پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۱۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۳
امام جمعه کازرون :
به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، حجت الاسلام محمد خرسند در خطبه های نماز جمعه امروز کازرون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و هفته دولت در سخنانی اظهار داشت: شهید رجایی و باهنر دو اسوه تقوا و اخلاق و نیز دو عنصر مردمی بودند که به جرم مردمی بودن و پایبندی به اصول نظام به شهادت رسیدند .

 خطیب نماز جمعه کازرون گفت: برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران به معنای شکست تحریم و شکست سهمگین دشمنان در انزوای جمهوری اسلامی است .

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، حجت الاسلام محمد خرسند در خطبه های نماز جمعه امروز کازرون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و هفته دولت در سخنانی اظهار داشت : شهید رجایی و باهنر دو اسوه تقوا و اخلاق و نیز دو عنصر مردمی بودند که به جرم مردمی بودن و پایبندی به اصول نظام به شهادت رسیدند .

وی به تأکیدات بسیار مهم مقام معظم رهبری در رابطه با بحث اقتصاد مقاومتی ، اهتمام جدی مسؤلان به معیشت مردم و عمل به وعده های داده شده از سوی مسؤلان در دیدار هیئت دولت با معظم له اشاره کرد و گفت : دولت و مسؤلان نظام باید تمام تلاش خود را در راستای تحقق فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری خرج کنند و از تمام ظرفیت ها ی خصوصی و دولتی استفاده کنند .

امام جمعه کازرون با بیان اینکه دولت نباید در این گرانی ها و تورم مردم را تنها بگذارند افزود : در حال حاضر شاهد یک بی برنامگی از سوی شرکت های وابسته به دولت در راستای فشار به مردم ضعیف و متوسطه جامعه هستیم که باید پایان بپذیرد .

خرسند در ادامه خدمات دولت نهم و دهم را در کشور و در عرصه بین المللی ارزنده توصیف کرد و اضافه کرد : با توجه به اینکه تحول شگرفی در کشور و در مناطق محروم از سوی این دولت اتفاق افتاده است بنابراین وعده های به زمین مانده ای نیز وجود دارد که دولت در این عمر پایانی خود باید آن اقدام کند .

وی در بخش دیگر سخنانش برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران در زمانی که موردتهدید دنیای استکبار هستیم را نقطه قوتی برای جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت : این اجلاس به معنای شکست سهمگین دشمنان در تحریم و انزوای جمهوری اسلامی است .

نماینده ولی فقیه در کازرون هدف برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد را ایجاد همگرایی در بین کشورها در دوران جنگ سرد و نظام دوقطبی و نیز حفظ استقلال و گریز از وابستگی به قطب های استکبار عنوان کرد .

خرسند در ادامه نیز ابزاز داشت : جمهوری اسلامی در این اجلاس برای سطح مناسبات ها و دیپلمات با دیگر کشورها استفاده خواهد کرد و یک فرصت بی بدیل برای آن در صحنه بین المللی خواهد بود .

خطیب نماز جمعه کازرون گفت : شرکت بیش از 120 کشور از سراسر جهان و نیز نهادهای بین المللی در این اجلاس به نشانه این است که نظام اسلامی زنده و پویا در صحنه دیپلمات حضور دارد و این آمریکا و اسرائیل است که منزوی شده است .

خرسند ضمن تسلیت هشتم شوال سالروز حادثه جانگداز تخریب قبور ائمه اطهار در قبرستان بقیع توسط فرقه ضاله وهابیت به جنایت قتل و آدم کشی بی رحمانه این فرقه ضاله در سوریه و کشورهای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت : این فرقه از خدا بی خبر در طول عمر نا پاکشان هیچ گاه با کفار نجنگیدند بلکه همیشه شمشیر بر روی مسلمانان کشیده اند .

وی اضافه کرد : فرقه پلید وهابیت با شعار توحید تمام مسلمانان را به شرک و گناه متهم می کنند و با افکار انحرافی ریختن خون مسلمانان را امری مباح می دانند و همچنان در دنیای اسلام دست به قتل و جنایات فجیع می زنند و بلای جان مسلمانان شده است .

این مسؤل در خطبه اول به اسراف و ریخت و پاش های بی حدو اندازه برخی افراد در جامعه اشاره کرد و افزود: از نظر اسلام هرکاری که موجب هدر رفتن نعمت الهی شود حرام است بنابراین باید از بریزوبپاش های آنچنانی که در بعضی میهمانی ها و عروسی ها و یا در خرید لوازم غیر ضروری منزلمان انجام می گیرد تجدید نظر کنیم.

خرسند در پایان تصریح کرد : دوریختن مال و بیش از حد نیاز مصرف کردن و نیز صرف مال در تجمل های فاسد کننده از نظر اسلام اسراف نامگذاری شده و حرام است


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
0
0
يعني ديگه تورم وگراني ازبين خواهد رفت ودلار ارزان خواهدشد ونفت هم به فروش مي رسد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹