پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۸۷ - ۲۲:۵۲
مدير طرح بين المللي حفاظت از تالاب هاي ايران:
دکتر علي نظري روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در کازرون با بيان اينکه تالاب پريشان نيز در زمره اجراي اين طرح قرار دارد افزود: يک تشکل محلي شامل نماينده 20 روستاي حاشيه درياچه پريشان ايجاد شده که در امور و حفاظت درياچه دخالت دارند.

دکتر علي نظري روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در کازرون با بيان اينکه تالاب پريشان نيز در زمره اجراي اين طرح قرار دارد افزود: مهمترين هدف از اجراي حفاظت تالاب پريشان حفظ تنوع زيستي و گره زدن منافع درياچه پريشان با منافع مجامع محلي اطراف درياچه است.
وي اظهار داشت: طرح حفاظت از تالاب پريشان سه سال است که در حال اجراست و مشارکت مردمي منطقه در اين طرح مطلوب ارزيابي شده است.
وي ادامه داد: يک تشکل محلي شامل نماينده 20 روستاي حاشيه درياچه پريشان ايجاد شده که در امور و حفاظت درياچه دخالت دارند.
وي اضافه کرد: اين طرح تا سال 2012 در دو بخش کشوري و بخش بين المللي در حال اجرا خواهد بود.
نظري گفت: در اين طرح علاوه برجلب مشارکت هاي مردمي و نقش آنان در حفاظت از تالاب، نقشه برداري، منطقه بندي اکولوژيک درياچه با استفاده از دستورالعمل‌هاي بين‌المللي به روش مديريت انجام شده است.
وي بيان کرد: برنامه مديريت جامع درياچه پريشان بطور مشترک با همکاري جوامع محلي و دستگاه هاي اجرايي مختلف تحت نظارت کارشناسان بين المللي طرح حفاظت از تالابهاي ايران تدوين شده است.
مدير طرح بين‌المللي حفاظت از تالاب‌هاي ايران گفت: نقشه منطقه بندي کاربري‌ها با مشارکت جوامع محلي و بهره‌برداران ذيربط و همچنين ارگان هاي مرتبط با در نظر گرفتن حساسيت‌هاي محيط زيستي درياچه تدوين شده است.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵