پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۸۷ - ۲۳:۳۷
علي بحراني مدير اين سايت با اعلام اين خبر افزود با استقرار شوراي مركزي دوره هفتم و تصويب تقويم فعاليت شش ماهه اول اين شورا، وب سايت خبري انجمن هم‌انديشان جوان جهت اطلاع رساني سريع و شفاف به اعضا و علاقه‌مندان فعاليت خود را با جديدت بيشتر از سر گرفت.

پايگاه اينترنتي انجمن هم‌انديشان جوان با آدرس www.hamandish.org به عنوان ارگان رسمي شوراي مركزي انجمن هم‌انديشان جوان فعاليت مجدد خود را از سر گرفت. علي بحراني مدير اين سايت با اعلام اين خبر افزود با استقرار شوراي مركزي دوره هفتم و تصويب تقويم فعاليت شش ماهه اول اين شورا، وب سايت خبري انجمن هم‌انديشان جوان جهت اطلاع رساني سريع و شفاف به اعضا و علاقه‌مندان فعاليت خود را با جديدت بيشتر از سر گرفت. در همين رابطه شوراي مركزي با تعيين مدير و منابع اطلاع رساني شوراي مركزي، برآن است تا آخرين اخبار و اطلاعات اين انجمن را از طريق اين پايگاه به عنوان ارگان رسمي شوراي مركزي اعلام نمايد. اعضاي اين انجمن و نيز ديگر علاقه‌مندان مي توانند آخرين اخبار و اطلاعيه برنامه‌هاي آتي و نيز ساير اطلاعات كلي از قبيل اساسنامه، اهداف و فعاليت گذشته انجمن را از طريق اين پايگاه دنبال نمايند.
لازم به ذكر است كه انجمن هم‌انديشان جوان قديمي‌ترين و پرسابقه‌ترين سمن (NGO) استان فارس (داراي مجوز از سازمان ملي جوانان) است كه از سال 1381 فعاليت خود را در حوزه‌هاي اجتماعي، ميراث فرهنگي، محيط زيست و ادبي آغاز نموده و تاكنون برنامه‌هاي متعدد و متنوعي از قبيل نخستين سمينار يادمان ناصرديوان كازروني، پنج سال پياپي راهنمايي افتخاري مسافرين نوروزي در شهر تاريخي بيشاپور، مجموعه جشنواره‌هاي شعر كوچه، نخستين سمينار بيشاپور شناسي، سمينار بررسي توانمنديهاي درياچه پريشان، نخستين سمينار دوان شناسي، طرح شهرتكوني = خونه تكوني و طرح بازشناسي محوطه‌هاي تاريخي را در حيطه چشم انداز خود برگزار نموده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳