پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۴۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۹
مسؤل کمیته فرهنگی کنگره سلمان فارسی در کازرون خبر داد :
به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگارکازرون نما، محمد مرحمتی اظهار داشت : برگزاری کنگره احمد نیریزی در نیریز و کنگره بین المللی سلمان فارسی در کازرون دو مصوبه فرهنگی سفر دوم ریاست جمهوری به استان فارس بود که کنگره اولی در نیریز برگزار شد و نیز کنگره سلمان با پیگیری های امام جمعه و مسؤلان بلند پایه کازرون در 10و11 آبانماه برگزار می شود

مسؤل کمیته فرهنگی کنگره سلمان فارسی در کازرون خبر داد : بیش از 40 غرفه توانمندی های کازرون را در حاشیه کنگره بین المللی سلمان فارسی به نمایش می گذارند .

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگارکازرون نما، محمد مرحمتی در گفت وگویی با خبرنگاران اظهار داشت : برگزاری کنگره احمد نیریزی در نیریز و کنگره بین المللی سلمان فارسی در کازرون دو مصوبه فرهنگی سفر دوم ریاست جمهوری به استان فارس بود که کنگره اولی در نیریز برگزار شد و نیز کنگره سلمان با پیگیری های امام جمعه و مسؤلان بلند پایه کازرون در 10و11 آبانماه برگزار می شود .

وی برگزاری کنگره بین المللی سلمان فارسی را بزرگترین رویداد فرهنگی در این استان عنوان کرد و افزود : این کنگره می تواند موج عظیم فرهنگی در کشور و منطقه و هم چنین نقش مؤثری در پیشبرد فرهنگی این دیار ایجاد کند.

مسؤل کمیته فرهنگی کنگره سلمان فارسی اضافه کرد : کنگره سلمان بیشتر به هدف تجلیل از یکی از یاران باوفای پیامبر اسلام (ص) و نیز بررسی ابعاد ناشناخته این صحابه بزرگ پیامبر و روش و منش حکومتی ایشان برگزار می شود .

مرحمتی در ادامه بازسازی دریاچه پریشان ، آب نمای شهرستان کازرون ، دشت نرگس ، دشت شقایق و نشان زندگی عشایری را از جمله برنامه های حاشیه این کنگره برشمرد .

وی به برگزاری کنگره بزرگداشت دو شخصیت معروف کشور از قبیل نصر الله مردانی چهره ادبی ماندگار و علامه طباطبایی در سال های گذشته در کازرون اشاره کرد و گفت : با برگزاری کنگره های یاد شده این شهر ستان را بیشتر به نام آن دو بزرگوار می شناختند که امروزه به برکت کنگره سلمان این دیار در دنیا به نام ایشان مزین می شود .

این مسؤل ادامه داد : قبل از اینکه به مکان سلمان فارسی واکنش داشته باشیم شخصیت والای ایشان برای مردم این دیار مهم است و آن را افتخاری بزرگ برای ملت ایران می دانند .

مرحمتی در بخش دیگر سخنانش از حضور بیش از 500 مهمان داخلی و خارجی و شخصیت های برجسته علمی ، مذهبی و دینی و یک تن از مراجع عالی قدر عالم تشییع در کشور در این کنگره خبر داد .

مسؤل کمیته فرهنگی کنگره سلمان فارسی در پایان خاطرنشان کرد : از آنجایی که در زمان برگزاری کنگره این شهرستان مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار می گیرد بنابراین از مردم مؤمن شهرستان خواسته می شود بهترین استفاده را از این فرصت بدست آمده داشته باشند .


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
0
1
درود بر یار دیرینه فرهنگ و هنر جناب آقای مرحمتی .
م ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
0
1
برای سعادت و سلامتی و موفقیت برادر بزرگوار جناب مرحمتی در این امر خطیر فرهنگی اروزی موفقیت دارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹