پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۵
آیت الله ایمانی در مصاحبه اختصاصی با کازرون نما:
حضرت آیت الله ایمانی در مصاحبه اختصاصی با کازرون نما در رابطه با اهمیت و ضرورت برگزاری کنگره بین المللی سلمان فارسی گفت: آن چه انجام گرفته و امروز هم در حال شکل گیری است نیازی بوده که می بایستی سال های سال قبل انجام می شد و ضرورتی بود که می بایستی جامعه فرهنگی ما به آن پاسخ مثبت می داد.

حضرت آیت الله ایمانی در مصاحبه اختصاصی با کازرون نما در رابطه با اهمیت و ضرورت برگزاری کنگره بین المللی سلمان فارسی گفت: آن چه انجام گرفته و امروز هم در حال شکل گیری است نیازی بوده که می بایستی سال های سال قبل انجام می شد و ضرورتی بود که می بایستی جامعه فرهنگی ما به آن  پاسخ مثبت می داد.

ایشان هم چنین در رابطه با شخصیت حضرت سلمان افزودند: شخصیت سلمان فارسی بعد از معصومین بالاترین شخصیتی است که در دنیای اسلام پیدا شده و تجلی پیدا کرده یک نمونه کامل از نوع تربیت اسلامی است یعنی چهره ای است که نشان میدهد که  پیامبر مکرم اسلام در مکتب تربیتی خودش چگونه افراد را پرورش داده و تربیت می کند.

ایشان در ادامه در رابطه با وضعیت برگزاری کنگره فرمودند:  بحمدالله کنگره با شکوه کامل برگزار شد دیشب شاهد برپایی کنگره بودیم امروز هم در این مرکز علم و دانش، علما و دانشمندان و پژوهش گران مختلفی از کشور های گوناگون حضور دارند و مراتب آگاهی، مطالعات و تحقیقات خودشان را که همراه با عشق و علاقه و یک صفای نفس هست به جامعه علمی ارائه می کند.

ایشان در انتها ضمن تشکر از دست اندرکاران همایش افزودند:  من به نوبه خودم و به عنوان یک شهروند که در این شهرستان رشد کرده و بزرگ شده ام و هم اکنون در استان فارس مشغول به خدمت هستم، افتخار می کنم که این شهر مرکز برپایی این کنگره بین المللی برای اولین بار به نام سلمان فارسی شد و امیدوارم آخرین بار هم نباشد و به آغازی برای حرکت های آینده و قدمی برای گام های بلندتر تبدیل گردد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷