پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
به گزارش دریافتی کازرون نما، دکتر طبیعی با اشاره به برگزاری نشست خبری این کنگره در روز یکشنبه 7 آبانماه افزود: این نشست با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مدیر بنیاد فارس شناسی در سالن کنفرانس تالار حافظ شیراز از ساعت 11 برگزار خواهد شد.

نشست مطبوعاتی کنگره بین المللی سلمان فارسی 7 آبانماه در شیراز برگزار می شود.

دکتر طبیعی با اشاره به برگزاری نشست خبری این کنگره در روز یکشنبه 7 آبانماه افزود: این نشست با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مدیر بنیاد فارس شناسی در سالن کنفرانس تالار حافظ شیراز از ساعت 11 برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته علمی کنگره بین المللی سلمان فارسی گفت: برگزاری کنگره بین المللی سلمان فارسی، فضایی را پیش روی اندیشمندان و پژوهشگران گشود تا به بررسی ابعاد وجودی و شخصیتی این پارسای پارسی و پیر پیرو ولایت بپردازند.

دکتر طبیعی ثمره این تلاش و کوشش را انتشار کتاب هایی عنوان کرد که به زودی در مراسم افتتاحیه کنگره رونمایی خواهد شد.

وی افزود: رساله سرگذشت خودگفته سلمان، کتاب شناسی سلمان فارسی، مکتوبات سلمان فارسی، خضر وادی دهم، زادگاه سلمان، مجموعه چکیده مقالات و مجموعه مقالات کنگره بین المللی سلمان فارسی و همچنین مجموعه مصاحبه ها به مناسبت برگزاری این کنگره رونمایی خواهد


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳