پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۱۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱
تاریخچه شهرآورد تهران- 2
به مناسبت آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال کشور و نزدیک شدن به بازی شهرآورد تهران اقدام به انتشار تاریخچه بازی ها همراه با عکس های مربوط به هر بازی نموده است . بر این اساس در این مطلب به بررسی دومین شهرآورد پرسپولیس - استقلال که به تساوی انجامید پرداخته است.


سرویس ورزشی کازرون نما - محمدرضا پولادی: به مناسبت آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال کشور و نزدیک شدن به بازی شهرآورد تهران اقدام به انتشار تاریخچه بازی ها همراه با عکس های مربوط به هر بازی نموده است . بر این اساس در این مطلب به بررسی دومین شهرآورد پرسپولیس - استقلال که به تساوی انجامید پرداخته است

تاج صفر   پرسپولیس صفر

انتخابی باشگاه های آسیا/20 دیماه 1347

داور:بهادر خان (پاکستان)  کمک داوران :ارشد برازنده و ابوالقاسم حاج ابوالحسن

تماشاگر :20هزار نفر

تاج : مهدی کشاورز/منصورپورحیدری/پرویز قلیچ خانی/مهدی لواسانی/اونیک کاراپیتان/حسین فرزامی/کاروحق وردیان/جلال طالبی (کاپیتان)/اکبر افتخاری/داریوش مصطفوی وعلی جباری

مربی:علی دانایی فر

پرسپولیس: عزیز اصلی/ابراهیم آشتیانی/حمید جاسمیان(کاپیتان)/عزت اله وطنخواه/ رضا وطنخواه/ مهراب شاهرخی/جعفرکاشانی/کاظم رحیمی/ حبیب علیزاده/فریدون معینی/همایون بهزادی(اصغر ادیبی)

مربی:پرویز دهد ا ری

برای انتخاب یک تیم از بین پنچ تیم عقاب /پاس / شهربانی /تاج و پرسپولیس بعنوان نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا در دیماه 1347 یکدوره مسابقه برگزارشد و دو تیم تاج و پرسپولیس در روزآخر در صدر جدول قرار گرفتند ولی این تیم قرمز پوش بود که با یک تساوی میتوانست بعنوان نماینده ایران در آسیا حاضر شود.

در سال 1347 با منحل شدن تیم ریشه دار دارایی یاران این تیم به دو تیم مطرح پایتخت کوچ کردند. جلال طالبی /منصورپورحیدری و اکبر افتخاری به تیم تاج پیوستند و عزیز اصلی بهمراه مهراب شاهرخی به پرسپولیس پیوستند

تاج تهران بجز این سه نفر از پرویز قلیچ خانی بازیکن نامدار تیم کیان نیز در این دیدار استفاده کردند.

نیمه اول با برتری مطلق تاجی ها همراه بود دیدنی ترین صحنه های این نیمه را دویار قدیمی که سالها درکنار هم در تیم دارایی درخشیده بودند ایجاد کردند جدال جلال طالبی و عزیز اصلی که باعث هیجان در بین تماشاگران شدند.

در نیمه دوم با فروکش کردن حملات تاجیها این تیم پرسپولیس بود که حملاتی را بر روی دروازه تاج بنا نهاد ونکته قابل اشاره حضور سه مدافع قرمز پوشان در پیکان خط حمله بود.

عزیز اصلی ملقب به عزیز شا ه فنر ستاره این بازی بود وبا نتیجه مساوی این تیم پرسپولیس بود که برای اولین بار به نمایندگی از فوتبال ایران وارد مسابقات آسیایی شد.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۷
3
2
عشق است پرسپولیس-آقای پولادی لطفا مطلبی هم درباره 6تایی شدن استقلال بزارید به فیض برسیم
پاسخ ها
Jack
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
تا آخر عمرتون هرچی خواری و ذلته رو با همین قضیه 6تایی تسکین بدین بیچاره ها
تو دنیا کسی پیروزی رو نمیشناسه . توی همه رنکینگهای بین المللی و رسمی هم پایین استقلاله . تو لیگ برتر هم که به به گرد آبی ها نرسیده . سالهاست که قهرمانی تو آسیا رو هم خواب میبینه . تو آمار دربی ها هم که استقلال پیروزی رو تو جیبش میذاره . حالا هی بشینین بگین 6تایی 6تایی تا آروم بشین
jimi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
1
0
درود بر شیر مردان استقلال_اقای پولادی درباره گل محمود فکری(گل 60متری)که زد هم بگید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸