پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۹۳۶۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۴
اصغر کریمی شهردارقائمیه شد
به گزارش کشاورزی خبرنگار کازرون نما، دراین جلسه که با حضور محمدی فرماندار کازرون کمالی معاون مدیر کل امور شهری استان و عباسی امام جمعه قائمیه ,نامجو رئیس دفتر نماینده شهرستان وروسای ادارت بخش وشوراها ومعتمدین برگزار شد اصغرکریمی طی حکمی از سوی استاندار فارس بعنوان شهردار قائمیه منصوب شد.

به گزارش کشاورزی خبرنگار کازرون نما،  دراین جلسه که با حضور محمدی فرماندار کازرون  کمالی معاون مدیر کل امور شهری استان و عباسی امام جمعه قائمیه ,نامجو رئیس دفتر نماینده  شهرستان وروسای ادارت بخش وشوراها ومعتمدین  برگزار شد اصغرکریمی طی حکمی از سوی استاندار فارس  بعنوان شهردار قائمیه منصوب شد.

دراین جلسه ابتدا مرادی بعنوان نماینده بخشداری چنارشاهیجان مقدم همه مسئولین و حاضرین را تبریک نمود. 

 

حجت الاسلام عباسی: مدیرباید ارزش گستر وارزش نگر وارزش آفرین ونماز محور باشد

حجت الاسلام عباسی امام جمعه قائمیه نیز ضمن خیرمقدم حضور مهمانان ومسئولین  خاطرنشان کردند: به فرموده امام راحل حفظ نظام از واجبات است واین کلام امام مقدماتی را درپی دارد ایشان یکی از عوامل موثر درحفظ نظام را عملکرد مدیریت نظام دانستند وافزودند:عملکرد مدیریت نظام بیانگر ونمایان گر اعتقاد قلبی والتزام عملی مدیران وکارگزاران نظام است  وی ادامه دادند: نظام ما ساختارا یک نظام جمهوری است وماهیتا نظام اسلامی است   عباسی گفت:آنچه جامعه را موفق می نماید وآن را از گردنه های سخت هدایت می کند عملکرد کارگزاران وقوه فکری وعملی اندیشمندان جامعه است

ایشان افزود:مدیرباید ارزش گستر وارزش نگر وارزش آفرین ونماز محور باشد عباسی مدیری را موفق دانستند که دربسترسازی فرهنگ اسلامی  کوشا باشد وشاخصه ماندگار یک مدیر موفق را اقامه کردن نماز که همان ترویج فرهنگ نماز از برشمردند.

عباسی درپایان سخنانش ضمن تشکر از مسئولین ادامه داد:که این شهر حقیقتا محروم هست  وبا این ظرفیت واین نیروهای ارزشی وخوب امیداوارم که با حضور شهردارجدید معضلات مدیریتی بخش وشهر برطرف گردد.

 

تقوی عضو شورای اسلامی شهر قائمیه: نابرابری را درشهرستان شاهدیم

دراین جلسه سید عقیل  تقوی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گزارشی از امورات انجام شده درمجموعه شهرداری را ارئه کردند وخطاب به فرماندار ونماینده شهرستان گفتند: ما نابرابری درشهرستان را شاهدیم بخش های  همجوارما امکانات خوبی دارند ولی ما به بخش خود که نگاه می کنیم با این جمعیت بالا حتی فاقد یک مرکز دانشگاهی هستیم 

ایشان افزوردند:چنارشاهیجان ازنظر استراتزیکی وازنظر اقتصادی وجمعیت درسطح بالایی است مردم ما آگاه وهوشیارند مردم ما همان مردمی هستند که برای لبیک به ندای رهبرعزیز حداکثرحضور رادرانتخابات داشته اند ودارند وباید حق آنها را داد. تقوی خاطرنشان کرد:خواست همه و خواست رهبری برابری وعدالت است .

 

نامجو رئیس دفتر نمایند شهرستان: نگاه شما باید نگاه به خدمت باشد

نامجو رئیس دفتر نمایند شهرستان نیز ضمن تبریک به کریمی شهردار جدید خطاب به همه مسئولین افزود:نگاه شما باید نگاه به خدمت باشد. وی ادامه دادند هرکسی که مسئولیت را قبول می کند وبرعهده می گیرد باید شکرگزار باشد چون مردم به ان اعتماد کرده اند واگر مسئولی روزی بخواهد برود بازهم جای شکرگزاری است واگر این نوع نگاه(خدمت) به میز مسئولیت باشد پشیمانی ندارد 

وی افزودند: کسی به نحو شایسته می تواند از نظام مقدس دفاع کند که اعتقاد درونی وعملی داشته باسد ودربحث اعتقاد عملی باید هدفش خدمت به مردم باشد.

 

محمدی فرماندار کازرون: توزیع اعتبارات در زمان تصدی من عادلانه بوده است

محمدی فرماندار شهرستان نیز دراین جلسه گفت: یکسال از دوران خدمتم می گذرد کاری به گذشته نداریم  وتوزیع اعتبارات در زمان تصدی من عادلانه بوده است و اعتبارات بیشتری را به توسعه فرهنگی اختصاص داده ام. ایشان توزیع  ومیزان اعتبارات به بخش از 2 درصد نفت وتملک داراری  را با اعداد وارقام قرائت کردند.

 

کمالی معاون مدیر کل امور شهری استان: رعایت ضوابط فنی وشهرسازی باید دردستور کار شهردار باشد.

کمالی معاون مدیر کل امور شهری استان ضمن تشکر از زحمات فیض الله رضازاده سرپرست  فبلی شهرداری و تبریک به کریمی شهردار جدید دراین جلسه خاطرنشان کردند :امیدوارم شهردار جدید بتواند از این فرصت ایجاد شده حداکثر استفاده را درجهت پیشبرد اهداف شهرداری وخدمت به مردم ببرد و بتواند با تعامل با اعضای شهرداری وبا محوریت امام جمعه شهر وحسن نیتی که آنها به ایشان داشته اند پاسخگو باشد.

ایشان تاکید فراوان بر سرمایه گزاری دربخش از شهردار ودیگر مسئولین خواستند که درجهت تشویق سرمایه گزاران برای سرمایه گزاری  در منطقه تلاش کنند. کمالی افزود:خدا بهترین ناظر برعملکرد ماست وباید  دنبال کارهای اساسی واصولی باشیم .

معاون مدیر کل امور شهری تصریح کرد: رعایت ضوابط فنی وشهرسازی باید دردستور کار شهردار باشد.ومجموعه شهرداری را نیز به رعایت این ضوابط فراخواند. 

 

کریمی شهردار جدید قائمیه: تلاش اصلی من فراهم  کردن بستر توسعه را درشهر

کریمی شهردار جدید دراین جلسه ضمن تشکر ازهمه مسئولینی  که اعتماد ایشان را جلب کرده اند  وهمه حضار درجلسه تشکر کرد و گفت:خداوند بزرگ را سپاس می گویم که دراین بخش از عمر توفیق خدمت به مردم خوب , سرزنده  قائمیه  را ارزانی داشته  وخالصانه از او می خواهم که درپیمودن این راه یاریم نماید تا با ارائه خدماتی درخور وخاطره ای شیرین وبیاد ماندنی  از خود برجای بگذارم 

وی ادامه داد :شهرداری بعنوان یک موسسه عمومی وغیر دولتی  و مردمی  با ضوابط ومقررات خاص خود به کسب درآمد اقدام می نماید و بنا به تصویب و نظر شورای اسلامی در زمینه های مختلف  عمرانی و توسعه وگسترش فرهنگی , فضای سبز هزینه می کند

وی افزود :عمران وتوسعه هرشهر درگرو مشارکت آحاد مردم درتمام زمینه هاست.کریمی شهردار جدید قائمیه تصریح کرد:متاسفانه دربیشتر مناطق , شهرداری به عنوان یک نهاد دولتی نگاه می شود که این طرزفکرخدمات رسانی را دچار مشکل می نماید

شهردار جدیدادامه داد:شهروندان عزیز باید بدانندکه کلیه اقدامات عمرانی وزیبا سازی با هزینه مستقیم وغیر مستقیم خودشان صورت می گیرد و باید درحفظ آن کوشا باشند.

کریمی گفت:تلاش اصلی من این است که با یاری خدا وتمام توان  ودلسوزی فراوان بستر توسعه را درشهر فراهم نمایم .


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
1
3
ضمن تبریک به شهردارجدیدوآرزوی توفیق به شهردارجدید امیدوارم که که از اتفا که برای شهردارقبلی به علت بی کفایتی وسوءمدیریت ورانت خواری اتفاق افتاد عبرت گرفته حداقل اگرهم نتوانست به مردم خدمت رسانی نماید حداقل به فکر حفظ آبرو وشرافت انسانی خود وخانواده خود وفامیل وبستگان خود باشد .چراکه شهر قائمیه شهر کوچکی است ومردم همدیگر وحتی آبا واجدادهم راهم می شناسند ،پس کافی است یه اشتباه کوچک شهردار حیثت یک قبیله یاخانواده را زیر سوال ببرد!!!
ضمنا آویزه گوش شهردارمحترم جدید باشدکه شهر قائمیه دراین دوره ضعیف ترین وغیر پاسخگوترین اعضای شورا را داشته است واگر شهرقائمیه یک شورای اسلامی شایسته ولایقی داشت یک شهردار (قبلی )جرات نمی کرد اینگونه برای یک شهرمشکل درست کند!!!
هرچه بگنددنمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک
آرزوی توفیق به شهردارجدیدومحترم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
0
3
بیوگرافی اقای کریمی را هم به اطلاع مردم قائمیه برسانید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
2
3
سلام لطفا در خصوص شغل ومدرك تحصيلي اعضا شوراي شهر قائميه اطلاع رساني شود زيرا خيلي جالب وشنيدني است .
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
1
3
تا زمانی که شهرداری بخواهد با پرسنل قدیمی اداره شود حتی قالیباف هم نمی تواند قائمیه را بسازد یعنی اینکه هر نیرویی با تناسب به حرفه خود و در جای خود قرار گیرد و مداخله های بیجا در کار یکدیگر بپرهیزند انشااله
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
1
3
تا زمانی که شهرداری بخواهد با پرسنل قدیمی اداره شود حتی قالیباف هم نمی تواند قائمیه را بسازد یعنی اینکه هر نیرویی با تناسب به حرفه خود و در جای خود قرار گیرد و مداخله های بیجا در کار یکدیگر بپرهیزند انشااله
همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
0
1
شهردار محترم فرمودند هزینه های شهرداری از درآمد آن است لازم به ذکر است که یادآور بشوم که شهردار عزیز راه درآمد در قائمیه زیاد است اگر راهش را بلد باشی و عادلانه و صادقانه ودور از هر جناح و باند بازی عمل نمایید پیروزید و الا ......... در ضمن اگر انسان انتقاد پذیری هم باشید نصب یک صندوق انتقادات پیشنهادات در محیط کار و سطح شهر ایده بدی نیست و گرنه....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
1
2
انصافا شهردار جدید آدم خوبی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
0
0
لطفاً سوابقی از فعالیت های مدیریتی و علمی آقای اصغر کریمی بیان فرمایید!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
0
2
امیدواریم شهردار جدید همانند شورای شهر این دوره( نالایق وناکارآمد)نباشند.
عقیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
2
از اینکه جناب مهندس کریمی انسانی پاک وبدون غر وغش شهردار قائمیه شده خوشحالیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳