پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲
حجت الاسلام خرسند در گفتگوی اختصاصی با کازرون نما:
حجت الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه کازرون در گفتگو با کازرون نما درباره کیفیت برگزاری کنگره بین المللی گفت: این ارزیابی را دیگران باید به ما ارائه بدهند ولی ما چون برگزار کننده بودیم، قطعا کار چون اولین کار در نوع خودش بوده یک نواقصی داشت ولی ارزیابی ها نشان می دهد که در کل کار مثبت و مطلوبی بوده است

حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه کازرون در گفتگو با کازرون نما درباره کنگره بین المللی سلمان فارسی و کیفیت برگزاری آن گفت: این ارزیابی را دیگران باید به ما ارائه بدهند ولی ما چون برگزار کننده بودیم، قطعا کار چون اولین کار در نوع خودش بوده یک نواقصی داشت ولی ارزیابی ها نشان می دهد که در کل کار مثبت و مطلوبی بوده است و امیدواریم که اثرات مثبت خودش را نشان دهد.

حجت الاسلام و المسلمین خرسند در ادامه با اشاره به بیانیه کنگره افزود: بیانیه یک سری پیشنهاداتی بود به شورای فرهنگ عمومی کشور من جمله اینکه یک روزی به نام حضرت سلمان نام گذاری شود در تقویم رسمی کشور. در آن روز در سراسر کشور مراسم هایی برگزار شود. همچنین پیشنهاد شد که مراکز علمی فرهنگی، خیابان ها و میادینی در شهرهای مختلف به نام حضرت سلمان نام گذاری شود. پیشنهاد شد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک دبیرخانه در استان فارس در اداره کل ارشاد اسلامی برای پیگریه مربوط به مسائل کنگره بوجود بیاورند و استمرار این کنگره حالا یا بصورت سالانه یا دوسالانه. همچنین اینکه یک جایزه ای را بنام جایزه سلمان در نظر بگیرند، به اقدامات و کارهای هنری و فرهنگی فاخر تخصیص داده شود. و در دانشگاه سلمان فارسی کازرون روی بحث تحقیقاتی و پژوهشی درباره سلمان کار شود. این ها پیشنهاداتی بود که در این کنگره داده شد.

امام جمعه کازرون در ادامه با اشاره به دعوت از هیات امنای بارگاه حضرت سلمان به کنگره بین المللی سلمان فارسی گفت: تفاهم نامه ای بین فرمانداری کازرون و هیئت امنای مرقد حضرت سلمان امضا شد که کازرونی ها در بازسازی مرقد حضرت سلمان بتوانند نقش داشته باشند. یک هیئت در وقت مناسبی از آنجا بازدید نموده و نیازهای آنها را نیازسنجی کند و مردم خیر بتوانند ان شاا...  کمک کنند. امکان رفتن زائرین به آنجا فراهم شود. اینها اقداماتی بوده که صورت گرفته است.

وی در انتها در رابطه با تفاهم خواهرخواندگی کازرون و مدائن گفت: این قرارداد امضا شده است و به مدت چهار سال از این به بعد می شود بر اساس این توافقی که صورت گرفته اقدام نمود.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
FRANCE
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
1
1
آخی... سر یک سال قرارداد رو لغو می کنن
کازرون رو چه به مدائن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴