پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۱۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۹
دردیدار امام جمعه ، نماینده و فرماندار کازرون با مسؤلان بانک تجارت کشور مطرح شد :
به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، امام جمعه کازرون که به اتفاق نماینده و فرماندار با معاونان مدیر عامل بانک تجارت، وزارت صنعت معدن و تجارت در تهران دیدار داشتند در سخنانی گفت: چند سالی است سه کارخانه مهم شهرستان کازرون از جمله کاشی کاشانه ، پارس خرما و ساسان چشمه به علت بدهکاری به بانک تجارت تعطیل و پلمب گشته و حدود 300 نفر کارگر بیکار شده است .

مسؤلان بانک تجارت در این دیدار قول مساعد دادند تا پایان ماه مبارک رمضان تکلیف کارخانه کاشی کاشانه کازرون که در حال تعطیلی است را مشخص کنند .

به گزارش محمد حسین هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، امام جمعه کازرون که به اتفاق نماینده و فرماندار این شهرستان امروز با معاونان مدیر عامل بانک تجارت ، وزارت صنایع، معادن و تجارت و تنی چند از مسؤلان استانی و کشوری در تهران دیدار داشتند در سخنانی با ارسال گزارشی اظهار داشت : چند سالی است سه کارخانه مهم شهرستان کازرون از جمله کاشی کاشانه ، پارس خرما و ساسان چشمه به علت بدهکاری به بانک تجارت تعطیل و پلمب گشته و حدود 300 نفر کارگر بیکار شده است .

حجت الاسلام محمد خرسند افزود : امسال که به نام سال تولید ملی ، کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است همگی باید تلاش کنیم تا این دغدغه مقام معظم رهبری محقق گردد .

وی از مسؤلان ذی ربط به ویژه مسؤلان بانک تجارت خواست هر چه سریعتر با تعامل نسبت به بر طرف کردن این معضل اجتماعی در کازرون قدم بردارند تا موجب گشایش کار این تعداد افراد بیکار شده و خوشحالی خانواده هایشان در سال تولید ملی و کار شود .

امام جمعه کازرون در بخش دیگر سخنانش تصریح کرد : اگر بعد از کار کارشناسی که زمان آن تا پایان ماه مبارک رمضان از سوی بانک تجارت مشخص شده کار شکنی مجددی توسط این بانک صورت گیرد این مسئله را در طی نامه ای به مقام معظم رهبری نوشته و نیز در خطبه های نماز جمعه اعلام خواهم کرد .

معاون وزیر صنایع معادن و تجارت در این دیدار نیز دستور مبلغ یک میلیارد تومان جهت تجهیز و بر طرف کردن مشکلات شهرک های صنعتی کازرون و هم چنین احداث ساختمان آتش نشانی به همراه خرید یک دستگاه ماشین آتش نشانی را صادر کرد.

به گزارش کازرون نما مدیر عامل شهرک های صنعتی فارس در حاشیه این جلسه نیز در گفت و گوی کوتاهی با فارس بیان داشت : در طی دوسال گذشته بالغ بر چهار میلیارد تومان جهت شهرک های صنعتی کازرون ، چنار شاهیجان و بالاده هزینه گردیده و امسال نیز بالغ بر 380 میلیون تومان اعتبار برای این سه شهرک تخصیص یافته است .

علی همت به برخی نظرات اخیر مبنی بر آسیب رسانی شهرک های صنعتی کازرون به میراث فرهنگی و آب شرب این شهرستان اشاره کرد و گفت : بر اساس نظر کارشناسی شهرک ها ی صنعتی کازرون به میراث فرهنگی و نیز آب شرب این شهرستان آسیبی نمی رساند و این شایعات و نظرات غیر کارشناسی بوده و هیچ گونه خللی در تداوم روند ساخت و ساز به این شهرک ها وارد نمی کند .


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
1
3
آقای خرسند
اول پول برق رو که گفتی درست می کنم انجام بده بعد برو دنبال کاشی سرامیک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
0
2
اکر با کفتن در نماز جمعه مشکل حل شدنی است چرا تاخیر/
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
0
0
امام جمعه 3 چهار ماهی زرنگ شده چشم نخوره ایشالا امید واریم تعرفه برق و تونل بناف و بیمارستان و ام ار ای و شهرک صنعتی و سد نرگسی و پتر وشیمی و بیمارستان قائمیه و شهر ستان شدن قائمیه هم پیگیری کنند
hamed
|
FRANCE
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
0
1
خدمت حاج اقا خورسند :عید سعید فطر مبارک ماه رمضان تمام شد خبر جدید :کارگران کاشی کاشانه اماده شوند از فردا سر کارند
کارگران :دست شما درد نکنه چرا زحمت کشیدید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
0
0
عید فطر مبارک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹