوانی و مسائل شهوانی تحریک کننده سوق می‌دهند.

وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری صدا و سیما زبان و چهره نظام است بنابراین، این رسانه رسالت خطیری بر گردن دارد و باید در کیفیت تولیدات فرهنگی خود دقت بیشتری داشته باشد. 

امام جمعه کازرون در ادامه، خدمات ارزنده صدا و سیما در دفاع از ارزش‌های اسلامی و معنویت و ترویج آن در سطح دنیا را ستود و خاطرنشان کرد: صدا و سیما در سطح ملی و داخلی به ویژه در انعکاس آداب و رسوم، سنن و فرهنگ مختلف مردم شهرستان‌ها و نیز در ایجاد فضایی شاد و مفرح برای بینندگان باید توجه ویژه‌ای داشته باشد.

خرسند با اشاره به اینکه مردم ساعات بسیاری از وقت خود را پای تلویزیون سپری می‌کنند، تصریح کرد: این بهترین فرصتی است که نصیب صدا و سیما شده که از آن در راستای ترویج اخلاق اسلامی و توجه به موضوعات مهمی از جمله انضباط اجتماعی، رعایت حقوق یکدیگر، اعتماد به نفس، حق‌طلبی و حق‌گویی و پرهیز از مصرف‌زدگی بپردازد. ‌

وی از مسئولان و دست‌اندرکاران صدا و سیما خواست که بیشتر برنامه‌های خود را به طرف شعار امسال (تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی) سوق دهند تا فرهنگ تولید و سرمایه‌گذاری در کشور نهادینه شود.

امام جمعه کازرون از دست‌اندرکاران بخش خبر صدا و سیمای مرکز فارس در کنگره سلمان فارسی و کنگره فاتحان سوسنگرد در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: مردم شهرستان کازرون از صدا و سیمای استان فارس انتظار دارند که در تولید برنامه‌های خود بیشتر به آداب و رسوم منطقه و فرهنگ، تاریخ و سوابق انقلابی آنان بپردازد.

خرسند در پایان از راه‌اندازی دفتر خبری مرکز خبر در شهرستان کازرون با همکاری نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان و مدیرکل صداو سیمای فارس در سال جاری خبر داد.

نماینده مردم کازرون در مجلس : رسانه های ملی انحصاررسانه ای را در دنیا شکسته است

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت : رسانه های ملی جمهوری اسلامی با استفاده از رهنمود های مقام معظم رهبری توانسته انحصار رسانه ای را در دنیا بشکند .

به گزارش محمد حسین هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، شاهین محمد صادقی نیز در این مراسم اظهارداشت : امروزه دشمنان اسلام از رسانه به عنوان سلاحی مهلک در پیشبرد اهداف متجاوزانه خود استفاده می کند در صورتی که جمهوری اسلامی رسانه را برای گسترش اندیشه های اسلامی و بیداری اسلامی به کار می گیرد .

وی ، واکنش دنیای غرب از پخش برنامه های رسانه جمهوری اسلامی را دلیل بر تأثیر گذاری مثبت این رسانه در سطح بین المللی عنوان کرد و افزود : صدا و سیمای جمهوری اسلامی با وجود کمبود امکانات قدم های مؤثری در تغییر و تحول دنیای اسلام از جمله کشورهای لبنان، لیبی ، مصر، عراق و ...برداشته که قابل ستایش است .

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت : دنیای استکبار با وجود تعدد رسانه ای و امکاناتی که در اختیار دارد امروزه بخشی از فتوحات خودش را در دنیا دارد از دست می دهد اما نظام اسلامی گام به گام پیشروی دارد .

محمد صادقی ادامه داد : رسانه ملی جمهوری اسلامی با رهنمود های مقام معظم رهبری توانسته انحصار رسانه ای را در دنیا بشکند و بعنوان زبان گویای اسلام و مبانی قرآنی در سطح بین المللی باشد .

وی گفت : کسانی که در رسانه های ملی به ویژه صدا و سیما خدمت می کنند باید قدر موقعیت خود را بدانند و روز به روز به گسترش اندیشه های اسلامی و مبانی قرآنی در سطح دنیا بیشتر بپردازند.

نماینده کازرون در بخش دیگر سخنانش به قابلیت های موجود در استان فارس اشاره و خاطر نشان کرد : این استان توانمدی های فراوانی دارد که جا دارد صدا و سیمای این مرکز به آن بپردازد و در سرلوحه کار خود قرار دهد.

محمد صادقی ، از پوشش خبری به موقع صدا و سیمای مرکز فارس درکنکره بین المللی سلمان فارسی و فاتحان سوسنگرد در کازرون و نیز راه اندازی سامانه دیجیتال تلوزیون و رادیویی در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد .

 

مدیر کل صدا و سیمای فارس خبرداد: بهره مندی 5 شهر فارس از سامانه دیجیتال تلوزیونی

مدیر کل صدا و سیمای فارس از بهره مندی 5 شهرستان استان فارس تا پایان سالجاری از سامانه دیجیتال تلوزیونی و رادیویی خبرداد.

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، محمد باقر کشفی در حاشیه مراسم افتتاح سامانه دیجیتال تلوزیونی و رادیویی کازرون در سخنانی اظهار داشت : در سال گذشته اولویت اول در بخش دیجیتال سازی تلوزیون و رادیو در مرکز استان ( شیراز) آغاز شد و به دنبال آن دیگر شهرستان ها در دستور کار این مرکز قرار گرفت.

وی افزود :سیستم دیجیتال 18 شبکه تلوزیونی و 16 شبکه رادیویی را با کیفیت بالای نور و رنگ مناسب، تصویر و صدای قابل قبول برای مردم ارائه می دهد .

مدیر کل صدا و سیمای فارس هزینه راه اندازی سامانه دیجیتال تلوزیونی و رادیویی کازرون را بیش از 8 میلیارد ریال عنوان کردو گفت : نیمی از این اعتبار توسط صداو سیمای مرکز استان و نیمی دیگر توسط استاندار و فرماندار این منطقه هزینه شده است .

کشفی در ادامه با اشاره به این که تا پایان سالجاری تعداد 4 الی 5 شهرستان دیگر فارس از نعمت سامانه دیجیتال تلوزیونی و رادیویی برخوردار خواهند شد اضافه کرد : بنا داریم بعد از بهره مندی مرکز شهرستان ها ازاین سامانه اولویت بعدی خود را متمرکز بخش ها و شهرهای کوچک تر کنیم .

وی ، تکثرو تنوع براساس علاقه و ذائقه ها ی مختلف مردم را از ویژگی های راه اندازی شبکه دیجیتالی تلوزیون و رادیو برشمرد و تصریح کرد : در این سامانه ظرفیت هایی برای کودک و نوجوان ، مستند سازی ، پوشش خبری ، ورزش و رخ دادهای زیبای سایر استان ها فراهم آمده است .

این مسئول اضافه کرد : هر شهرستانی که بتواند بخش مشارکتی خود را در راه اندازی سامانه دیجیتال تأمین کند این اداره در فراهم کردن زیر ساخت های سامانه دیجیتال به آن شهرستان آمادگی دارد .

کشفی در بخش دیگر سخنانش خاطرنشان کرد : رویکردی که شبکه صدا و سیمای مرکز فارس در پیش گرفته رویکرد ی تنها بسته به مرکزیت استان (شیراز ) نیست بلکه بیشتر به دنبال برجسته کردن تمام مو ضوعات ، ویژگی ها و ظرفیت ها ی موجود در سطح استان است .

مدیر کل صدا و سیمای فارس ، حضور روزانه یک ساعت بر روی شبکه ملی را به خاطر وجود توانمدی های فراوان دراین استان عنوان و اظهار امیدواری کرد : با همکاری و همراهی مسئولان استان در معرفی ظرفیت های موجوداین حضور ارتقا یابد .

براساس این گزارش، در پایان مراسم بهره برداری از سامانه دیجیتال تلوزین و رادیویی شهر کازرون توسط مدیر کل صدا و سیمای فارس از پدر شهیدان حسن زاده و برادر شهیدان صادق زاده تقدیر شد


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۹
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
1
3
باسلام لطفا شماره تلفن وآدرس اینترنتی وآدرس دفتر خبرمرکز کازرون را برای مردم اطلاع رسانی کنید
شیخ ابواسحق کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
0
0
صحییییییییییییییییییییح احسننننننننننننننننت
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
0
3
صدای سیمای میلی نه ملی
کورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
0
2
آقای حسن زاده پدر سه شهید سرافراز دراین افتتاحیه ضمن گلایه شدید از بی اعتنایی مسولین شهرستان از دریافت هدیه و انجام افتتاح خودداری نمود و حتی به درخواست نماینده و مدیرصداوسیمای استان هم وقعی ننمود لیکن با وساطت رییس بنیاد شهید کازرون به روی سن رفت.به شجاعت و صراحت این پدر شهید احسنت می گویم.
پاسخ ها
محمدباقرميرزايي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
ايشون روآقاي محمدصادقي روي سن آورد.ازخدابترس كورش
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
1
1
درود بر دکتر صادقی. همه میگفتند آهای کجایید که سیستم دیجیتال از کازرون رفت. حالا دیدید دکترمحمدصادقی کسی نیست که بگذارد ذره ای از امکانات کازرون بیرون رود. ایشان 2 هفته پیش با آقای کشفی(صدا و سیمای فارس) جلسه داشت و موافقت ایشان را برای راه اندازی این طرح بدون اعتبار اولیه و صرفا با اعتبار شخصیتی خودش کسب کند. و اما کسانی که از روی عناد یا عدم آگاهی به دکتر تاختند و خدا از سر تقصیرشان بگذرد و بدانند دکتر ایسته ترین نماینده کازرون است و بس. چشمها را باید شست جور دیگر باید دید.
صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
1
اقای میرزائی تو از خدا بترس محمد صادقی هرچه کرد نیامد واهمیتی به او نداد اقای رضازاده امد ووساطت کرد ودستش توی دست محمد صادقی گذاشت
پاسخ ها
محمدباقرميرزايي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
رضازاده رئيس بنيادشهيدبعدازاومدن دكترمجبورشدبياد.
قدرشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
1
1
سلام
از زحمات دکتر محمدصادقی تشکر میکنیم.
خداوند ایشان را برای شهرستان کازرون حفظ کند.
محمد یکی از نوه های حاج حسین حسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
پدر بزرگ بنده معتقد است بر اون و فرزندان شهیدش کم لطفی شده به خاطر همین از افتتاح صرف نظر می کرد.
به گفته خودش: در افتتاحی که از سوی شهردار فرهنگی! اسبق دعوت شده بود آن چیزی که نباید می شد اتفاق افتاد و سالها کوچه این خانواده که به نام شهدا حسن زاده نام گرفته بود وضعیت بسیار بدی داشت.
خدا رحمت کند پدر شهیدان صادق زاده.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
1
1
بسیار خوشحال شدم.
امیدوارم شاهد این توسعه ها باشیم.
دست آقای دکتر صادقی و سایر مسئولین زحمت کش درد نکند، بسیار ممنونشان هستیم.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
1
2
سیگنال دیجیتال یک طرح ملی است که در کل کشور در حال اجرا می باشد اینکه بعضی اقایان از ان بهره برداری سیاسی میکنند واقعا فرصت طلبی است و عوام فریبی و بیچاره انان که با اینگونه حرکات قصد فریب مردم ساده و مخلص را دارند خدا بداد اخرتت برسد ای نماینده نامردمی......
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
0
0
آقا علی درست میگن، طرح شاید ملی باشد ولی در همین کازرون خودمون پخش شد گیرنده دیجیتال را بدلیل نبود بودجه از کازرون بردند و نماینده کجاست که ای وای کازرون بیچاره شد و امکانات ما را به تاراج بردند. درست میگم؟؟ جهت اطلاع حضرتعالی 3 هفته قبل دکتر محمدصادقی با آقای کشفی (رییس صدا و سیمای فارس ) در این خصوص جلسه داشتند و دکتر با اعتبار شخصی خودش تا قبل از اینکه بود بودجه به شیراز برسد موافقت آقای کشفی را جلب کرد .................................... اینکار عملیاتی شد. حالا جالب اینجاست که ما کازرونیها عادت کرده ایم که وقتی کاری در کازرون انجام نمیشود یا به تاخیر می افتد ، گردن نماینده می اندازیم و ایشان را نالایق میدانیم و وقتی هم نماینده کاری را انجام میدهد اینکار را طرح ملی و یا سیاسی میدانیم. آخر چرا؟؟ باور کنید کار ما نادرست است و در هیچ کجای کشور با نماینده اینجور برخورد نمی کنند. دکترمحمدصادقی همواره مورد کم لطفی ما کازرونیها بوده ولی ایشان با خویشتنداری فقط به تکلیف خودش عمل میکند و پیگیر کارهای عام المنفعه برای رفاه ما میباشد و ما هم فقط علیه ایشان میتازیم و این از اخلاق بدور است. ............................شاید کمی با خودمان فکر کنیم. یا حق
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
0
0
چرا نام شهرستان هایی که قراره سیستم دیجیتالی بهشان اختصاص بدهند را نیاوردید
؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
که چی بشه؟
آهنچپون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
0
0
نه خسه
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
از زمان افتتاح تا حالا بیش از 20 بار قطع شده.اصلا از خدمات دهی این سیستم راضی نیستم.
آراد شیبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
لطفا آنتن درست کنید از مرکز خراب است بخاطر بارندگی لطفا درست کنید
آراد شیبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
لطفا آنتن ها را از مرکز درست کنید به علت بارندگی ممنون میشم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲