پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۴۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۹
معاون وزیر راه و شهرسازی:
با افتتاح پل دردست احداث وحدتیه ، فاصله استان فارس به استان بوشهر ، 30 کیلومتر کوتاه تر می شود. به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما ، سید احمد صادقی بیان داشت: تا کنون با اعتباری افزون بر20 میلیارد ریال 70 درصد از عملیات احداث پل وحدتیه به انجام رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با افتتاح پل دردست احداث وحدتیه ، فاصله استان فارس به استان بوشهر ، 30 کیلومتر کوتاه تر می شود.

به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما ، سید احمد صادقی در بازدید از چند پروژه عمرانی درشهرستان کازرون ، بیان داشت: تا کنون با اعتباری افزون بر20 میلیارد ریال 70 درصد از عملیات احداث پل وحدتیه به انجام رسیده است.

وی افزود: با احداث این پل وادامه این مسیر که طول آن از وحدتیه شهرستان دشتستان دراستان بوشهر تا خشت کازرون دراستان فارس 30 کیلومتراست ، علاوه بر این که بخش های خشت وکنارتخته کازرون را از بن بست خارج می سازد 30 کیلو متر استان فارس را به بوشهرنزدیک تر می کند ونقاط حادثه خیز این محورنیزحذف خواهد شد .

صادقی اضافه کرد: امسال پنج میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات احداث این پل تامین خواهیم کرد و 10 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز آن را از محل اعتبارات سال 92 تامین خواهد شد.

عبدالکریم پناهی ، مجری این پروژه گفت : این پل 176 متر طول و هفت متر ارتفاع دارد و با هشت دهانه 22 متری برروی پل شاپورساخته می شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
ali
|
UNITED STATES
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
4
1
انشاالله در طی چهار سال اینده خشت به اندازه ای پیشرفت کند که از کازرون هم جلو بزند خوب دیگه چون نماینده از ماست باید برای زادگاهش تلاش کند تا دین خود را ادا کرده باشد فت
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
3
1
با سلام . متاسفانه امسال تمام اعنبارات شهرستان را راهیافته به مجلس در شهرستان به خشت اختصاص می دهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
3
1
كازرون نماي گرامي!ميدانم اين پيام را پخش نميكنيداما بگويم كه بنده چندسال است به صورت روزانه ازسايت شمابازديد ميكنم .آنچه كه نتيجه گرفتم اين است كه درزمان دهقان به عنوان نشريه طرفدارسرسخت مجموعه دولت درشهرستان بوديد واز ايشان بدون هيچ گونه انتقادي چشم بسته طرفداري ميكرديداما از زمان شروع به كار دكتر محمدصادقي دوباره چشم بسته ومغرضانه فقط انتقادمي نمائيدوديدگاهتان را 180درجه عوض نموديد.
دوست دار کازرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
1
3
بعضی ها نسبت به خشت حساسیت نامعقول نشان می دهند فقط با شنیدن اسم خشت قاطی می کنند. به این خبر کازرون نما دقت کنید.
" وی افزود: با احداث این پل وادامه این مسیر که طول آن از وحدتیه شهرستان دشتستان دراستان بوشهر تا خشت کازرون دراستان فارس 30 کیلومتراست ، علاوه بر این که بخش های خشت وکنارتخته کازرون را از بن بست خارج می سازد 30 کیلو متر استان فارس را به بوشهرنزدیک تر می کند ونقاط حادثه خیز این محورنیزحذف خواهد شد ."
حالا سوال اینه برای اتصال بوشهر به فارس و کوتاه شدن راه که به نفع کازرون هم هست جاده اگر از خشت و کنارتخته نگذره پس از کجا باید بگذره؟
ناشناس عزیز ، کازرون نمای منصف ، منتقدین با انصاف و منطق راهکار پیشنهاد بدهید تا کارشناسان بهتر کار کنند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
0
2
برادر گرامی فقط بحث ساختن پل نیست شما اگر اخبار را مرور کنید می بینید اقای صادقی تمام وقت خود را برای خشت گذاشته اگر مسئولی را می اورد به خشت مبرد وغیره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
واقعا که...
اگه مسئولی رو به کازرون بیاره حتما به خشت هم میبرتش و بقیه بخش های شهرستان بخصوص بخش مرکزی کشک هم حساب نمیشن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶