پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۷

سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار بیست و یکم آذر تا نهم دی ماه 91 در تهران و بیش از 100 شهر و روستای کشور برگزار خواهده شد.

بخش های جشنواره:

الف) بخش مسابقه

ب) بخش جنبی

 

بخش مسابقه:

 

در این بخش آثار در قالب های:

- مستند

- داستانی کوتاه و بلند

- انیمیشن

- نماهنگ

- فیلم نامه

- پژوهش ها، نقدها و یادداشت های سینمایی

و در موضوعات:

- تاریخ انقلاب اسلامی

- نقد درون گفتمانی

- بیداری اسلامی

- فتنه سال 88

- جنگ نرم ( - تحریم و جهاد اقتصادی

            - فرصت ها و داشته های جامعه ی دینی ایران

            - توطئه ها و تهدید های نظام جمهوری اسلامی ایران )

 

بخش جنبی:

سوژه های مستند و داستانی: علاقمندان به شرکت در حوزه سوژه می توانند سوژه های متناسب با موضوعات بخش مسابقه را که قابلیت تبدیل شدن به آثار مستند و داستانی دارند به دبیرخانه ارسال کنند.

 

مقررات عمومی جشنواره:

-         برای شرکت در جشنواره تکمیل فرم ثبت نام در سایت جشنواره به آدرس ammarfilm.ir و دریافت کد به ازای هر اثر ثبت شده الزامی می باشد. شرکت کننده موظف است رسید ثبت نام را به همراه اثر به آدرس دبیرخانه ارسال نماید.

-         لازم است آثار تصویری بر روی DVD کپی و ارسال شود.

-         هر اثر بر روی یک DVD کپی شود.

-         بعد از ثبت نام در سایت جشنواره و دریافت کد اثر، حفظ و نگهداری کد الزامی است.

-         لازم است نام فیلم، فیلم ساز، شماره تماس فیلم ساز و کد اثر بر روی DVD نوشته شود.

-         دبیرخانه جشنواره، مسئولیتی در قبال آسیب های ناشی از ارسال نامطلوب آثار از جانب شرکت کننده ندارد.

-         اخذ تصمیم نهایی درباره هرنکته ای که در مقررات حاضر پیش بینی نشده و یا ابهامات ناشی از مفاد آن و تغییر در بعضی از مقررات، با مدیر جشنواره است.

 

گاه شمار جشنواره:

آخرین مهلت ثبت آثار: 91/08/30

آخرین مهلت ارسال آثار: 91/09/05

اعلام اسامی آثار بخش مسابقه: 91/09/15

آغاز نمایش آثار در تهران و شهرستان ها: 91/09/21

اختتامیه: 91/10/09

 

علاقه مندان به شرکت در جشنواره جهت ثبت نام و دریافت کد ثبت اثر به سایت ammarfilm.ir مراجعه نموده و پس از دریافت کد، آثار خود را به نشانی دبیرخانه ارسال نمایند.

نشانی دبیرخانه:

تهران، خیابان 16 آذر روبه روی خیابان پورسینا پلاک 60

تلفن: 02188960477

 

ضمیمه

تاریخ انقلاب اسلامی:

15 خرداد 42، فداییان اسلام، پیروزی انقلاب، شهدای انقلاب، خاطرات مبارزین و مردم از دوران انقلاب، نقش مساجد در انقلاب، شعارهای انقــلاب، منــحــرفیــــن از انقـــلاب، انقــلاب در   شهرستان ها، سرودهای انقلابی، دیوار نوشته های انقلاب، آثار تجسمی و...، 12 فروردین 58، مبانی فکری انقلاب در بیان حضرت امام و...، تسخیر لانه جاسوسی، حمله عراق به ایران، ترور مردم و شخصیت ها توسط منافقین،  بسیج مردمی، شهدای محراب، تولیدات هنری سالهای اول انقلاب، نقش مساجد در پشتیبانی جنگ و حفظ دستاوردهای انقلاب، شعارهای جهانی انقلاب، خاطرات مردم از انقلاب، نقش زنان در دفاع مقدس، پیامهای مهم امام به حجاج و روحانیون و هنرمندان، حکم ارتداد سلمان رشدی، و...، ارتحال امام، بازگشت آزادگان، تفحص شهیدان و راهیان نور، شهید آوینی، گزارش و تحلیل وضعیت اقتصادی و سیاسی و فرهنگی کشور از سال 1368 تا کنون، نقش رهبری در صیانت از دستاوردهای انقلاب، 23 تیر 1378، 9 دی 1388، خاطرات مردم از مسایل و جریانات دو دهه اخیر، ریزش ها و رویش های انقلاب، پرونده هسته ای ایران، جایگاه بین المللی انقلاب، و...

 فتنه سال 88:

عوامل فتنه، دروغ های فتنه سال88، نقش رسانه های داخلی و خارجی در فتنه سال88، عملکرد خواص در فتنه سال88، عملکرد مردم در فتنه سال 88، عملکرد رهبری در خنثی کردن فتنه سال 88، حماسه مردمی 9 دی 88، راهپیمایی 22بهمن 88، درس ها و عبرت های فتنه سال 88، و...

 

نقد درون گفتمانی:

نقد منصفانه و مصلحانه جریانات سیــاســـی،اجتــماعــی،مدیریتــــــــی، سیاستگذاری ها، اقدامات ، ضعف ها ، کوتاهی ها و چالش های نظام براساس مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی

مسایل فرهنگی (آموزش و پرورش، آموزش عالی، صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج، حوزه های علمیه، مساجد، فضای مجازی، برنامه ریزی و مدیریت در خصوص مناسبت های دینی و انقلابی، همایش ها و جشنواره ها، و...)

مسایــل اجتماعـــی و اخلاقــــی(آسیب های اجتماعی،تضــــادهــــای اجتماعـــی، اختلاف طبقاتی، امنیت روانی جامعه، وجدان کاری و انضباط اجتماعی، و...)

مسایل اقتصادی(احتکار، اختلاس، گران فروشی، کم فروشی، ترویج مصرف گرایی، ترویج تجمل گرایی، اسراف و تبذیر، و...)

مسایل سیاسی و بین المللی و...

 بیداری اسلامی :

اسلام خواهی مردم بپا خاسته، موضع کشورهای استعمارگر غربی در تونس و مصر و لیبی و یمن و بحرین قبل و بعد از بیداری اسلامی،  موضع ضد اسراییلی این انقلاب ها، سابقه بیداری اسلامی سده گذشته و چهره ها و جریانات موثر در آن، الهام بخشی انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام، آثار فکری-رسانه ای و معنوی جریانات اسلام گرا در جهان، گرایش به اسلام در غرب، و...

 

جنگ نرم :

 تبیین داشته ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی و جامعه دینی ایران در عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، بین المللی و...، تناقضهای درونی جبهه استکبار، معیارهای دوگانه غرب در حمایت از دیکتاتورها، تهدیدها و فرصتها و ریزش ها و رویش های انقلاب اسلامی، تسلط صهیونیسم بر رسانه ها و امپریالیسم رسانه ای، توطئه های سیاسی-اقتصادی و فرهنگی غرب علیه انقلاب اسلامی، فعالیتهای رسانه ای-هنری اپوزیسیون سیاسی و معاندان انقلاب اسلامی، بایکوت- سانسور و تحریف انقلاب اسلامی و پشتوانه مردمی آن در آثار هنری روشنفکرنماها، و...


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹