پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۲۰۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹
مدیركل كتابخانه‌های عمومی استان فارس:
به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام اسماعیل پور در مراسم گشایش كتابخانه شهید آیت‌الله مدنی در شهرستان كازرون اظهار كرد: این شهرستان حدود 323 هزار نفر جمعیت دارد و شش كتابخانه عمومی در كازرون به ارایه خدمات كتابخانه‌ای مشغولند كه با افتتاح كتابخانه شهید آیت‌الله مدنی، تعداد كتابخانه‌ها به هفت باب رسیده است.

حجت‌الاسلام محسن اسماعیل پور با بیان‌ این‌كه شهرستان كازرون 323 هزار نفر جمعیت دارد، افزود: افتتاح كتابخانه شهید آیت‌الله مدنی هدیه‌ای ارزشمند به مردم در هفته دولت است.

به گزارش هاشمی  کشکولی خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محسن اسماعیل پور در مراسم گشایش كتابخانه شهید آیت‌الله مدنی كه در شهرستان كازرون انجام شد اظهار كرد: این شهرستان از نظر موقعیت جغرافیایی در غرب استان فارس واقع شده است، حدود 323 هزار نفر جمعیت دارد و شش كتابخانه عمومی در كازرون به ارایه خدمات كتابخانه‌ای مشغولند كه با افتتاح كتابخانه شهید آیت‌الله مدنی، تعداد كتابخانه‌ها به هفت باب رسیده است.

وی عنوان كرد: اكنون 88 هزار جلد كتاب در این كتابخانه موجود است كه به ‌زودی بر تعداد كتاب‌ها افزوده می‌شود و این تعداد به 100 هزار جلد خواهد رسید. موضوع كتاب‌ها شامل كودك، نوجوان، كمک آموزشی، زبان‌های خارجی، مذهبی و ورزشی می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور گفت: كتابخانه شهید آیت‌الله مدنی در مكان متبركی كه به مقبره «چهار امامزاده» یا «چهار برادر» معروف است، ساخته شده است و از نظر معنوی مورد توجه مردم كازرون قرار دارد.

مدیركل كتابخانه‌های عمومی استان فارس با یادآوری به این‌كه محل ساخت كتابخانه جزو محدوده آثار باستانی كازرون است افزود: در گذشته دور این مكان یک حمام بود و سپس با تغییر كاربری، به كتابخانه تبدیل ‌شد تا این‌كه بر اثر فرسودگی و استهلاک ساختمان، بنای قدیمی تخریب شد و ساختمان جدید كتابخانه در سه طبقه و با مخزن كتاب حدود 500 متر، در زمینی به مساحت حدود یک‌هزار و 820 متر طی زمان دو سال ساخته ‌شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل ‌پور اظهار كرد: معماری و نقشه ساختمان این كتابخانه مطابق استاندارد بین‌المللی كتابخانه‌هاست. اگرچه علاقه‌مند بودم طرح ساختمان سنتی و بومی‌پسند باشد اما باید بگویم از نظر فرم و محتوای استاندارد، كتابخانه شهید آیت‌الله مدنی بی‌نظیر است


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
0
1
این کتابخانه از اثار ارزشمند دهقان ناصرابادی است که هرگز از ذهن مردم شهرستان کازرون پاک نمیشود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
0
2
نمیدونم این آمارهای غلط رو کی داره به این از خدا بی خبرا میده !!
یکی نیست یه این مسئول محترم بگه جمعیت کازرون که قبلا 258000 نفر بود و حال به برکت مسئولین 18000 نفر مجبور به کوچ اجباری شدن تا حالا ، پس میمونه 240000 نفر !!
این 83000 نفر رو از کجا به آمار اضافه کردید حاج آقا !!!
شنیده بودیم مسولین واسه آمار اشتغالزایی آمار غیر واقعی و زیاده از حد رو برا سرپوش گذاشتن منتشر میکنند نه دیگه اینکه آمار جمعیت رو هم اینقد بالا و پایین بکنند !
حالا جالب اینجاست که آمار رو با خورده ش هم میدن،یعنی 323000 نفر ، اوون 3000 نفر آخریش واسم جالبتر و قابل تامل تره تا خود 320000 تاهه
واقعا که..
دنیایه پر از ... !!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
مسئولین به جای اینکه آمار جمعیت رو دروغ بگن، سعی کنن اشتغال زایی کنن تا کازرونی ها مجبور به مهاجرت نشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
2
0
اي ... ..... دهقان ناصر آبادي فقط به فكر اين بود كه يك رزومه چهار ساله نمايندگي را در كارنامه داشته باشد...نه خدمت به مردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
0
1
چه خوب بود در روز افتتاح يه تشكر از زحمات ايشان ميشد ولي متاسفانه ......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
0
2
زنده باد دهقان ناصرآبادي... بنده خدايي كه گفتي دهقان دنبال پركردن رزومه بوده... برو توبه كن بدبخت...بابا شما ديگه كي هستين؟؟؟!!الله اكبر اگه كار نكنه ميگن چرا كار نكرد...حالا هم كه كار كرده ميگن دنبال پركردن رزومه بوده...برات متأسفم واقعاً...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
0
2
حتما منظورشون از 323000 نفر این بوده که حالا کازرون یه شهر صنعتی شده و روزانه 83000 نفر برای دادوستد و کارکردن به این شهر اشتغالخیز ورود و خروج میکنند و اگر مسئولین اتحاد و همدلی بیشتری داشته باشند این آمار رو حتی به 500000 نفر هم میشه رسوند!!
فقط چاشنیش یه خورده اتحاد و همدلی بیشتره همشهریان عزیز!!!
باور کنید.
باور نمیکنید ؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
0
0
متاسفانه کتابخانه از نظر نمای بیرونی فاقد جنبه های زیبایی شناسی است. کاش حالا که هزینه می شود هزینه ها درست مصرف می شد. ضمن این که این کتابخانه پیش از انقلاب دایر بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶