پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۵۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
موصلی شهردار کازرون:
برگزاری کنگره توفیقی بود برای کازرون تا ارادت خود را به حضرت سلمان نشان دهد. موصلی شهردار کازرون در مصاحبه با خبرنگار کازرون نما افزود: ارائه مقالات و بررسی های علمی ای که در ابعاد شخصیتی و زندگی حضرت سلمان مبنی بر جویای حقیقت بودن ایشون و رسیدن به اون هدف عالی و تلاش ایشان در دست یابی به حقیقت دینی از مهم ترین محورهای این کنگره بین المللی بود.

برگزاری کنگره توفیقی بود برای کازرون تا ارادت خود را به حضرت سلمان نشان دهد.

موصلی شهردار کازرون در مصاحبه با خبرنگار کازرون نما افزود: ارائه مقالات و بررسی های علمی ای که در ابعاد شخصیتی و زندگی حضرت سلمان مبنی بر جویای حقیقت بودن ایشون و رسیدن به اون هدف عالی و تلاش ایشان در دست یابی به حقیقت دینی از مهم ترین محورهای این کنگره بین المللی بود.

وی با اشاره به تلاش چندین ساله مسوولین شهرستان جهت راه اندازی این کنگره افزود: این کنگره و کنگره های مشابه برکات زیادی برای شهرستان دارند و رویداد فرهنگی اثر گذاری برای شهروندان می باشد .

موصلی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره ای این گونه نشست ها افزود: لازم است گاه گاهی، هم اندبشی در مورد مسائل مذهبی و دینی برای افرادمختلف، چه ارائه کنندگان مقاله، چه داوران و چه مستمعین برگزار شود تا از این طریق به گسترش  فرهنگ دینی شهرستان کمک فزاینده ای شود.

شهردار کازرون در ادامه با اشاره به فعالیت های شهرداری جهت برگزاری بهتر کنگره افزود: با تلاش ها و کوشش هایی که همه دوستان، مردم عزیز، شهروندان بزرگوار در این مدت متحمل شدند، شهرداری کازرون اقداماتی را جهت ایجاد تغییرات در چهره شهر چون آذین بندی هایی که به دلیل تقارن برگزاری کنگره با عید غدیر صورت گرفت، رنگ آمیزی دیوارهایی که ظاهر نامطلوب داشتند و نظافت شهر از جمله این اقدامات بود که با این که مشکلاتی هم در این مسیر وجود داشت امیدواریم تا اندازه ای توانسته باشیم به وظیفه خودمان عمل کنیم. 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
میثم تمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
0
3
لطف میکردید از شهردار میپرسیدین که چه اقدام مثبتی برای کنگره سلمان انجام داده؟گودی چها راه بانک ملی درست کرد؟خیایابان منتهی به هتل بیشابور درست کرد؟بلوار خروجی شهر به طرف دانشگاه سرو سامان داد؟یا در آخرین لحظه برای رو نمایی از تندیس سلمان کار اساسی انجام داد که صدای معاون استانداری در بیاد؟شهردار چه کرد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
0
0
دوست عزیز حقیقت تلخ است زحمت را آنانی کشیدند که گمنام هستند نه شهردار و دوستانش که اعتبار و پول و حمایت خاص داشته و دیر آمده زود هم میخواهند بروند.
خیاط
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
0
0
جناب مهندس موصلی شهردار محترم همکاریها و فعالیت چشمگیری در برگزاری کنگره حضرت سلمان داشت که از ایشان تقدیر و تشکر میگردد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳