پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۵۵۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۶
برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و انتخابی تیم فارس در کازرون
جمعه نوزدهم آبانماه جاری مسابقات قهرمانی کشتی آزاد وانتخابی تیم فارس در رده بزرگسالان در حضور تماشاگران انبوه کازرونی در سالن 2000نفری جهان پهلوان تختی کازرون برگزار شد. جهرم، آباده، فسا، فیروزآباد، زرقان، کازرون، کوار و دو تیم آ و ب از شیراز در این دوره برروی تشک حاضر شده ودر جدال حساس ونفس گیر با یکدیگر مبارزه کردند

سرویس ورزشی/ محمد رضا پولادی: جمعه نوزدهم آبانماه جاری مسابقات قهرمانی کشتی آزاد وانتخابی تیم فارس در رده بزرگسالان در حضور تماشاگران انبوه کازرونی در سالن 2000نفری جهان پهلوان تختی کازرون برگزار شد .

جهرم،آباده،فسا،فیروزآباد،زرقان،کازرون،کوار و دوتیم آ و ب از شیراز در این دوره برروی تشک حاضر شده ودر جدال حساس ونفس گیر با یکدیگر مبارزه کردند. و در نهایت تیم شیرازآ با کسب 61 امتیاز قهرمان وجهرم وکازرون با کسب 48 و 39 امتیاز دوم وسوم شدند.

شیراز آ با کسب 3طلا ،2نقره و2برنز و کازرون با کسب دو طلا ،یک نقره ، زرقان با 1طلا و1نقره و یک برنز از لحاظ مرغوبیت مدال در صدر قرار داشتند.

55 کیلوگرم: محمد محسن زاده از شیراز آ(طلا) ،محمد تقوا طلب  ازفسا(نقره) ،محمد جواد شهرزاد از شیراز ب ومحمد امین تقوی از فیروز آباد مشترکا برنز

60کیلوگرم: وحید ثمر بخش از کازرون (طلا)،علی صدارت از شیراز ب (نقره) ،مهرداد آتش فراز(جهرم) ومهدی فنبری(شیرازآ) مشترکا (برنز)

66کیلو گرم: ایمان عسکری از شیرازآ(طلا)،محسن حسینی از زرقان(نقره) ؛علیرضا امیر نژادو سید محمود قاسمی (کوار) مشترکا (برنز)

74کیلوگرم: محمد منابریاز شیرازآ (طلا) ،یونس پیمانی از فسا (نقره) ،بهزاد مزدوراز جهرم و سعید محمودی از شیراز ب مشترکا (برنز)

84کیلوگرم: علی اصغر حسینی از زرقان (طلا)،مجید دهقان از کازرون(نقره) ،حسین قاسم بیگی از شیرازب وایمان کربلایی از آباده مشترکا (برنز)

96کیلوگرم: فریبرز ثمر بخش از کازرون (طلا)،حسن غفاری از شیراز آ (نقره) ،اسماعیل شفیعی از زرقان ومحمد تاسک از جهرم مشترکا (برنز)

120کیلو گرم: محسن کاظمی از شیراز ب (طلا)،محسن غفاریاز آباده(نقره) ،امید بنائیان از جهرم و مهدی رفیعی از شیراز آ مشترکا (برنز)

در حاشیه این مسابقات حضور حاج عرب رییس هیت کشتی فارس وعباس شجاعی داور بین المللی کشتی ورییس کمیته داوران فارس وهمچنین پیشکسوتان کشتی کازرون بود که با حضور خود گرمای خاصی به رقابتها داده بود.

رقابت فینال در وزن 60کیلوگرم مابین وحید ثمر بخش و علی صدارت که هردو کازرونی بوده ولی صدارت با تیم شیراز ب در مسابقات حضور داشت بسیار دیدنی وجذاب بود وبا پیروزی ثمر بخش به پایان رسید ولی ثمر بخش به داوراجازه بالا بردن دستش بعنوان نفر پیروز نداد وعلی صدارت را به آغوش کشیده وبه سمت تماشاگران برد.

فینال وزن 96 کیلو هم که با اقتدار از سوی فریبرز ثمر بخش دنیال میشد با حرکت ناجوانمردانه حریف که به عمد چندین بار به چشم ثمر بخش ضربه وارد کرد ،به حاشیه کشیده شد ولی فریبرز که عزم خود را جزم قهرمانی کرد بود دریک حرکت تماشایی حریف خود را با بارانداز واجرای فنون زیبا شکست داد.

مربیگری تیم کازرون برعهده عظیم مهربان ،عباس ملایری ونادر ملایری بود که زحمات فراوانی کشیدند.

تیم کشتی کازرون با نام کام آوران شهرسبز در این رقابت ها حضور داشت وجا دارد از حاج عباس رمضان زاده وپسران ایشان که حمایت های مالی از این مسابقات را انجام دادند تشکر ویژه ایی کرد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
0
2
اگر بتونید آرشیو عکس یا یه آلبوم از عکس مسابقات تهیه کنید خیلی عالی میشه .
یا یه راه دسترسی به عکسهارو ذکر کنید
ممنون
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
0
1
دست برادران ثمربخش درد نکنه گل کاشتید
esmail
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
0
ثمربخش ها اين هستن ديگه،كاريشم نميشه كرد
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
0
خواهشمندم عکس مدال اوران کازرونی را بیشتر درصفحه قرار دهید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
اذان صبح
۰۴:۴۹:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۱۷:۱۶
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۰۰
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۰۴