پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۰
به گزارش دریافتی کازرون نما، طرح «یک روز بدون کیف» در دبستان­های شهر کازرون با هدف آشنایی دانش آموزان با کارهای خلاقانه و هنر دست ورزی به اجرا در آمد.در این روز بچه­های دبستانی یک روز بدون کیف را تجربه کردند. تجربه ای متفاوت، از یادگیری بدون کتاب! بچه­ها حتی بیشتر از هر روز یاد گرفتند و عمیق­تر فهمیدند چرا که خود فعالانه در یادگیری شرکت داشتند.

به گزارش دریافتی کازرون نما، روز دوشنبه 15 آبان ماه طرح «یک روز بدون کیف» در دبستان­های شهر کازرون با هدف آشنایی دانش آموزان با کارهای خلاقانه و هنر دست ورزی به اجرا در آمد.

در این روز بچه­های دبستانی یک روز بدون کیف را تجربه کردند. تجربه ای متفاوت، از یادگیری بدون کتاب! بچه­ها حتی بیشتر از هر روز یاد گرفتند و عمیق­تر فهمیدند چرا که خود فعالانه در یادگیری شرکت داشتند.

در یک روز بدون کیف معلم  نقش واقعی خود را که همان مدیریت یادگیری و راهنما بودن است، را انجام میدهدودریک کلام  بچهها در یادگیری کاملا آزاد هستند.

در این روز با برنامه­ریزی­های به عمل آمده دانش­آموزان هر پایه در ساعت­های درسی به ساختن ماکت­ها و کاردستی­های عملی، با استفاده از وسایل زاید و دورریختنیپرداختند.

در پایان نمایشگاهی از دست­ساخته­های دانش­آموزان برپا شد و آنان از دیدن کارهای خود لذت بردند.

شایان ذکر است مدیر آموزش و پرورش، دیانتی­نسب و همچنین چند تن از معاونین آموزش و پرورش کازرون جهت بررسی چگونگی اجرای این طرح از بعضی مدارس بازدید نمودند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸