پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳
یک محقق لبنانی:
زینب عیسی در گفت‌وگو با خبرنگار کازرون فارس اظهار داشت: من روابط بین ایران و لبنان را خوب می‌بینم و ایران به عنوان یاریگر اسلام در منطقه عمل کرده و در تمام امور و مواضع نقش مهمی را در منطقه داشته است، چرا که می‌خواهد حکم اسلام را پیاده کرده و سیره اهل بیت (ع) را جهانی کند.
یک محقق لبنانی گفت: ایران در منطقه به عنوان یاریگر اسلام عمل کرده است.

زینب عیسی به مناسبت برگزاری کنگره بین‌المللی سلمان فارسی که در شهر کازرون برگزار شد، در گفت‌وگو با  خبرنگار فارس اظهار داشت: من روابط بین ایران و لبنان را خوب می‌بینم و ایران به عنوان یاریگر اسلام در منطقه عمل کرده و در تمام امور و مواضع نقش مهمی را در منطقه داشته است، چرا که می‌خواهد حکم اسلام را پیاده کرده و سیره اهل بیت (ع) را جهانی کند.

این عضو لبنانی کمیته علمی کنگره بین‌المللی سلمان فارسی به روابط فرهنگی ایران و لبنان اشاره کرد و افزود: کنفرانس‌های بین‌المللی که برگزار شده، باعث تبادل علمی و فرهنگی بین دو کشور و جامعه علمی می‌شود، چراکه هر کشور ویژگی‌های خود را دارد.

وی ادامه داد: دانشجویان ایرانی بسیاری را می‌شناسم که در لبنان تحصیل می‌کنند و نشریات و مجلات ترجمه شده‌ ایرانی نیز در لبنان داریم که تمام این موارد در تبادلات فرهنگی به دو ملت تأثیر دارد.

این محقق لبنانی در مورد اینکه آیا این کنگره می‌تواند در شناخت مسلمانان نسبت به سلمان فارسی مؤثر باشد، بیان داشت: از آنجا که سلمان فارسی در طول زندگی تلاش کرده تا به این درجه برسد، به یقین تا حدودی برای مسلمانان شناخته شده است اما نقش این کنگره در جهانی شدن و شناخت جهان اسلام از سلمان تأثیر مهمی دارد.

به گزارش کازرون نما، کنگره بین‌المللی سلمان فارسی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه دهم و یازدهم آبان ماه جاری در کازرون برگزار شد و 25 مهمان خارجی در کمیته‌های علمی و ارائه مقالات و همچنین به عنوان میهمان ویژه در این کنگره حضور داشتند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
0
0
طبق معمول ما غریب پرستیم. همشهری هامون بهترین مقالات داشتن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳