پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۶۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۵
به گزارش دریافتی کازرون نما، روز یکشنبه مورخ 12/9/91 معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی (مالی) ناحیه یک شیراز ، یداله نظری،به همراه کارشناسان امور مالی آن اداره از حوزه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش کازرون بازدید نمودند.

به گزارش دریافتی کازرون نما، روز یکشنبه مورخ 12/9/91 معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی (مالی) ناحیه یک شیراز ، یداله نظری،به همراه کارشناسان امور مالی آن اداره از حوزه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش کازرون بازدید نمودند.  

هر کدام از کارشناسان معاونت مالی ناحیه یک شیراز در حوزه های کارشناسی خود حاضر شده و از نزدیک روند انجام امور را مشاهده و بررسی نمودند و تذکرات، راهنمایی ها و پیشنهادات خود در خصوص هر چه بهتر شدن امور را ارائه کردند.

در پایان جلسه ای با حضور دیانتی نسب، مدیر آموزش و پرورش کازرون، در دفتر آن مدیریت برگزار شد؛ کارشناسان بازدید کننده در جمع بندی خود از این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارشناسان کازرون، عملکرد آنان را بسیار خوب ارزیابی کردند و برای تعدادی از کارشناسان درخواست تشویقی نمودند.

نظری گفت با توجه به مشکلات مالی که بیگانگان برای کشور ما به وجود آورده اند اگر سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داده و ملاک و معیار کار خود قرار دهیم می توانیم این مشکلات و گردنه سخت را هم پشت سر گذاشته و سربلند باشیم. و همچنین از جو صمیمی حاکم بر اداره نیز به نیکی یاد کرد و این امر را باعث کمک به انجام بهتر امور دانست. 

شایان ذکر است در حاشیه این بازدید، هیئت کارشناسی از مدارس سعادت، بانوسلامی و شاهد ارسال نیز دیدن کرده واز وضعیت مطلوب آنها ابراز رضایت نمودند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
1
3
باعث تاسف است که معاون یکی از ناحیه های شیراز بازدید کننده اداره آموزش و پرورش کازرون می شود درحالی که در گذشته بازدید از کازرون در سطح مدیر کل و معاونین آن انجام می شده است
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
1
1
خدمت هموطن دلسوز :باسلام
این بازدیدها بصورت استانی و سالیانه میباشد که بصورت چرخشی همه مناطق وشهرستانها وناحیه ها مورد بازدید قرار می گیرند . جای شکرش باقیه که ناحیه یک شیراز انتخاب شده نه مناطق کوچک البته بازدیدهای کشوری ووزارتخانه به قوت خودش باقیه .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳