پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۵۶۵
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۴
به گزارش دریافتی کازرون نما، جشنواره ملی حرکت با حضور انجمن های علمی دانشجویی سراسر کشور در نیمه اول آبان ماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد که انجمن علمی دانشجویی مهندسی فناوری اطلاعات در بخش افتخارآفرینی و انجمن علمی دانشجویی روانشناسی دانشگاه سلمان فارسی، در بخش پژوهشی موفق به کسب رتبه قابل تقدیر شدند.

انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در پنجمین جشنواره ملی حرکت توانستند افتخارات گذشته را تکرار نمایند.

به گزارش دریافتی کازرون نما، جشنواره ملی حرکت با حضور انجمن های علمی دانشجویی سراسر کشور در نیمه اول آبان ماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد که انجمن علمی دانشجویی مهندسی فناوری اطلاعات در بخش افتخارآفرینی و انجمن علمی دانشجویی روانشناسی دانشگاه سلمان فارسی، در بخش پژوهشی موفق به کسب رتبه قابل تقدیر شدند.

انجمن علمی دانشجویی فناوری اطلاعات در دوره چهارم این جشنواره به عنوان انجمن برگزیده در پژوهش و انجمن علمی دانشجویی برق رتبه قابل تقدیر در اختراع و در دوره سوم این جشنواره انجمن علمی دانشجویی فیزیک به عنوان انجمن علمی برگزیده معرفی شدند.

در لوح تقدیری که به امضای وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به این دو انجمن برگزیده اهدا گردید، آمده است: اینجانب حضور ممتاز و متمایز انجمن متبوع را به عنوان برگزیده پنجمین جشنواره ملی حرکت تبریک می گویم و امیدوارم عنایات و توجهات حضرت ولی عصر (عج)، اراده معطوف به حرکت دانشجویان و پژوهشگران ایران اسلامی را به سوی اهداف متعالی و قله های پیشرفت در عرصه های دانش و پژوهش استوارتر و زمینه تحقق حیات طیبه را برای آحاد ملت شریف و مسلمان ایران به ویژه دانشوران برگزیده در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیش از پیش مهیا سازد.

جشنواره حرکت همه ساله در دو مرحله دانشگاهی و ملی برگزار می گردد که در مرحله نخست آثار و دستاوردهای انجمن های علمی هر دانشگاه در بخش های سیزده­گانه نشریه برگزیده، مسابقه علمی و فناوری برگزیده، دبیر برگزیده، حامیان انجمن های علمی، فعالیت های ترویجی، انجمن علمی دانشجویی برگزیده، انجمن افتخارآفرین، استاد مشاور برگزیده، اختراع، ابتکار و نوآوری ، فعالیت های آموزشی، تألیف و ترجمه کتاب، انجمن علمی دانشجویی کارآفرین جمع آوری و داوری می شوند و آثار منتخب هر دانشگاه جهت شرکت و داوری در مرحله ملی به دفتر امور فرهنگی ارسال می شود و بعد از داوری مرحله ملی برگزیدگان هر بخش معرفی می شوند.

جشنواره ملی حرکت محلی برای ارائه و نمایش دستاوردهای علمی و پژوهشی انجمن های علمی دانشجویی و با هدف پر کردن خلأ بین دانشگاه و صنعت و دستیابی به رتبه نخست رشد علمی در سند چشم انداز ایران 1404 برگزار می شود.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
1
4
زنده باد انجمن علمی روانشناسی که در مرحله دانشگاهی امور فرهنگی دانشگاه حقش را خورد.
ناشناس
|
SWEDEN
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
2
4
این عنوانها در جشنواره حرکت عناوین چندان مهمی نیست. اصولا خود این جشنواره هم چندان مهم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
دقیقا.
فقط کارهای کودکانه و فرار از واقعیت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
2
3
انحمن علمی روانشناسی حقش بود
درس عبرتی باشد برای امور فرهنگی ضعیف و بی برنامه دانشگاه که فقط از بچه ها بهره کشی می کند
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
4
0
جشنواره حرکت از لحاظ علمی جایگاه پایینی دارد
برق همیشه سرفراز
|
GERMANY
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
5
0
نباید فراموش کرد که دانشجوهای برق از نظر علمی و کارهای فوق برنامه حرف اول را در دانشگاه سلمان فارسی کازرون می زنند اما تبعیضها و توجه نکردن به استعداد این دانشجوهای منحصر به فرد باعث شده که امسال آثارشان به جشنواره نرسد و روانشناسی و آی تی نتیجه بگیرند
اگر ما هم در حد این دو رشته امکانات داشتیم حتما برتر می شدیم. با کمترین تعداد اساتید و با امکانات کم که رییس دانشگاه از ما دریغ می کند تا اینجا رو هم خوب اومدیم خداییش............
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
0
1
جون خودتون .... چقدر هم که واقعا از انجمنهای برگزیده تقدیر شایسته ای کردید. داریم از خوشی می میریم
پاسخ ها
محمدرضا الف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
من در این دانشگاه یک مطلبی را خوب متوجه شده ام که هر چیزی تاریخ مصرفی دارد. تاریخ مصرف انجمنهای علمی فعلا تمام شده چون امور فرهنگی استفاده اش را خوب برده است.
پیامک از دیار باقی
|
UNITED KINGDOM
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
0
1
واقعیت این است که این جشنواره از لحاظ علمی فاقد جایگاه است. فقط می شود گفت نوعی سرگرمی برای دانشجو هاست که معمولا هم توسط دانشگاههای معتبر و دانشجویان رتبه ممتاز توجهی به آن نمی شود. اینجا هم از سر ناچاری و کمبود برنامه های درست و حسابی دانشجوها به این قبیل جشنواره های بدون پایه و ارزش علمی روی می آورند که خب امور فرهنگی دانشگاه هم حسابی از آب گل آلود ماهی می گیرد و به تبلیغ در رابطه با عماکرد شایسته خود می پردازد و بیچاره مسئولان هم از همه جا بی خبر
من یکسال درگیر این ماجرا بودم و در نهایت ه علت بی برنامگی امور فرهنگی نتیجه مطلوبی نگرفتیم جز افت شدید تحصیلی دانشجوهای درگیر و عقب ماندن حسابی از درسها و تازه فهمیدم چه کلاه گشادی بر سرم رفته است
حالا این دانشجوهای بی فکر روانشناسی و آی تی باز هم در تلاشند. چه می شود گفت
علی پور
|
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
0
0
یک سئوال داشتم؟ اگر این مقام و اصلاً خود جشنواره حرکت اهمیت دارد پس چرا برای دانشگاه ما بی اهمیت است. حتی استاد مشاور ما علناً می گوید به جای این کارها و بچه بازیها به درستون برسید.
من فکر می کنم نفع این قضیه فقط به مسئولان دانشگاه میرسد. چرا یکبار خبرنگار کازرون نما به دانشگاه ما نمی آید و نظر دانشجوها را در این رابطه نمی پرسد. البته مصاحبه با دانشجوهای خودی که قبلا با انها هماهنگ شده نه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
3
0
جای بسی خرسندی است
موفق باشید
فقط روانشناسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
0
0
و حق انجمن روانشناسی یکبار دیگر نیز خورده شده توسط انجمن برق و انجمن آی تی که خود را بی گناه میدانست شرکت نکرد راستی بهتون برهم میخوره حق انجمن روانشناسی واقعا خورده شده و ناحق بوده و هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵