پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۲
همتی بوشهری:
به گزارش کازرون نما،همتی بوشهری در حاشیه افتتاح کتابخانه شهید آیت الله مدنی در شهرستان کازرون، اظهار داشت: از جمله روشهای مؤثر و زیربنایی برای فعالیتهای ارزشی در جامعه اسلامیمان توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، قصد دارد قفسه هایی ویژه کتاب را در تمام مکانهایی که مردم استان حضور دارند راه اندازی کند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ار راه اندازی قفسه های فرهنگی ویژه کتابخوانی در سطح استان خبر داد.

به گزارش کازرون نما به نقل از خبرگزاری مهر، احمد همتی بوشهری در حاشیه افتتاح کتابخانه شهید آیت الله مدنی در شهرستان 1100 شهید کازرون، اظهار داشت: از جمله روشهای مؤثر و زیربنایی برای فعالیتهای ارزشی در جامعه اسلامیمان توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، قصد دارد قفسه هایی ویژه کتاب را در تمام مکانهایی که مردم استان حضور دارند راه اندازی کند و با این روش برای زمانهای انتظار مراجعان برنامه ریزی کرده و نگذارد تا این وقت گرانبها در ادارات، سازمانها، بیمارستانها، مطبهای پزشکان، ترمینالها، فرودگاه ها، مسافرتهای زمینی و هوایی به هدر رود تا بتواند با همکاری دیگر ادارات این فرهنگ سازی را نهادینه کند.

وی گفت: شهرداریها نیز با توجه به فعالیتهای فرهنگی در شهر می توانند از طریق تلویزیونهای شهری مسابقاتی را با محوریت(هر ماه یک کتاب) طراحی و اجرا کنند تا فرهنگ کتابخوانی در مسیرهای مختلف جامعه جریان جدی و مؤثر خود را به ظهور رساند و این مهم در حوزه های دیگری از جمله آموزش و پرورش نیز در مقاطع مدارس قابل اجراست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اعلام اینکه دولت خدمات ارزشمندی را در زمینه های عمرانی داشته و دارد، گفت: این دولت خدمتگذار هشت مجتمع فرهنگ هنری را به 34 مورد تا به امروز رسانده و بیش از چهار برابر و نیم فعالیت پیشرفتی در کارنامه موثر و ارزشمند خود دارد.

وی افزود: فضای در اختیار نهادها و مجتمع ها 18 هزار و 100مترمربع بوده که این عدد به 43 هزار مترمربع افزایش یافته که در واقع می توان گفت 425درصد رشد داشته که این خود حکایت از نگاه ویژه دولت به فرهنگ و ادب و هنر ارزشی و دین محور از ابتدای انقلاب اسلامی است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶