پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۴۳۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۲
در جشنواره شهید رجایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت:
به گزارش کازرون نما، در میان دستگاه های نمونه استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس جمشید معینی معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به عنوان مدیر برگزیده و تلاشگر که بیشترین تاثیر و سهم را در ارتقا و میل به اهداف و شاخص های عملکردی سازمانی داشته است، اعلام شد و از سوی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی تجلیل شد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای دومین بار در جشنواره شهید رجایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارزیابی عملکرد سال 90 برتر شد.

به گزارش کازرون نما، در میان دستگاه های نمونه استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس جمشید معینی معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به عنوان مدیر برگزیده و تلاشگر که بیشترین تاثیر و سهم را در ارتقا و میل به اهداف و شاخص های عملکردی سازمانی داشته است، اعلام شد و از سوی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و مقام برتر را همراه با جایزه ویژه دریافت کرد و از وی تجلیل شد.

مهندس جمشید معینی با اشاره سه عامل مهم در پیشبرد هر سیستم گفت: مواردی چون منابع انسانی، برنامه ریزی و اعتبار از مهم ترین شاخصه هایی هستند که به منظور ارتقا و بهبود هر سازمان و نهاد و دستگاهی باید به صورت جدی و کارشناسی شده مورد بررسی و اجرا قرار گیرد و از طرف مدیران هر سازمان به آن توجه و نگاهی ویژه شود.

جمشید معینی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز با توجه به منابع انسانی متخصص و دلسوز و کارشناسان خبره خود در حوزه های مختلفی از جمله فرهنگ ، ادب و هنر، علوم قرآنی، فنی و اداری و با درایت و از طریق امکانات موجود و حداقل نیروی انسانی توانسته است بحمدالله با رویکرد انسان محوری که در حوزه مدیریت خود دارد فعالیت گسترده و تاثیرگزاری را با توجه ویژه به شاخص های عمومی و اختصاص در سطح استان تولید و هدایت نماید.

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار داشت: تلاش و جدیت تمام کارکنان دلسوز و فرهنگی این اداره کل به همراه تولیدات فاخر اصحاب فرهنگ، ادب و هنر استان، ما را یاری نمود تا در دو سال پیاپی به عنوان دستگاه برتر استانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح و معرفی شویم که کسب این افتخار در نظام اسلامی کشور عزیزمان مدیون توان و تخصص همکاران اداره کل می باشد.

وی در ادامه گفت: پیرو این تجلیل مراسمی به منظور تقدیر و معرفی کارگروه ها و مسوولان این جشنواره در سطح استان فارس برگزار می شود تا از طریق توسل به سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام ) و ساحت مقدس حضرت احمدبن موسی (علیه السلام) شاهد رشد و شکوفایی فرهنگ، ادب و هنر در حوزه دین با رویکرد گسترش و تعمیق فرهنگ اسلامی باشیم. مهندس جمشید معینی معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با برشمردن این نکته که تمامی اصحاب فرهنگ، ادب و هنر به همراه اصحاب رسانه و فعالین حوزه های مختلف قرآنی به عنوان بازوهایی توانمند به ما یاری رسانده اند ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم تا با یاری خدای مهربان در سال های آینه نیز دبیرخانه دائمی در این راستا فعالیت جشنواره شهید رجایی را با جدیت ادامه داده تا بتواند گوشه ای از زحمات و تلاش های کارکنان خدوم و زحمت کش دولت جمهوری اسلامی ایران را به ظهور رسانده و در مقابل تهاجم ضدفرهنگی رسانه های غربی و دشمن به صورتی جدی وارد میدان نبرد جنگ نرم شویم و با ابراز فرهنگ و تولیدات ارزشمند هنرمندان و اهل قلم و دانش و معرفت در این وادی سربلند و پیروز باشیم.  


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
حمید
|
UNITED STATES
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
1
3
باسلام واقعامهندس معینی یکی ازانسانهای نیک روزگار است توانمند.مومن وفعال.من ازنزدیک باایشان برخوردداشتم.اخلاق ومتانت ایشان قابل ستایش میباشد.قبلا شهرداریاسوج بودند.خداوندحافظش باشد
محمد خلیل امیریان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
1
3
درود فراوان بر مهندس جمشید معینی عزیز
مهدی تقی نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
3
مبارک است. بیش از 30 سال است با جمشید معینی رفاقت دارم. او علاوه بر این که مدیر توانایی است انسان بزرگی هم هست. کاش از توان این مدیر توانا در آبادانی کازرون استفاده می شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
1
بابا کار درس کازرونی دیگه،معرفتت من رو کشته؛ باعث افتخار کازرونی ها نوکریم
جوكار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
1
2
ايشان زماني كه شهردار ياسوج بود هم خدمات زيادي در شهر انجام داد ولي متاسفانه قدر او را ندانستند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
احتمالا" چون پسر عمه ات هست تعريفش مي كني
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷