پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۵۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۵
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:
حسن خلیلی در حاشیه برگزاری همایش فاتحان سوسنگرد در کازرون در گفت‌وگو با هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما در این شهرستان اظهار داشت: از این شهرستان سه گروهان در این عملیات حضور چشمگیر داشتند که همدوش با سایر رزمندگان استان فارس و کشور توانستند با تسلیحات ابتدایی جنگی و نظامی در آزادسازی سوسنگرد جانفشانی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: رزمندگان این استان در عملیات آزادسازی سوسنگرد نقش ویژه و تعیین کننده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.

حسن خلیلی در حاشیه برگزاری همایش فاتحان سوسنگرد در کازرون در گفت‌وگو با هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما در این شهرستان اظهار داشت: ستاد بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد در استانداری فارس تشکیل و برنامه‌های مختلفی برای اجرای بزرگداشت این وقایع تاریخی به سازمان و نهادهای مشخص شده ابلاغ شد.

وی مرکزیت اجرای بزرگداشت عملیات آزادسازی سوسنگرد را در کازرون اعلام کرد و گفت: برنامه‌های جانبی این بزرگداشت از قبیل چاپ کتاب، تمبر یادبود، شب شعر، شب خاطره، مسابقه نقاشی و انشانویسی در شیراز و دیگر شهرستان‌های این استان به اجرا در آمد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در ادامه نقش رزمندگان شهرستان کازرون در عملیات آزادسازی سوسنگرد را بسیار ارزنده توصیف کرد و افزود: از این شهرستان سه گروهان در این عملیات حضور چشمگیر داشتند که همدوش با سایر رزمندگان استان فارس و کشور توانستند با تسلیحات ابتدایی جنگی و نظامی در آزادسازی سوسنگرد جانفشانی کنند.

خلیلی در ادامه به خیانت بنی‌صدر در ایجاد مشکلات برای رزمندگان در عملیات آزادسازی سوسنگرد اشاره و خاطرنشان کرد: این مشکلات با تلاش‌های مقام معظم رهبری که آن زمان نماینده امام (ره) در شورای عالی دفاع بودند برطرف و با جانفشانی رزمندگان، شهر سوسنگرد از دست دشمنان آزاد شد.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه کازرون نیز در گفت‌وگو با خبرنگار کازرون نما بیان داشت: برپایی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای سوسنگرد بهانه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت بین نسل جوان است.

غلامرضا شرفی افزود: ایستادگی رزمندگان و شهدا در مقابل دنیای ظلم و استکبار با تمام محدودیت‌ها امروزه به عنوان درس عبرتی برای ظلم‌ستیزی نسل‌های امروز و آینده کشور شده است.

وی در ادامه ماه محرم‌الحرام را بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: امروزه مقوله امر به معروف و نهی از منکر نیاز اساسی جامعه است و باید با پیروی و دنباله‌روی از شهدا و امام شهدا این امر مقدس در جامعه نهادینه شود.

به گزارش فارس، با برگزاری همایش سوسنگرد در کازرون و بیان خاطرات یکی از رزمندگان عملیات آزادسازی این شهر، حال هوای دوران جنگ برای حاضرین و نسل جوان ترسیم شد.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
2
چرا برای حضور در همایش از رزمندگان آزاد سازی سوسنگرد دعوت نشده بود
م ش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
0
1
کی میگی حضور نداشتند؟ سید جواد و همه افلاکیان در همه جا و تا ابد حضور دارند و شاهد و ناظر اعمال ما هستند جا نبود که اونها بیایند 1100 نفرشان که در لژنشسته بودند بقیه هم زیر باران در صف انتظار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳