پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳
دبیر بخش بین الملل کنگره سلمان فارسی خبر داد:
به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، فرزاد روانبد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کازرون اظهارداشت : از تعداد مقالات قابل ارائه در کنگره ، 12 مقاله داخلی و 4 مقاله خارجی و 8 سخنرانی علمی بطور همزمان در دو سالن دانشگاه آزاد اسلامی کازرون ارائه می شود .

دبیر بخش بین الملل کنگره سلمان فارسی خبر داد : از مجموع 150 مقاله رسیده به دبیر خانه سلمان فارسی ، تعداد 37 مقاله در کنگره قابل ارائه است .

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما،  فرزاد روانبد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کازرون اظهارداشت : از تعداد مقالات قابل ارائه در کنگره ، 12 مقاله داخلی و 4 مقاله خارجی و 8 سخنرانی علمی بطور همزمان در دو سالن دانشگاه آزاد اسلامی کازرون ارائه می شود .

وی دستاورد بخش خروجی علمی کنگره سلمان فارسی را مجموع 6 کتاب ارزنده عنوان کرد و افزود : در این رهگذر از دو نسخه خطی سیر زندگی حضرت سلمان ، یک جلددر قالب کتاب شناسی سلمان، مجموعه مکتوبات سلمان ، مجموعه چکیده و کامل مقالات کنگره و نیز یک کتاب در حوزه ادبیات تحت عنوان خضر وادی دهم به بهره برداری می رسد .

دبیر بخش بین الملل کنگره سلمان فارسی در ادامه نیز از شرکت 27 مهمان خارجی از کشور های مصر ، لبنان ، سوریه ، عراق ، ترکیه و اردن و چند تن از شخصیت های اهل تسنن داخل کشور در کنگره سلمان فارسی در کازرون خبر داد و اضافه کرد : هیأت امنای بارگاه حضرت سلمان از شهر مدائن و یک تن از مراجع عالیقدر کشور در مراسم افتتاحیه کنگره نیز حضور دارند .

روانبد ادامه داد : شبکه های تلوزیونی یک ، دو ، سه و رادیو قرآن بطور زنده مراسم کنگره را از طریق شبکه جام جم برای علاقه مندان در سراسر دنیا بخش می کند .

وی آغاز به کار مراسم کنگره را عصر روز چارشنبه 10 آبانماه سالجاری اعلام کرد و بیان داشت : در صبح همین روز با حضور معاون وزیر علوم و فناوری اطلاعات مرکز مطالعات علمی در دانشگاه سلمان فارسی کازرون به بهره برداری می رسد .

دبیر بخش بین الملل کنگره سلمان گفت : حضور عموم مردم و علاقه مندان در مراسم آغازین کنگره و مباحث علمی آزاد است و هیچ گونه منعی برای آن ها ندارد .

بر اساس همین گزارش مراسم افتتاحیه کنگره سلمان عصر روز چهارشنبه 10 آبانماه در مصلای نمازجمعه و بخش علمی کنگره در روز پنج شنبه 11 آبانماه در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با همکاری دیگر دانشگاه های این شهربرگزار می شود .


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲