پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۱۸۷
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۳
فرماندار کازرون در مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد :
به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، الیاس محمدی در گفت وگویی با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت در سخنانی اظهارداشت : عملیات اجرایی پروژه های مورد بهره برداری در سال های 89 و 90 و قبل از آن در بخش های مختلف عمرانی از قبیل حوزه بهداشت و درمان ، آبرسانی ، کشاورزی ، آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی و راه روستایی آغازشده بود .

فرماندار کازرون گفت : 52 پروژه عمرانی در بخش های مختلف با اعتبار 22 میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان کازرون افتتاح می شود .

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، الیاس محمدی در گفت وگویی با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت در سخنانی اظهارداشت : عملیات اجرایی پروژه های مورد بهره برداری در سال های 89 و 90 و قبل از آن در بخش های مختلف عمرانی از قبیل حوزه بهداشت و درمان ، آبرسانی ، کشاورزی ، آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی و راه روستایی آغازشده بود .

وی پروژه های آبرسانی به روستای دادین سرمشهد ، کتابخانه شهید مدنی کازرون ، هنرستان امام خامنه ای کازرون و سه پروژه دیگر غیر دولتی را از جمله پروژه های مهم و تأثیر گذار آماده بهرداری در هفته دولت عنوان کرد و تصریح کرد : این پروژه ها با حضور استاندار و مسؤلان استانی و محلی افتتاح می شود .

این مسؤل اضافه کرد : یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان کازرون روشنای تونل جاده اصلی کازرون به شیراز است که در این راستا دو تونل از شش تونل تحت عنوان فاز اول در هفته دولت روشن می شود و ما بقی در آینده نزدیک نسبت به روشنایی آن اقدام می شود .

محمدی به تصویب هشت طرح در بحث احیای دریاچه پریشان اشاره کرد و افزود : در جهت احیای این حیات طبیعی بالغ بر 10 میلیارد تومان تامین اعتبار شده و به مناقصه گذاشته شده است .

فرماندار کازرون در ادامه گفت : با وحدت و یکپارچگی مسؤلان این شهرستان تلاش می کنیم به پروژه های به زمین مانده و نیمه تمام از قبیل بیمارستان های کازرون، خشت و کنار تخته، چنارشاهیجان و امام علی (ع) دانشگاه آزاد را سرعت ببخشیم .

محمدی به اجرایی شدن بخش عمده ای از مصوبات سفر مقام معظم رهبری و سه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس و کازرون اشاره کرد و بیان داشت: در این سفرها مصوبات خوب و قابل قبولی برای این شهرستان رقم خورد که بخش عمده ایی از آن به مرحله اجرا در آمده و بخشی دیگر آن یا در حال انجام و یا بعلت نبود اعتبار روی زمین مانده است .

نماینده عالی دولت در کازرون در بخش دیگر سخنانش عملیات اجرایی چهار خطه شدن راه های دشت ارژن به ابوالحیات ، قائمیه به طرف دو راهی راهدار ، کازرون به پل آبگینه را فعال اعلام کرد و افزود : عملیات اجرایی پروژه تونل محرم (بناف) در حال حاضر به خاطر کمبود نقدینگی تعطیل است و به دنبال رفع مشکل آن هستیم.

وی اضافه کرد : با تلاش دولتمردان دوره های نهم و دهم خدمات ارزشمندی در فراهم کردن زیر ساخت های توسعه و آبادانی در شهرستان کازرون صورت پذیرفته است .

محمدی در ادامه نیز به تصمیمات جدی در بخش بهداشت و درمان در شهرستان کازرون اشاره کرد و ابراز داشت : در این راستا مقرر شده است که در سال جاری تجهیزات مؤثری برای بیمارستان فعلی کازرون جایگزین گردد و نیز بیمارستان خشت و کنارتخته تا پایان سال 91 طبق وعده ریاست دانشگاه علوم پزشکی این استان به بهره برداری برسد .

وی در خصوص پروژه سه شهرک صنعتی شهرستان کازرون ابراز داشت : با پی گیری های که امام جمعه شهرستان، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و این جانب در مراحل مختلف از وزیر صنایع معادن و تجارت و نیز با معاونین ایشان در تهران داشتیم اعتبار خوبی برای آن تخصیص یافت و در حال حاضر هر سه پروژه فعال است .

محمدی ادامه داد : از مدیران اجرایی شهرک صنعتی کازرون اتمام حجت کردیم تا سیستم فاضلاب در این شهرک ایجاد نشود اجازه بهره برداری به آن نخواهیم داد .

فرماندار کازرون گفت : در سال جاری طی یک ماه گذشته نزدیک به 2/7 میلیارد تومان از محل تملک دارایی های استان به این شهرستان اختصاص یافت که به صورت عادلانه در بخش های تابعه شهرستان تقسیم شد .

وی ادامه داد : 9/5 میلیارد تومان اعتبار از سهم دو درصد نفت و گازبه شهرستان کازرون اختصاص یافته است که در طی دو هفته آینده در شهرستان توزیع خواهد شد .

این مسؤل از اظهار نظر برخی افراد از روی بی اطلاعی مبنی بر اینکه شهرکازرون حقوق بخش های تابعه را ضایع می کند گلایه کرد و بیان داشت : به طور مثال از کل اعتبار تملک دارای به شهرستان فقط 900 میلیون تومان عاید شهر کازرون شده و باقی مانده آن بین بخش های تابعه توزیع شده است .

محمدی در پایان از مصوبات خوب شورای تأمین این شهرستان در جهت حفظ جنگل های بی نظیر دشت برم کازرون اشاره و تصریح کرد : بر اساس این مصوبه اداره کل منابع طبیعی فارس و اداره منابع طبیعی این شهرستان ملزم گشته است تا قبل از شروع سال زراعی جدید نسبت به تخریب و تصرفات عدوانی روستاهای اطراف از جنگل پایان دهند .


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
0
6
پس اتوبان کازرون به فراشبند چه شد؟ چهارخظه شدن محور کازرون به ارژن چه شد؟ ما تا کی باید خبر بی پولی شهرستان در مورد ادامه دادن ساخت تونل بناف بفهمیم؟ چهار پنج ساله که جاده جدید کازرون به شیراز باز شده هنوز یه چراغ موشی هم توی تونل ها نزدند حالا می گین 2 تا از تونل ها را می خوایم روشن کنیم؟!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
0
6
آقای فرماندار
دفعه چندمه که وعده می دی ؟؟؟؟
بعد هم منظور شمارو در رابطه با افتتاح نفهمیدم !
یعنی چی افتتاح ؟
شما که می گفتی همه پروژه ها در حال کارند و چنین و چنان
پروژه تونل هم که شنیده ایم کابلهای برقش رو قبل از انتخابات دزدیده اند.
امیدوارم نماینده محترم کار نیمه کاره ای رو که باعث تلفات جانی بسیار در جاده جدید شد به پایان برسانند و یادشان باشد مسئولیتشان با توجه به جایگاهشان در مجلس بیشتر از بقیه است و اینهمه تبلیغ هیات رئیسه بالاخره باید یک سودی برای مردم کازرون داشته باشد . البته اگر مثل 4 سال قبلی نباشد.
چقدر حرف می زنید ؟!
hamed
|
FRANCE
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
0
3
جنایب فرماندار خوب هست یه تشکر هم از پیگیریهای قبلی صورت گرفته انجام بشه جای کسیکه این همه پیگیری کرده و این پروژها را به سر سامان رسونده و الن بعضیها میان و منت میزارن که ما این کارو کردیم انجام بشه راجع به پروژها هم اطلاعاتتون خیلی ضعیفه مثلن راجع به پروژه قایمیه به سه راهی راهدار کجا فعال هست ابن پروژه پارسال 5 در صد از برنامه زمانبندی جلوتر بوده و با 200 نیرو و کارگر داشته کار میکرده ولی الان داره با 20 کارگر ساده کار میکنه پروژه ابوالحیات و فراشبند و پل ابگینه هم همینطور شهرکهای صنعتی که دیگه کارشون تموم شده بود قبلن قایمیه هم که شروع بکار نکرده و تعطیله روشنایی تونل هم که از عید امسال دو تونل تمام شد و چند روز هم روشن شد ولی مسایل سیاسی نذاشت که روشنایی ادامه داشته باشه از بیمارستان کازرون که نگفتید .......... تونل محرم که با پیگیری فراوان جز طرح مهر ماندگار شد و از عید امسال تا حالا فکر کنم 20میلیارد توسط مسیولان اعلام شده بودجه گرفتیم براش ولی هنوز 1 ریال هم نگرفته و بخاطر 3 میلیارد پروژش تعطیله پروزها ابرسانی کتابخانه و .... هم که واسه مردم تلیفش مشخصه امیدوارم شما هم بتونید 20در صد کارهایی که از 3سال پیش صورت گرفته واسه شهرستان انجام بدبید
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
0
8
با سلام
راه اندازي کانالهاي ديجيتال در کازرون به کجا رسيدچرا شهرهايي مثل کوار ،‌سروستان و ..... بايد از اين امکانات بهرمند باشند ولي کازرون با اين همه سابقه....................
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
علی خیلی چشم سفیدی!!
تو کوار و سروسون رو با کازرون (تازه به دوران رسیده) مقایسه می کنی!!!!!!
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
علي حق با شماست
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
0
8
بنظرم با این روندی که فرماندار داره تو شهرستان کم کاری میکنه و هی برای اینکه عوضش نکنن پشت مسولا پنهان میشه کم کم داریم به عصر حجر نزدیک مکیشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
0
2
همه جا بیمارستان میخواد اما یه جایی مثل بالاده که اندازه خود فراشبنده و از خیلی بخش های دیگه شهرستان هم بزرگتره و فاصله شهر و روستاهاش هم از بیمارستان کازرون خیلی دووورتره به بیمارستان احتیاجی نداره یعنی جان افراد این منطقه و بلوک ارزشی برا مسئولین نداره چرا نماینده مجلس و عضو هیات ریسه و فرماندار و امام جمعه حاج آقا خرسند پیگیریه بیمارستان بالاده رو تو سفرهاشون به تهران و شیراز نداشتن !!!
آیا دریاچه فامور ارزشش از جان مردم بلوک جره بالاده بیشتره که بیمارستان بالاده رو از پیگیریهاشون حذف کردن و فقط 10 میلیارد واسه دریاچه فامور میگیرند و بیمارستان بالاده هییییییییییییییچ حتی بی آنکه اسمی ازش ببرن!!
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
4
سلام. این پروژه ها که مال زمان فرمانداری رئیسیه که افتتاح میکنی الیاس خودت چیکار کردی........
hamed
|
FRANCE
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
2
احسان جان این چه حرفیه ... که کلن داره دنبال بودجه میره با نماینده و امام جمعه مگه روزنامها رو نخوندی تا حالا 23میلیارد بودجه برای پروژهای راهسازی گرفتن وکلی بودجه دیگه در ضمن اتخاباتی به اون باشکوهی برگزار کرده اگه تعرفه میرسوند تو مساجد کازرون حضور مردم میشد 120درصد واقعا بی انصافی میکنی میگه چکار کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
1
اقای فرماندار راه روستای فتح اباد دادین واقعا قابل رفت امد نیست پس کی دیگه می خواهید رسید گی کنید ما باید مشکاات این روستای محروم رابه کی بگیم خواهشمندیم همکاری کنید
سیاوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
0
3
تا کی باند بازی و جناحی عمل کردن اون از جاده ،اون از وضع آسفالت خیابان هاو جاده ها اون از وضع کار و اشتغال و پارکها و تفرجگاها و وضع پریشان و بیشابور و از شبکه های تلویزیونی و پارازیتهایی که شبکه های سراسری هم تحت تاثیر قرار میده اون از بیمارستان و تعرفه برقو آب و وووووو...
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
0
6
اگه خوب بودی فراشبند میگذاشتن بمونی
خدا کمکمون کنه که اینجا شده محل فسیلهای بی کار و تنبل
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
آره واقعا اینجا(کازرون) شده محل نگهداری(مهمان نوازی) و تست دوباره اخراجی های احزاب موتلفه از دولت و ورود دوباره به بدنه دولت ..
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
0
1
تا کی میشه به مردم دروغ گفت ؟
بماند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
0
2
شهر بی صاحب =کازرون بیکاری= 100درصد آسفالت خیابانها=گودال مدت طرح های در حال اجراء=100000ساله
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
0
1
ديدم تونل محرم رو ساختيد دروغ خوب نيست 7/7/1391
هادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
0
1
آقاي محمد صادقي:من قول ميدهم تونل محرم را تا يك سال و نيم ديگه تحويل دهم...ميدانم ميدانم ميدانم
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
0
0
عمو ... تونل محرم چي شد؟عمو آقاي محمد صادقي قول داده 2 ساله تحويلش ميده تونل رو. عمو بهش بگو 1 سالش رفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴