پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۲۳۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرنگار کازرون نما علی رغم آنکه از افتتاح چراغ‌های دو تونل مسیر جاده کازرون دشت ارژن زمان بسیار کوتاهی می گذرد اما تعداد قابل توجهی از چراغ های همین دو تونل نیز همچنان خاموش است و به همین دلیل روشنایی تونل‌ها از کیفیتی مناسبی برخوردار نیست.
به گزارش کازرون نما علی رغم آنکه از افتتاح چراغ‌های دو تونل مسیر جاده کازرون دشت ارژن زمان بسیار کوتاهی می گذرد اما تعداد قابل توجهی از چراغ های همین دو تونل نیز همچنان خاموش است و به همین دلیل روشنایی تونل‌ها از کیفیتی مناسبی برخوردار نیست.

این در حالی است که اخیراً میان حامیان دو نماینده شهرستان کازرون در مجالس هشتم و نهم برای انتساب افتخار روشن کردن این چراغ ها به نماینده مطلوب خود رقابتی صورت گرفته است.

به عنوان مثال در حالی که حامیان نماینده فعلی شهرستان تلاش دارند این افتخار را به نام دکتر مخمدصادقی ثبت کنند اما یکی از نشریات شهرستان در آخرین شماره خود پیام تبریکی را خطاب به دهقان ناصرآبادی جهت افتتاح روشنایی این چراغ ها و برخی دیگر از پروژه های شهرستان در هفته دولت منتشر کرده است.

کازرون نما ضمن تقدیم این افتخار به هر دو نماینده فعلی و سابق شهرستان و سایر مسئولان مربوطه امیدوار است علاوه بر تکمیل روشنایی این دو تونل سایر تونل های مسیر جاده کازرون دشت ارژن بعد از گذشت بیش از چهار سال از افتتاح این مسیر از نعمت روشنایی مطلوب برخوردار شوند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
شیخ ابواسحق کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
2
2
بابا ول کنید حالا چه توفیری داره که دهقان با چه مشقتی اعتبار این روشنایی ها را گرفته
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
0
5
در تکمیل خبر شما این رو هم اضافه کم که چندین قسمت جاده هم بخاطر زیرساخت نامناسب نشست کرده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
0
7
سلام و علیکم
بسیار جای تاسف است که در شهری با قدمت کازرون ، آقایان نماینده هایشان روشن کردن چراغ تونل را کاری شاق و بزرگ می دانند و مدام دوست دارند به نام خودشان ثبت شود..واقعا این کوته بینی هاست که باعث می شود روزانه دهها کازرون برای یک عمل آنژیو قلب راهی شیراز باشند؟؟؟
در هر صورت بادیدن روسای حاضر بر ادارات حساس و فرهنگی و...شهر و عدم تغییر آنها ، نباید بیش از این هم توقع داشت که نماینده روشن کردن تونل را مایه افتخار خود می داند..آقایان به فکر دانشگاه آزاد ، پیام نور، جهاد کشاورزی ، اداره کار، و دهها اداره دیگر باشند و نه .....باز هم عرض می کنم جای تاسف دارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
البته جای تاسف بر نظر شما هم هست. مگر هر نمانده ای عوض می شود باید به فکر تغییر روسای ادارات بود. نماینده در قوه مقنه نماینده مردم است. این دخالتها که در شهرهای کوچک و شهرستانها مثل کازرون وجود دارد کار نماینده نیست وظیفه قوه مجریه هست! رجوع شود به کتاب علوم اجتماعی پنجم دبستان!!!
کاظم
|
UNITED STATES
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
2
4
مسخره کردید خودتون رو
دهقان ناصر آبادی چه کار کرد، محمد صادقی چه کرد؟
این چی گفت اون چی گفت
ول کنید این حماقتها رو. رها کنید این بدبدختیها رو
مردم جان میدهند در این جاه بعد هنوز مثل بیچاره ها گیر قدرت طلبی و باند بازی هستید
این همه تصادف و کشته بس نیست به جای اینکه کاری کنید همش فکر لج و لج بازی هستید
حالم بهم میخوره از این شعور نداشته بعضیها
یک بدبخت ساکن کازرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
0
0
نظرات عجیبی است که برخی فقط حکایت از عقب ماندگی فکری دارد.
می خواهم بدانم مثلا! وقتی یک کار عمرانی انجام می شود در یک شهر بزرگ چه ارتباطی به نماینده اش دارد. مثلا این پلهای در حال احداث را در شیراز نماینده دنبال کرده اند یا ... تبریز یا اصفهان و دهها هر دیگر کشور.
حالا شما آماده اید گیر می دید به 4 تا چراغ توی تونل... حالا دهقان ناصرآبادی چراغ نگذاشته چون بی عرضه بود یا دو تا از چراغها سوخته چون محمدصادقی سوء مدیریت داره!!!
افکارتان کجاست واقعاً ؟ اینها چه نگرشی است؟ افسوس و صد افسوس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
اذان صبح
۰۴:۳۵:۳۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۳
غروب آفتاب
۱۹:۵۳:۰۲
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۴۱