پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶
امام جمعه چنارشاهیجان:
کنگره بین المللی سلمان فارسی تراوش تفکر خواص است که در فرهنگ عمومی تأثیربسزایی دارد.وی اظهار داشت:برگزاری این کنگره در شهرستان از جمله مواردی است که در اصلاح فرهنگ عمومی و اغناء ان می تواند کارساز باشد.

به گزارش میرزایی خبرنگار کازرون نما، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته چنارشاهیجان به امامت جناب حجت الاسلام و المسلمین عباسی در مصلی نماز جمعه قائمیه باشکوه هرچه تمامتر برگزار شد.

حجت الاسلام عباسی گفت: بر اساس اندیشه توحیدی ولایت نقش نور را دارد.نور هرجا باشد موجب رفع تاریکی ونمایانگر بودن موانع می شود وی اظهار داشت:امام و ولی خدا جامعه را از جهل بسوی علم ودانایی از اختلاف به سوی وحدت وانسجام͵از رذائل اخلاقی به سوی مکارم و محاسن اخلاقی͵از پوچ گرایی وبیهودگی به سوی هدف متعالی ،از سستی و بی اعتمادی وبردگی به سوی خدا پرستی، از استکبار و استبدادطلبی به سوی استکبارواستبداد ستیزی ،از ظلم وتعدی وقدرت طلبی به سوی عدالت خواهی و عدالت ورزی و نهایتا جامعه را به سوی تقوی الهی فرا می خواند. اما مهم اینست که مردم از ولایت الهی تبعیت کنند.

امام جمعه چنارشاهیجان در بخش دیگری از بیانات خود گفتند: روزهای مهم انقلاب بیانگر سه واقعیت مهم است. 1-شناخت ماهیت انقلاب 2-فراموش نکردن اهداف انقلاب 3-مبارزه کردن با دشمنان انقلاب. لذا گرامیداشت ایام مهم انقلاب مثل 13 آبان یک امر ضروری است وبا این حرکت روح استکبار ستیزی به نسل های انقلاب منتقل می شود.وی در ادامه در مورد فرهنگ عمومی افزودند:ازآثارمهم فرهنگ عمومی رسیدن به امنیت پایدار و سلامت ماندگاراست.که خواص جامعه می تواند دراصلاح فرهنگ عمومی و تعالی آن نقش ارزنده ای داشته باشند.

کنگره بین المللی سلمان فارسی تراوش تفکر خواص است که در فرهنگ عمومی تأثیربسزایی دارد.وی اظهار داشت:برگزاری این کنگره در شهرستان از جمله مواردی است که در اصلاح فرهنگ عمومی و اغناء ان می تواند کارساز باشد. که ازمتولیان وبرنامه ریزان و تلاش گران آن خصوصأ از نماینده ولی فقیه در شهرستان امام جمعه شهرستان کازرون حاج اقا خرسند تشکر بعمل می آید.الحمدالله بخش چنارشاهیجان با بر پایی غرفه بسیار خوب وبرخوردار از نمادهای هنری͵ فرهنگی͵ مذهبی͵اقتصادی توانست قابلیت های بخش رابه عرصه نمایش بگذارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷