پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۵۲۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
حاصل عسکری؛ دبیر اجرایی ستاد شهرستانی کنگره:
دبیر اجرایی ستاد شهرستانی کنگره سلمان فارسی در گفتگو با کازرون نما، در رابطه با کیفیت برگزاری کنگره گفت: جواب این سوال شما را باید دوستانی که از جاهای دیگر تشریف آورده اند و یا کسانی که قبلا همایش های مختلف بین المللی را شرکت کرده اند مقایسه نمایند. از نظر حضور عمومی مردم در مراسم افتتاحیه که خیلی خوب بود و باشکوه برگزار شد

حاصل عسکری؛ دبیر اجرایی ستاد شهرستانی کنگره بین المللی سلمان فارسی در گفتگو با خبرنگار کازرون نما، در رابطه با کیفیت برگزاری کنگره گفت: جواب این سوال شما را باید دوستانی که از جاهای دیگر تشریف آورده اند و یا کسانی که قبلا همایش های مختلف بین المللی را شرکت کرده اند مقایسه نمایند. از نظر حضور عمومی مردم در مراسم افتتاحیه که خیلی خوب بود، استقبال خیلی خوبی شد و باشکوه برگزار شد ولی من چون بیشتر به مسائل پشت پرده مشغول بودم زیاد در عمق مسائل صورت گرفته نیستم.

حاصل عسکری درباره پیشینه اجرایی کنگره گفت: کنگره از سه سال پیش شروع شده. به دلیل مسائل سیاسی و تغییراتی که در مدیریت سیاسی استان رخ  داد تا امروز به تعویق افتاد. حدود هشت ماه پیش مجددا استارت خورد. بیش از 100نفر عوامل اجرایی مستقیم دست اندر کار این برنامه بودند.

دبیر اجرایی ستاد شهرستانی کنگره درباره ملیت و تعداد میهمانان خارجی و شخصیت های شرکت کننده در کنگره افزود: تعداد میهمانان خارجی 22نفر از کشورهای کویت، ترکیه، عراق، اردن، سوریه و مصربودند. از شخصیت های کشوری هم وزیر ارشاد ، معاون ریاست جمهوری در امور کتابخانه ها ، معاون وزیر علوم ، آیت ا... حسینی بوشهری ، آیت ا... حائری |، آیت ا.. دکتر بهشتی ، آیت ا.. ایمانی  ، دکتر سلیمانی ، مهندس رجبعلی ظاهری   و خیلی از بزرگان و شخصیت های بزرگ کازرونی که چهره های ملی هستند حضور داشتند.

وی در انتها اقدامات ستاد کنگره شهرستان را در اسکان میهمانان توضیح داد و گفت: میهمانان را در هتل بیشاپور، باشگاه فرهنگیان و سه خوابگاه که خودمان تاسیس کردیم اسکان دادیم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
مش باقر
|
FRANCE
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
0
4
100 نفر عوامل اجرایی و این همه بر هم ریختگی؟ باز هم خدا را شکر
لطفا دفعه آینده 200 نفر عوامل بیاورید شاید کمی بهتر شود
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
0
1
فقط می شود گفت: متاسفیم متاسفیم
این همه هزینه و ...
حاج صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
0
1
کار هرکس نیست خرمن کفتن ....
خدایی بی برنامگی ،بی مسئولیتی و چاپلوسی بیداد میکرد ،افتضاحتر از این نمیشد سال آینده کنگره را بیدن نورآباد یا چنارشیجونی والا بهتر برگزار میشه.
کازرون نما حتما این کامنت را چاپ کن و حذفش نکن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
0
1
پس اون تعدادي كه تو دانشگاه بودند بوق تشريف داشتند ؟!!!!!!!!!!و زحماتي كه كاركنان دانشگاه تو اين مدت كشيدند مثل اينكه محل برگزاري هم دانشگاه بود خب آقاي عسكري يك سالن آمفي تاتر هم تاسيس مي كرديد عجبببببببببببببببببب
خیاط نودان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
1
0
سلام . برگزاری اولین کنگره حضرت سلمان (س) در شهرستان کازرون با حضور نمایندگان و اندیشمندان و متفکران چند کشور مسلمان خارجی و مسئولین کشوری ، استانی و شهرستانی و ائمه جمعه محترم از افتخارات بزرگ شهرستان کازرون و استان فارس است ، هرچند در برگزاری چنین کنگره هایی ممکن است نواقصاتی باشد اما برگزاری کنگره حضرت سلمان در کازرون بازتاب خوبی از دیدگاه اندیشمندان و فرهیختگان و عالمان داخلی و خارجی و مراجع عظام داشت . مسئولین شهرستان کازرون و استان و بخصوص تیم اجرایی با مدیریت جناب حاج حاصل عسکری و نظارت امام جمعه و فرماندار و دفتر نماینده محترم و کلیه نهادها و ادارت زحمات زیادی کشیدند که جای تقدیر و تشکر دارد . البته میطلبد در برنامه های آتی نمایندگانی از بخشها در جلسات هماهنگی و تیم اجرایی حضور داشته باشند . در این کنگره بزرگ شهرستان کازرون به خوبی معرفی گردید . و شخصیت حضرت سلمان به خوبی تشریح و تبیین گردید .
محمد
|
NETHERLANDS
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
0
0
تبریک می گم
می شد بهتر باشه
می شد بین المللی تر بشه و ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
0
آقای عسکری بیش از 60 نفر مهمان در مهمانسرای دانشگاه آزاد بودند شما ... بودی ببینی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
مسخره نیس دبیراجرایی یه کنگره بین المللی به جای این که از واقعیات و اتفاقات اون بگه اظهارکنه که درگیر مسایل پشت پرده بوده!!همین مسایل پشت پرده تون ماروکشته!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸