پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۱۸۸
تعداد نظرات: ۴۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۷
حتی تا آخرین روزهای مهلت ارسال آثار هیچ گونه فراخوانی برای پژوهشگران نه تنها از رسانه های برون مرزی صدا و سیما (مثل شبکه جام جم) بلکه حتی از شبکه های ملی این رسانه نیز فراخوانی صورت نگرفت.

به گزارش کازرون نما به نقل از پایگاه سلمان فارسی؛ کنگره بین اللملی سلمان فارسی در تاریخ 12 و 13 مهرماه 1391 در شهرستان کازرون از توابع استان فارس برگزار خواهد شد.

برای برگزاری این کنگره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری فارس، دانشگاه تهران، دانشگاه شیراز، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان فارس، دفتر امام جمعه کازرون، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صدا و سیمای مرکز فارس، بنیاد فارس شناسی، مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، فرمانداری کازرون، دانشگاه سلمان فارسی کازرون و دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با یکدیگر همکاری می کنند.

اموری چون 1. تجلیل از مقامِ شامخ سلمان فارسی (ره) 2. شناختِ ابعاد وجودی و معرفی شخصیت سلمان 3. ایجاد فضای علمی ـ فرهنگی برای تبادل اطلاعات پژوهشگران داخلی و خارجی 4. پیوند بین نسل امروز جامعه ایرانی با مفاخر و مظاهر فرهنگی و تمدنی گذشته 5. کوشش در جهت وحدت فکری جهان اسلام به عنوان اهداف این کنگره ذکر شده و در این راستا از محققان و پژوهشگران در سراسر دنیا خواسته شده بود تا مقالات خود را تا تاریخ 30 اردیبهشت به پست الکترونیکی کنگره ارسال کنند.

اما آنچه در این میان قابل توجه است آن است که برای برگزاری این کنگره ی بین المللی آن هم درباره شناخت شخصیت عظیمی چون سلمان فارسی حتی تا آخرین روزهای مهلت ارسال آثار هیچ گونه فراخوانی برای پژوهشگران نه تنها از رسانه های برون مرزی صدا و سیما (مثل شبکه جام جم) بلکه حتی از شبکه های ملی این رسانه نیز صورت نگرفت. به عبارت دیگر نه تنها پژوهشگران بین المللی بلکه حتی بسیاری از پژوهشگران ایرانی نیز به درستی از برگزاری چنین کنگره ای آگاه نشده اند.

لازم به ذکر است که ارسال پوستر همایش به برخی مراکز تحقیقاتی و یا راه اندازی سایتی برای این کنگره و یا برخی مصاحبه های مسوولان مربوطه بیش از آنکه در سطح بین المللی بازتاب داشته باشد در سطح استان فارس بازتاب یافته است.

امید است مسوولان این کنگره لااقل در فرصت باقی مانده تا برگزاری همایش تدابیر مناسبی جهت اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی اتخاذ کنند.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
0
6
چرا خودمون دست به کار نشیم و یه صداوسیما تو شهرمون بزنیم؟!
hamed
|
FRANCE
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
2
4
به مسیولان بگید یکم از اون جوجه کباب و کباب برگها کم کنن و به تبلیغات برسن
علیرضا
|
NETHERLANDS
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
3
5
اول اینکه هر کنفرانسی یک کمیته اجرایی دارد که این قبیل وظایف را باید انجام دهد. فرقی هم ندارد کنفرانس منطقه ای ، ملی یا کشوری باشد. به خصوص ارسال فراخوان، پوستر و ... به مخاطبان از وظایف کمیته اجرایی است.
دوما اینکه هر هفته دهها کنفرانس بین المللی در کشور برگزار می شود که برخی علمی و برخی هم برای شناخت بیشتر شخصیتهای بزرگ مانند حضرت سلمان است.
قرار نیست صدا و سیما بنشیند درون مرز و برون مرزی تبیلغ کند برای هر همایشی.
سوم اینکه انتظار نداشته باشید پژوهشگران بزرگ بیایند در کازرون در این همایش شرکت کنند مگر اینکه مجانی باشد و با هدیه و ... تا شاید دعوت را بپذیرند.
پس توقعتان را کم کنید و واقع بین باشید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
عزیز من!
مگه با کور تلیت می خوری؟!
صدا و سیما پول می گیرد و تبلیغ را پخش می کند. چطور تبلیغات پفک نمکی را پخش می کند آن وقت اگر مسوولان کنگره پول بدهند تبلیغات سلمان فارسی را پخش نمی کند؟!
مسوولان مقداری از هزینه کنگره را باید صرف این مساله می کردند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
باز هم به شرف برگزار کنندگان کنگره ستیغ سخن و بزرگداشت استاد مردانی! حالا حجم تبلیغات و بزرگی اون کنگره رو با این کنگره به اصطلاح بین المللی مقایسه کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
4
3
با صحبت های علیرضا موافقم..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
6
این نشانه ضعف مدیریت کنگره است. هر جوجه مدیری هم که یه کم تو این زمینه ها تجربه داشته باشه می دونه که باید یه مسئول روابط عمومی یا مدیر رسانه ای این وظایف رو به عهده بگیره! حالا ببین این کنگره به اصطلاح بین المللی توسط چه کسایی داره اداره میشه!!!!!!! وای بر ما و بیچاره کازرون.......
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
1
3
بدبختی ما از اون جایی شروع شد شیراز شد آقا بالا سر ما!!
از فروردین تا حالا منتظر تبلیغات کنگره هستم، نیومد که نیومد، در این مدت چندین کنگره بین المللی و حتی ملی و شاید هم استانی در شبکه ها تبلیغ شده.
اگه یادتون باشه پارسال تبلیغات کنگره استاد احمد نیریزی در شبکه های ملی پخش شد.
دلم می خواد برید تو شهر (کازرون) از مردم بپرسید چند نفر تاحالا اسم کنگره رو شنیدند توقع دارید مردم شیراز بفهمند.
چند سوال:
این کنگره بین المللی چند میهمان خارجی دارد؟
چقدر مسیر منتهی و مسیر عبور سران کشوری و میهمانان خارجی به مصلی برای اجرای کنگره تمیز و شهرا زیبا کرده اید...؟
و ....
پاسخ ها
صادق زاده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
آخه چه توقعی داری با این امکانات کم بدون سالن و ... و پشتیبانی این همه سازمان در استان، حالا بدون آقا بالاسر کنفرانس برگزار کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقع بین باش مرد!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
واقعا که ..
هر جا کاراتون خووب پیش نمیره فورا انگشت اتهام رو به سمت شیراز دراز میکنید و تقصیرا رو متوجه شیراز میکنید مگه شیراز دست نشاندیه آمریکاست که این چرندیات رو به جامعه القا میکنید..
شماها که عرضه برپایی چنین کنگره ای رو ندارید چرا نمیذارید توو همون شیراز خیلی آبرومندتر و مفیدتر برگزارش بکنن!!
معلومه !! واسه حسادت و باندگرایی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
برادر من این چه طرز صحبته. ما عرضه نداریم؟! ما حسودیم؟! آخه به چیه شیرازیا حسودیمون بشه؟ اصلا ببخشیدا به شما چه مربوط که ما داریم چه کار می کنیم. شما برید شهر خودتون رو درست کنید که حتی نمیشه دو قدم تو شهرتون به خاطر بدحجابی مردم راه رفت. شما چتون به حضرت سلمان که بخوان کنگره رو تو شیراز برگزار کنن. حیف شاهچراغ که تو شیرازه. اسم خودتون هم گذاشتید سومین شهر حرم اهل بیت. آخه برادران و خواهران خودتون قضاوت کنید: 5 دقیقه برید تو ستاره فارس که این همه اسم در کرده، واقا حال آدم از لباس های درهم برهم دختر و پسر ها بهم می خوره. حالا این یه جای شیرازه بقیش هم همینطوره. اسم خودتون هم می گذارید سومین شهر اهل بیت؟! بمیرم براتون.
ياور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
آقاي ناشناس:
عدم توانايي در برگزاري كنفرانس مناسب چه كار به لباس دختر و پسرها داره. چه ربطي به ستاره فارس داره؟
اين همه بي منطقي!!!!
حسابي قاطي كردي. حالا بعد از قرني همه ياري كنن تو كازرون كنفرانس گذاشتن. چه خبره مگه. فكر كردي اجلاس سران كشورهاي غير متعهد هست. برام عجيب بود چه طوري موضوع كنفرانس و همكاري قوي نهادهاي شيراز از نظر شما به لباس دخترها ربط پيدا كرد
براي اينكه نمي تونيد موضعها را به هم ربط بديد اين همه بي برنامه هستيد ديگه!
اين كنفرانس بدون كمك مسئولان استان و شيراز اجرا شدني نيست كه نيست! مي خواد خوشتون بياد مي خواد بدتون بياد
حسين خان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
ناشناس : تو حتي تو كازرون هم گم ميشي چه برسه به شيراز. تازه اگر از لباش پوشيدن مردم شيراز خوشت نمي يد مجبور نيستي بري شيراز. يا اگر اومدي چشمات رو ببند كه يك وقت گناه نكني! بري جهنم
آفرين
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
آقایان یاور و حسین خان ما باهم برادریم نه دشمن، آمریکا و همدستانشون همین رو می خوان که بین ما اختلاف باشه. بعد کی گفته بعد از چند سال قراره تو کازرون یه همایش برگزار بشه؟ اتفاقا چند وقت پیش در دانشگاه دولتی کازرون(سلمان فارسی) همایش فناوری واطلاعات برگزار شد. تازه هرساله حداقا یه همایش تو کازرون برگزار می شه. پارسال همایش بزرگ فاتحان سوسنگرد و دو سال پیش هم همایش استاد نصرالله مردانی و ... برگزار شد. اگر نمی دونستید پس حالا بدونید. لطفا هم این همه به شهرتون ننازید که کازرون هر چه باشه قدمتش از شما بیشتره و یه موقع خود شیرازی ها برای انجام کارهای اداریشون به کازرون می آمدند و حتی اولین شهرداری استان فارس در کازرون تشکیل شد. کسانی چون سعدی، سلمان و ... در کازرون تربیت شده اند. به قول دوستمون شما چتون به سلمان؟ شما به فکر حضرت حافظ و دیگر بزرگان شهرتون باشید که از قافله برگزاری همایش ها در استان عقب نمونید!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
آقای صادق زاده اول سلام. دوم اینکه کازرون الحمدلله از لحاظ سالن مشکل نداره. چونکه تا دلت بخواد سالن داره. سالن هایی مثل: دو سالن باشگاه فرهنگیان، سالن کشاورز، سالن دانشگاه آزاد، سالن سما، سالن اداره ارشاد، سالن کانون شهید عسکری، سالن هتل بیشاپور و ...، دیگه چند تا سالن می خواین تا براتون نام ببرم؟! از لحاظ اسکان دو هتل دارم، یه هتل بیشاپور و یه هتل باشگاه فرهنگیان. از لحاظ جابجایی تا دلت بخواد مینی بوس های جدید و اتوبوس فراوون داریم. اما یادمون نره از لحاظ تبلیغاتی بد عمل کردیم و امیدوارم جبران بشه. همچنین شهرداری باید تمام تلاشش رو بکنه که شهر رو از لحاظ زیربنایی و زیبایی شهر آماده کنه و سایر کارها که مسئولین خودشون دیگه بلدن چه بکنن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
آقا یاور ببخشید به شخصیتتون برخورد. اما مثل اینکه درست حرفام رو متوجه نشدید. لباس هر شخص نشون دهنده شخصیت و اعتقادات اوست. خوب دیگه خیلی واضحه؛ وقتی مردم شیراز البته نه همشون ولی متاسفانه این قدر زیادند که باید گفت مردم شیراز بدحجابند یعنی اعتقاد به سلمان و امثال سلمان ندارن که بخوان تو شیراز کنگره بین الملی حضرت سلمان فارسی برگزار کنند. شیراز به نظر من فقط به اسم، سومین شهر اهل بیت هست وگرنه منه کازرونی مگه (عذر می خوام، ببخشید) مرض دارم که بخوام با فرهنگ شیرازیا مخالفت کنم. پس واقع بینانه نگاه کنید و همینطور جلوی ما شیراز شیراز نکنید. خودمون بلدیم چه بکنیم. لطفا شما بهتره که بیش تر نظاره گر جریان باشید تا ببینید کازرونی ها چه کار خواهند کرد. شیرازیا به جای اینکه بخوان کنگره رو برگزار کنند اول با ید به دستورات سلمان یار و یاور همیشگی پیامبر عزیزمون عمل کنند بعد ان شاءالله یه فکری به حالشون خواهیم کرد. وقت خوش.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
تنها راه چاره مرکز استان شدنه، که هرچه سریعتر از این شرازیا راحت بشیم. چقدر اینا حرف می زنن!
شهرستان کازرون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
آقای ناشناس این همه کازرون کازرون نکن
سلمان کجایی بوده؟
همه جا نوشته دشت ارژنی بوده ، دشت ارژن چه ربطی به کازرون داره که داری این حرفا رو میزنی
میخوای بگی قبلا جزء کازرون بوده،بوده که بوده که چی؟ نژاده دشت ارژنی که کازرونی نیست زمین تا آسمون با هم فرق میکنه فعلا شما با جا انداختن اینکه سلمان کازرونیه(که قبلا دشت ارژن جزء کازرون بوده) دارید واسه خودتون کنگره درست میکنید ..
اوونم به یه جک شبیه تا واقعیت که کازرون اولین شهرداری رو تو فارس داشته!
واسه تمدن هم شیراز از همه جایه کشور متمدن تره کازرون که دیگه جایه خود داره و چیزی نیست.
از همین بد حجابی ها هم تو شهر خودمون کم نیست که شیرازو بد حجاب جلوه میدید.
در ضمن منم توو همین خراب شده ام نه تو شیراز .
واقعیت همیشه تلخ بوده و شماها هم هیچوقت واقع بین نمیشید که علت همه عقب ماندگی های شهرمون همینههههههههههههه....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
سلام دوباره به شما برادر یا خواهر خوبم. آقا یا خانم شهرستان کازرون پس شما با ما یه جا زندگی می کنید. خیلی خوشحال شدم. شما فرمودید که حضرت سلمان فارسی کجایی بوده؟ دشت ارژنی؟!!!!! به حق چیزای نشنیده.اصفهان و خوزستان کم بود که دشت ارژن هم اضافش کردید. فکر کنم دفعه بعد هم می نویسید زاده مشتان، مهرنجان یا بورنجان بوده نه کازرون. آخه برادر من حرفی بزنید که با عقل جور بشه. آخه دشت ارژن چند ساله بوجود اومده؟ می دونی داری حرف چند سال پیش رو میزنی؟ بیش از 1400 سال پیش!!! مثل اینکه اطلاعات شما خیلی معتبر نیست. تازه اگر برید تو سایت ویکی پدیا آخر صفحه سلمان فارسی، مشاهیر اهل کازرون رو نوشته و یعنی به احتمال 100 درصد حضرت سلمان اهل شهر کازرون بوده. منبعی بالاتر از این. بعد اگه سلمان اهل اصفهان یا خوزستان یا دشت ارژن بود خوب در اونجاها برگزار میکردند. اگه واقعا اهل دشت ارژنه خوب اگه مکانی برای برگزاری کنگره ندارند، تو شیراز می تونستند برگزار کنند. وقتی که وزیر ارشاد به کازرونی بودن او معترف است دیگه جای حرفی رو باقی نمی گذارد. بعد شما فرمودید این قدر کازرون کازرون نکنیم، پس ما اومدیم سایت ساختیم که چه؟ لابد دوست دارید مردم اهل دیار سلمان فارسی رو کوچک کنیم، تبلیغات منفی علیه کازرون کنیم، و به جای اینکه پشت مسئولین باشیم بر ضد اونها حرف بزنیم. انتقاد و پیشنهاد خوبه ولی حرف هایی که شما میزنید نشون دهنده مخالفت از هر جهت با کازرون و کازرونیه. شما به جای این کارها لطفا با ما هم پیمان شوید و ما را برای انجام هرچه بهتره این کنگره بین المللی کمک کنید. و اما بعد، شما گفتید شیراز از همه شهر های ایران با تمدن تره؟! اول اینکه اصفهان پایتخت فرهنگی شده نه شیراز. شیراز همین بسشه که سومین شهر حرم اهل بیت علیهم السلام است. البته نباید یادمون بره که شیراز شهری تاریخی است و در قدیم یکی از پایتخت های ایران بوده. ولی کازرون این جور ها نیست؛ کازرون شهری تاریخی، متمدن، اسلامی، با فرهنگ(که حتی آفای دهخدا در کتابش گفته است: مردم کازرون از با فرهنگ ترین مردم ایران است.)، اقتصادی و ... است. کازرون با قدمت بیش از سه هزار ساله خود همچون نگینی در تاریخ اسلام و ایران می درخشد. کازرون با داشتن صد ها نفر از بزرگان خدمتی بزرگ به این مملکت و این دین مبین از قدیم تا به حال کرده است. افرادی چون: حضرت سلمان فارسی، حضرت سعدی، شیخ ابواسحاق کازرونی، علامه دوانی، ناصر دیوان کازرونی، شیخ امین الدین، نصرالله مردانی، علامه قطب الدین کازرونی و ... می باشد. پس آیا نباید به شهر خود ببالیم، آیا نباید کازرون کازرون کنیم. اگر حرف های مرا در این باره و درباره شهرداری کازرون که شما آن را جک پنداشتید و غیره و غیره قبول ندارید شما می توانید خود تحقیق کنید. کازرون این قدر مهم بوده که پنجاه سال پیش می خواسته مرکز استان بشه. البته همچنان این بحث هم وجود دارد. حتی در دانشگاه شیراز در این باره صحبت شده. همچنین نماینده شهرستان کازرون در اولین سخنانش در مجلس به این موضوع اشاره کرد. کازرون یکی از پایتخت های ایران بوده است.اگر باور نمیکنید در سایت های معتبر می توانید نام کازرون را به عنوان پایتخت ببینید. بیشاپور که جای خود دارد. اما عقب ماندگی شهر درمانش فقط با وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین و تبدیل شدن کازرون به مرکز استان می باشد. البته اگه شما دقت کنید خواهید دید کازرون نه تنها در استان فارس بلکه در سراسر کشور از شهر های مدرن و پیشرفته است؛ اما نسبت به مراکز استان ها عقب است. من آرزوی موفقیت برای شما میکنم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
عزیز من کجای کازرون پیشرفته است؟
چرا حرف بی ربط می زنی؟ تعصب چشم انسان رو کور می کنه! واقعیت رو ببین
نمی گم شهرستان ناشناخته ای هست. نه! اتفاقا اسم و رسم داره ولی به دلایل تاریخی.. اصلا هم هیچ نشانی از پیشرفت اینجا نیست که نیست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
کاملا مشخصه که کازرون نسبت به مراکز استان ها پیشرفت نکرده ولی نسبت به دیگر شهرستان ها خیلی هم بالاتره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
2
1
تبلیغات نمی خواد که
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
3
2
به نظر من هم بايد كازرون مركز استان شود چون تمام امكانات لازم را دارد
فقط فرودگاه نياز داريم
برگزاري كنفرانس هم در كازرون كار دشواري نيست مگر بار اولمان است همين دانشگاه آزاد كنفرانس داشته دانشگاه سلمان پارسال كنفرانس ملي فناوري اطلاعات داشته
موقعيت كازرون اتفاقاً خيلي بهتر از شيراز هست فقط لازم است مركز استان شود آقاي دكتر محمد صادقي لطفا پيگيري كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
درود بر تو
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
این نظر را در قسمت طنز قرار دهید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
می گم اصلا چطوره مقر سازمان ملل رو بیارن کازرون یا اینکه کازرون بشه پایتخت ایران! بد فکری نیستا!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
اگر بشه چرا که نه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
روی سخنم با اون ...ی هست که گفته چطوره کازرون بشه مقر سازمان ملل یا پایتخت. خودت می فهمی چی میگی. کازرون ادعای مرکز استان شدن داره. حقشه. چیز زیادی نیست. کسی هم ادعای پایتخت شدن نکرد. هی میخوام هیچینگم. هی یه ...ی مثل تو کامنت میذاری دهن آدمو باز می کنی
چشمتو باز کن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
آخه ادم حسابی با کدوم امکانات ادددعااااییی مرکز استان شدن دارید؟ یا واقعاً نمی فهمی یا خودت رو به نفهمیدن زدی عزیز من.. مگر مرکز استان شدن بچه بازیه؟ تو تخیلات سیر میکنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
دلمون می خواد میشیم و میتونیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
3
1
منم تا اوونجایی که شنیدم و تو خود مسجد سلمان فارسی اصفهان و شهرضا به صورت کاشی کاری نوشته شده دیدم ، سلمان رو متعلق به جی اصفهان یا دشت ارژن کازرون معرفی کرده بودند..
حالا مگه تو خانه خدا کسی میاد یه دروغ بزرگ رو اونم به صورت کاشی کاری شده نصب بکنه و کسی هم منکرش نشه.
منم با نظر آقا یا خانم شهرستان کازرون موافقم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
خودتون هم بکشید دیگه تو کازرون داره برگزار میشه. دیگه همه دنیا خواهند فهمید سلمان فارسی کازرونی است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
با یه مقایسه بین نظردهنده گان متوجه شدم با این همه تفاصیلی که دوستان برای کازرونی جلوه داده سلمان داشتند ولی به نظرم صحیح نباشه و دشت ارژن زادگاه اصلی سلمان فارسی هست و اتفاقا منم توو مسجد سلمان فارسی که توو خود تهرانه(در ضمن بعضی از مراسم های مسئولین دولتی در این مسجد برگزار میشه و به نوعی متعلق به دولته) نوشته کاشی کاری شده که سلمان رو متعلق به دشت ارژن کازرون یا جی اصفهان معرفی کرده مشاهده کردم و این نوشته و تاریخچه سلمان فارسی نگاه هر شخصی که واسه بار اولش بود که به مسجد سلمان فارسی می آمد رو به خودش جلب میکرد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
اینکه بگید خودتونم بکشید دیگه تو کازرون برگزار میشه خودش نشانه اینه که جوابی واسه دادن ندارید حالا هر جا میخواد برگزارش کنند چه تو عربستان باشه چه تهران یا کازرون و شیراز یا هر جایه دیگه ، واسه ما کازرونیها نمیشه زندگی نمیشه اشتغال نمیشه آبادانی شهر،، پز دادن واسه ما دردی رو دوا نمیکنه .
صادق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
حالا بعداز قرنی یک کنفرانسی با کمک همه ادارات و سازمانها و ... قراره تو کازرون برگزار بشه! بابا این همه ذوق کردن که نداره از بس ذوق دارید توقع دارید کازرون بشه مرکز استان.. آخه با چی؟ یه نگاهی به این شهر بندازید.. خدا وکیلی چی داره؟ بیمارستان درست و حسابی؟ خیابانهای مترقی و ساختمانهای آن چنانی؟ امکانات ورزشی عالی؟ مدارس مجهز؟ ترمنینال هم زوری داره؟ یه پیاده رو درست تو این شهر نیست! چرا اینقدر متعصب هستید برای هیچ؟ باید قبول کرد جز اسم و رسم تاریخی کازرون هیچی نداره . چطوری بشه مرکز استان چرا بی حساب حرف می زنید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
برادران خواهش می کنم حرف هایی بزنید که در شأن کازرون باشد. اول اینکه کی گفته قراره بعد چندسال تو کازرون کنگره برگزار بشه، هر یک ماه تا دو ماه یک بار در دانشگاه های کازرون هم دولتی و هم آزاد و هم پیام نور همایش های مختلفی برگزار میشه. برای اطلاعت بیشتر در همین سایت کازرو نما در آرشیوش از این خبر ها پره. اما درباره اینکه سلمان فارسی کجاییه باید در کتاب ها و سایت های معتبر نگاه کنیم نه کاشی دیوار مسجد. که این خودش بسیار واضحه که کازرونیه. همچنین مرکز استان شدن واقعا نیازمند کارهای زیادی در شهرستان است که اگر واقعا مسئولین همت کنند امکانش فراهم میشه. با تشکر.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
اگه نظرتون سایت ویکی پدیا هست که اون خودش پر از دروغه چون هر مطلبی رو که بهش بدی ثبت میکنه یکیش همین که جمعیت شهرستان کازرون رو نوشته 330000 نفر حالا خوبه که چند ماه پیش نتیجه آمار گیری کشور میگه جمعیت شهرستان کازرون شده 240000 نفر . زیاد که نشده هیچ کم هم شده .
اینم از سایت پر از دروغتون!!
پس بهتره بدونی منابع اطلاعاتی شما بی اعتباره نه کاشی کاری مساجد دارای پیشینه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
جناب، شیرازی ها با دزدیدن خیلی از مشاهیر مثل قطب الدین کازرونی و میرزا صالح کازرونی و خیلی های دیگر خودشون رو مشهور کردن، حالا به فرض محال که سلمان فارسی کازرونی نباشه، ما هم میخوایم مشاهیر دزدی کنیم تا شهرمون مشهور بشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
شما سایت جهانی ویکی پدیا رو مورد اهانت قرار میدید؟! خو عزیزم بگو اشتباه نوشته، نگو دروغ میگه ، اگه باورت نمیشه دیگه مشکل خودته چونکه این سایت آدمای فرهیخته و نخبه قبولش دارن چه برسه به یه فرد عادی!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
آها پس کاشی کاری مساجد و نوشته هاشو آدمای عقب مونده و نافرهیخته از خودشون به یادگار گذاشتن!
عججججب !!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
بحث رو عوض نکن. آخه ما کی گفتیم آدمای نافرهیخته و عقب مونده کاشی مساجد رو به جا گذاشتن. ما داریم میگیم این ویکی پدیا و سایت های معتبر مثل خودش منبع خوبی که فهمید کجاییه. حالا شما گفتید کاشی مسجد، خوب درست ولی با برگزار شدن کنگره در کازرون و تصویربرداری مستند سلمان فارسی در کازرون و نصب مجسمه سلمان فارسی در کازرون دیگه معلوم میشه او کجاییه. کنگره رو آدمای عقب مونده که برگزار نمیکنند همه استاد و کارشناسند چرا کسی از نظر کازرونی بودن سلمان مخالفت نکرد؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
ترکیه هم هر سال داره واسه مولانا(مولوی) گنگره و بزرگداشت برگزار میکنه و میگه که مولانا ترک بوده و نه پارس . و کلی هم از این کنگره ها تصویربرداری و مستندسازی کرده و مجسمه مولانا رو هم نصب کرده ، پس با این وجود آیا باید بگیم که مولوی ترک بوده؟!
حتما با مستندسازی و تصویربردای ها ترک ها خود به خود معلوم میشه دیگه مولوی ترکیه ای بوده؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
مولانا که کل دنیا میدونه ایرانیه. قضیه سلمان که ایرانیه ولی در رابطه با زادگاهش اختلاف است 180 درجه با مولانا فرق می کنه. این که خیلی واضحه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
3
3
اگر این کنگره می خواست تو شیراز برگزار بشه تا حالا هزار بار تو اخبار ها و برنامه های شبکه فارس تبلیغ می کردن ولی چونکه تو کازرونه باید بدون تبلیغات کشوری باشد. حاکم شهر که مرغابی بود* بر سر آن شهر رسوایی بود
تهرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
1
1
عزیزان بروید بخوانید سلمان چه چیزی گفته نه این که کجایی هست و نیست .و به جای اینکه شهر خودتون رو ببرید بالا لازم نیست شهرهای دیگه رو تحقیر کنید از زرفی متوجه نشدم حجاب مردمان شیراز چه ربطی به برگزاری کنگره سلمان داره؟متاسفم واقعا با این سطح شعور و فرهنگ
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
لعنت خدا برکسی که بخواد شهرهای دیگه و مردمونش رو تحقیر کنه. این دیگه چیه نوشتی برادر آخه کی ما حرف بد زدیم. اگر مخالف حرفامون هستید باید برید خودتون با چشماتون نگاه کنید که آیا ما راست می گیم یا دروغ. شما الآن به ما توهین کردید. اگر با نظرات دیگرون مخالفید این جوری بیان نکنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
0
2
ای مردم شریف کازرون از شما خواهش می کنم به جای دعوا سر سلمان فارسی که کجاییه یا کازرون چی داره یا چی نداره نظرهای کارشناسی دهید تا این کنگره هرچه بهتر انجام شود و هم چنین نظراتتان را در قالب انتقاد و پیشنهاد در مورد شهرستان کازرون بنویسید تا موجب پیشرفت شود نه پسرفت. این طور که شما نظر می دهید درست نیست و باید در فضایی کاملا صمیمی، مشورت و تبادل نظر کرد و گرنه تا روز قیامت هم باهم دعوا کنیم و نظرات اشتباه بدهیم هیچ سودی به حال شهرستان ندارد. ما باید به فکر این باشیم که کازرون رو بزرگ کنیم نه کوچیک. تا حالا هرچه بوده دیگه گذشت لطفا دیگه خواهشا درست نظر بدیم؛ از همتون ممنونم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
0
2
فعلا که کنفرانس با!!! عظمت!!! کازرونیهای گرامی یک ماه به تعویق افتاد. عجب برنامه ریزی آفرین...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
0
0
به خاطر آقای استاندار بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳