پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۰
رئیس آموزش و پرورش کوهمره نودان:
به گزارش دهدارزاده خبرنگار کازرون نما، رئیس آموزش و پرورش منطقه کوهمره نودان ضمن تاكید برای حضور هرچه بیشتر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این روز، روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین در برابر استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش دهدارزاده خبرنگار کازرون نما، رئیس آموزش و پرورش منطقه کوهمره نودان ضمن تاكید برای حضور هرچه بیشتر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این روز، روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین در برابر استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

عزت اله پرنگ در جلسه شورای آموزش و پرورش روز جهانی قدس را یادگار حضرت امام راحل خواند و افزود: راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان، دشمنان قرآن، اسلام و انقلاب اسلامی را مایوس و جرقه امید را در دل مستضعفین ایجاد می کند.

وي اظهار داشت: روز قدس نه امسال و نه سال گذشته بلكه در تمام سال هايي كه ايران با قدرت الهي و همت مردم پابرجاست هر سال با اقتدار بيشتر و پرشور تر برگزار مي شود و مردم نيز براي شركت در اين مراسم هميشه پر شور حاضر خواهند شد.

پرنگ در بخش دیگری از سخنان خود از کلنگ زنی مدرسه صادق الائمه در روستای ابوالحیات در هفته ی دولت خبر داد و گفت : با توجه به طرح هجرت بهسازی و رنگ آمیزی مدارس این منطقه شروع شده است.

وی با بیان اینکه در منطقه کوهمره نودان با کمبود فضای آموزشی مواجه نیستیم افزود : ساخت نمازخانه در مدارس روستاهای دوسیران ، ابوالحیات و تره دان شروع شده و همچنین ساختمان 6 کلاسه مدرسه شهید میرزائی شهر نودان همزمان با 13 آبان ، روز دانش آموز به بهره برداری می رسد.

این مقام مسئول تصریح کرد : استقرار نظام آموزشي 3-3-6 موجب تحولي عظيم در نظام تعليم و تربيت خواهد شد و در این زمینه با همفکری تمامی کارکنان و همکاران کار را شروع کرده ایم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸