پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶

امور آبفا كازرون در امداد رساني، كنترل و رفع خسارات ناشي از جاري شدن سيل در دهه اول آذرماه در اين شهر نقش موثري را ايفا نمود.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومي شركت آبفا استان فارس، در پي بارندگي شديد در شهر كازرون طي دهه اول آذرماه (8/152 ميليمتر) و بروز آب گرفتگي معابر و منازل شهروندان، ستاد بحران شهرستان كازرون به رياست فرماندار شهرستان تشكيل جلسه داد . در اين جلسه كه در محل فرمانداري برگزار گرديد، ضمن بررسي ميزان خسارات حادث و خسارات احتمالي، اين ستاد درصدد رفع حوادث ناشي از جاري شدن سيل و جلوگيري از اتفاقات پيش رو برآمد.

بنابر همين گزارش در جلسه ي مزبور مقرر گرديد: امور آبفا شهرستان كازرون با بهره گيري از ابزار و تجهيزات موجود از جمله پمپ sp به رفع انسداد معابر، آب روها و آب گرفتگي منازل شهروندان بپردازد. اين گزارش مي افزايد، با توجه به اين مصوبه گروه اتفاقات و بهره برداري از تاسيسات فاضلاب امور آبفا كازرون با حضور به موقع در محل آب گرفتگي ها به رفع مشكلات شهروندان پرداختند كه در همين راستا 4 باب منزل از خطر تخريب حتمي نجات يافت.

روابط عمومي شركت آبفا فارس در خصوص خسارات وارده به تاسيسات امور آبفا كازرون طي بارندگي شديد دهه اول آذرماه نيز آورده است : در اين بارندگي كه منجر به جاري شدن سيل شديد گرديد، ترانس چاه شماره 5 و 6 اين شهر سوخت و خسارات ديگري از جمله: اتصال برق ايستگاه پمپاژ حاجي آباد، شكستگي و تخريب شبكه آب در 13 نقطه شهر و گل آلود شدن آب چشمه ساسان كه باعث كدر شدن آب و خاموشي پمپاژ اين چشمه گرديده است ، به بار آمد.

همچنين با اقدامات موثر اكيپ رفع اتفاقات امور آبفا كازرون تمام نواقص و مشكلات ناشي از جاري شدن سيل برطرف و روند آبرساني به اين شهر در اسرع وقت به حالت عادي بازگشت.

گفتني است شهر كازرون با جمعيتي بالغ بر 120 هزار نفر در 150 كيلومتري غرب مركز استان فارس واقع گرديده است. اين امور داراي 37 هزار مشترك آب شرب مي باشد و از سال 1370 تحت پوشش خدمات آبفا شهري درآمده است


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳