پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۲۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳
رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان فسا گفت :دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر پسامهربا معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. محمد کاظم رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دراین جشنواره هیات داوران در بخش بروشور، جایزه ولوح تقدیر جشنواره را به مسعود بران طراح بروشورنمایش گالیدارک از فسا اهدا کرد

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان فسا گفت :دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر پسامهربا معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

محمد کاظم رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دراین جشنواره هیات داوران در بخش بروشور، جایزه ولوح تقدیر جشنواره را به مسعود بران طراح بروشورنمایش گالیدارک از فسا اهدا کرد.

وی بیان کرددر بخش موسیقی نیز ایمان زره پوش ومهردادشریعتی(آهنگسازان نمایش شش) از فسا جایزه ولوح تقدیر این بخش را از آن خود کردند .

رحمانی اظهارداشت : در بخش طراحی لباس ابوالفضل آبشت (طراح لباس نمایش باغ آرزوها) از لار ودر بخش طراحی صحنه ابراهیم بهنام طراح صحنه نمایش گالیدارک از فسا لوح تقدیراین بخش را کسب کردند.

وی ادامه داد :سپیده اسد سنگابی (بازیگر نمایش می فهمم که نمی فهمم)از شیراز ،فاطمه رضایی (بازیگر نمایش گالیدارک)از فسا وزهرا صحراپور (بازیگر نمایش ماجرای نیمه شب در صبح زود)از فسا به ترتیب عناوین اول تا سوم را در بخش بازیگری زن به خود اختصاص دادند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا گفت: در بخش بازیگری مرد نیز محمد جواد بدیعی (بازیگرنمایش باغ آرزوها)از لاروکامران هوشمندیان(بازیگر نمایش می فهمم که نمی فهمم) از شیرازعناوین اول تادوم را کسب کردندومهدی صادقی (بازیگرنمایش باغ آرزوها) از لار ومحمد بیژنی (بازیگرنمایش گالیدارک)از فسا مشترکا مقام سوم این بخش را از آن خود کردند.

رحمانی اظهارداشت :دربخش نمایشنامه نویسی نیزکامران هوشمندیان نویسنده نمایشنامه(می فهمم که نمی فهمم)از شیراز محمد رضا طاهری نویسنده نمایشنامه(گالیدارک)از فسا وحسین قربانی نویسنده نمایشنامه خواب سایه ها از شیراز به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی گفت: محمد رضا طاهری از فسا کارگردان نمایش گالیدارک ،محمد جواد بدیعی از لار کارگردان نمایش باغ آرزوها ومجتبی راوش از کازرون کارگردان نمایش هدیه جشن سالگرد، مقام اول تا سوم را در بخش کارگردانی کسب کردند.

وی ادامه داد در بخش صحنه نمایش گالیدارک به کارگردانی محمدرضا طاهری از فسا ونمایش می فهمم که نمی فهمم به کار گردانی کامران هوشمندیان ازشیراز ودر بخش خیابانی ، نمایش کلاف به کارگردانی جلال الد ین نصیری ویوسف شکوهی از فسا ، به عنوان نمایش های برگزیده این جشنواره معرفی شدند.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
نسيم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
1
0
به بچه هاي دبيرخانه جشنواره دوازدهم پسامهر خسته نباشيد ميگم بخاطر زحماتي كه به چشم هيچكس نيومد.....
خواننده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
1
1
ببخشيد اينكه برگزيده نبود فقط مقام سوم گرفته چرا با تيترهاي كذب مردم را سر كار ميزاريد
عسل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
0
0
سلام به همه.متاسفانه نه از بچه های دبیر خانه یه تشکر خشک و خالی شد نه از بسیاری از بازیگرها و عوامل پشت صحنه.به هر حال ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳