پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۹۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۵
اين مرکز به منظور پاسخگویی به نیازهای متنوع و رشد خلاقیت‌های فرهنگی جوانان و اقشار مختلف، سامان بخشیدن به خواسته ها و تلاش های خودانگیخته‌ي فرهنگی، هنری و اجتماعی، حمایت و هدایت این گروه از فعالیت‌ها در جهت نیل به ارزش های متعالی اسلامی، ارتقاء سطح همکاری جمعی و بسط و تعمیق فرهنگ مشارکت و فرهنگ اسلامی - ایرانی راه‌اندازی شد.
به گزارش خبرنگار كازرون نما به نقل از مرکز فرهنگ و ارتباطات دفتر امام جمعه كازرون، اين مرکز به منظور پاسخگویی به نیازهای متنوع و رشد خلاقیت‌های فرهنگی جوانان و اقشار مختلف، سامان بخشیدن به خواسته ها و تلاش های خودانگیخته‌ي فرهنگی، هنری و اجتماعی، حمایت و هدایت این گروه از فعالیت‌ها در جهت نیل به ارزش های متعالی اسلامی، ارتقاء سطح همکاری جمعی و بسط و تعمیق فرهنگ مشارکت و فرهنگ اسلامی - ایرانی راه اندازی شد.
همچنین آقای فرزاد روان بُد بعنوان مدیر این مرکز از سوی امام جمعه شهرستان منصوب گردید. لازم به ذکر است ایشان از سال 1383 سمت دبیری شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه تهران و نمایندگی مجمع فرهنگی ایران شناسی و خیریه اسراء در مجامع فرهنگی وزارت علوم را بعهده داشته است.
کلیه فعالیت های این مرکز زیر نظر امام جمعه شهرستان می‌باشد.
 
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۹/۰۸
31
0
به نام خدا
سلام
كار بسيار ارزنده‌اي است. به باور من، اين موضوع علاوه بر ايجاد انگيزه براي فعاليت‌ و احساس مسئوليت بيشتر جوانان، موجب شناخت بيشتر از ويژگي‌هاي روحانيت و رشد تدين و فرهنگ و آفرينندگي خواهد شد. به هر حال، يكي از راه‌هاي توسعه و پايداري نظام مقدس اسلامي بها دادن به جوانان است.
پيشنهاد مي‌كنم ايميلي هم به نام امام جمعه عزيز داده شود تا از راه دور و به طور مجازي هم بتوان با ايشان ارتباط برقرار كرد.
از خداوند بزرگ، براي حاج آقا خرسند و كليه برادران دلسوز آرزوي موفقيت و طول عمر پر بركت دارم.
يا علي
احمد
|
Germany
|
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام
من شهروند ایرانی ساکن شهر اشتوتگارت آلمان هستم ، قصد من از تهیه این گزارش جاسوسی و یا همکاری با اطلاعات نیست ، من به شخصه در معرض آزار و اذیت قرار گرفتم و برای همین گزارش من به نوعی دفاع مشروع محسوب میشود
در این شهر ایرانیانی قدیمی ساکن هستند که به محض ورود ایرانی جدید که اغلب برای پناهندگی به اینجا می‌آیند تلاش می‌کنند این ایرانیان جدید را مورد سو استفاده قرار دهند ، چون یک پناهنده به اقامت و کار نیاز دارد و در کمپ پناهندگی شرایط بسیار بدی وجود دارد ، همین موجب میشود این ایرانیان قدیمی از این نقطه ضعف استفاده کنند و این جوانان را ترغیب کنند که برای گرفتن اقامت و کار با پیر مردان هم جنس گرایی مفعول رابطه جنسی برقرار کنند ، در موارد زیاد متاسفانه این جوانان به جهت رهایی از فشارها و شرایط بد زندگی تن به این ذلت می‌دهند ، در واقع این ایرانیان قدیمی به طرز پست فطرتانه ای از این جوانان سو استفاده می‌کنند ، در مواردی مشاهده شده که حتی این قاچاقچیان جنسی برای فشار بیشتر به پناهندگان جدید از کارمندان کنسولگری مونیخ هم استفاده کرده‌اند

خواهشمندم با تحقیق در این مورد از طریق همان کارمند کنسولگری این قاچاقچیان جنسی را شناسایی و در صورت ورود مورد محاکمه قرار دهید چرا که این جماعت نه تنها عامل فساد هستند بلکه لکه ننگی هستند برای نظام مقدس .قبلا بنده گزارش مفصلی در این مورد برای دستگاههای مختلف فرستادم ولی از ادامه کار این قاچاقچیان جنسی متوجه شدم که اقدام لازم به عمل نیامده

با تشکر از شما
یک شهروند دلسوز
و من الله توفیق

خواهشمندم مراتب را به مسولان مربوط ارجاع دهید در آلمان ایمیل ادارات ایران مسدود است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸