پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۹۲۶۸
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۸
حجت الاسلام عباسی:
به گزارش میرزایی خبرنگار کازرون نما، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته چنارشاهیجان به امامت جناب حجت الاسلام و المسلمین عباسی در مصلی نماز جمعه قائمیه باشکوه هرچه تمامتر برگزار شد.

 

به گزارش میرزایی خبرنگار کازرون نما، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته چنارشاهیجان به امامت جناب حجت الاسلام و المسلمین عباسی در مصلی نماز جمعه قائمیه باشکوه هرچه تمامتر برگزار شد.

حجت الاسلام عباسی امام جمعه قائمیه انتشار فیلم موهن درباره پیامبر اکرم توسط آمریکایی ها را بیانگر نكاتي دانستند و گفتند: اول اینکه این نوع اقدامات نمادی از فرهنگ جاهلیت است دوم اینکه بااين گونه اقدامات فرهنگي احمقانه نمي توانندجلوتفكراسلام خواهي وبيداري اسلامي رابگيرندوسوم اينكه اين حركت نشانه تاثيراجلاس عدم تعهددرايران ومتزلزل شدن موقعيت ر‍‍زيم صهيونيستي وآمريكاي جنايتكاراست.

امام جمعه چنارشاهیجان در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به اینکه مهمترین عامل موثر و راه گشا در توسعه و ارتقاء و پیشرفت ، مدیریت قوی ،؛هوشمند ،برخوردار از تعهد و تخصص است گفتند: فقدان مديريت ياضعف مديريت آفت هاوآسيب هاي فراواني ازهرجهت به دنبال داردكه متاسفانه ابين گرفتاراين درداست. ایشان افزودند : حدود یک سال است که این شهر فاقد شهرداراست و در این اداره هرکس برای خود تصمیمی می گیرد. انسان نمی داندحرف آخر را در این اداره باید چه کسی بزند.

وي خاطر نشان کرد: نبود شهر دار به مدت یک سال چه توجیه عقلی و قانونی دارد؟ ضعف شورا یا غیر شورا را چه کسی باید بر طرف و جبران کند؟حجت الاسلام عباسی گفتند: مدت هاست بر سر زبان ها افتاده که بخشدار می خواهد عوض شود، بخشداری نقش کلیدی در هماهنگی و انجام مدیریت داردداراي ثبات لازم نمي باشد. اگر واقعا به این نتیجه رسیده ايد که باید عوض شود چرا زود تر انجام نمی دهید؟اگر هم نرسیده اید چرا برای از بین رفتن شایعات اقدام قاطع نمی کنید؟

وی افزود:این بی ثباتی تاکی باید ادامه داشته باشد؟ حدود یک سال است که وعده استقرار دادگاه در بخش را داده اند، همه مطالبات آنها هم در حد توان برآورده شده است یک روز گفته می شود نیمه شعبان،یک روز گفته می شود هفته دولت، یک روز گفته می شود هفته قوه قضاییه و روز دیگر گفته می شود یک ماه دیگر. طولانی شدن این امر هیچ توجیه منطقی ندارد.

امام جمعه قائمیه افزودند: چند سال است وعده شهرستان شدن را به مردم داده اند و بهانه ای ایجاد کرده اند و هرکس تحلیل های خاصی دارد و برخي ازتحليل هاپيامدهاي خاصي داردواین امر امروز تبدیل شده است به یک مطالبه مردمی. اما تصمیم مقتضی در این خصوص اعمال نمی شود و متاسفانه امروز امام جمعه با این چالش ها روبروست اگرساكت باشديك سري بازتاب هاوبرچسب هايي واگربرخوردكندبه نوعي ديگر.كه درهردوصورت باعث تضعيف نمازجمعه ونهادامامت جمعه مي شود.

وی در پایان خطاب به مسئولین استان و شهرستان گفتند: چنارشاهیجان یک بخش عادی و معمولی نیست و مدیریت در بخش چنارشاهیجان باید همان توان مدیریت در یک شهرستان را داشته باشد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
1
2
جالبه اون وقت حاج آقاعباسی هم می تونه امام جمعه شهرستان باشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
1
0
کو گوش شنوا اقای محمد صادقی گوش بگیر باشماست
میثم تمار
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
1
0
اونوقت این حاج آقا نمیگه کی قول داده؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
0
0
آقای ... دنبال چه می گردی عمدا خبرای اینجوری برعلیه نماینده محترم وطرفدارانش میزنی تو دیگه مهره سوخته هستی ازنظر ما طرفداران دکتر عزیز خودت درخوابی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
ممنون آقاي پورقيومي اصلاح طلب ساكن ملاانبار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
0
0
شیغون ایکنی حاج آقا!
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
0
1
درود برشما جناب اقای عباسی مردم شما را حمایت میکنند . دوستی که مخلفت می کنی چه ضرری به تو مرسد اگر چنارشاهیجان شهرستان شود؟...
Ahlul
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
0
0
It's really great that people are sharing this infmortaoin.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳