پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۰
مدیر پژوهش سرای دانش آموزی علامه دوانی کازرون خبر داد:
به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، امان الله فیروزی اظهار داشت : در جشنواره چهاردهمین دوره خوارزمی که بزرگترین رقابت پژوهشی دانش آموزان در سطح کشور بود تعداد 132 طرح پژوهشی در مقطع متوسطه از شهرستان کازرون به استان ارائه شد که از این تعداد 21 طرح حائز مقام اول تا سوم استانی شد و نیز هشت طرح به مرحله کشوری راه یافت

مدیر پژوهش سرای علامه دوانی کازرون گفت : 64 طرح از 59 اداره آموزش و پرورش فارس به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی راه یافتند که هشت طرح آن از اداره آموزش و پرورش کازرون است .

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، امان الله فیروزی در گفت و گو با خبرنگاران در کازرون اظهار داشت : در جشنواره چهاردهمین دوره خوارزمی که بزرگترین رقابت پژوهشی دانش آموزان در سطح کشور بود تعداد 132 طرح پژوهشی در مقطع متوسطه از شهرستان کازرون به استان ارائه شد که از این تعداد 21 طرح حائز مقام اول تا سوم استانی شد و نیز هشت طرح به مرحله کشوری راه یافت .

وی به برگزاری دومین جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه مقطع راهنمایی اشاره کرد و گفت : در این راستا

تعداد 52 طرح پژوهشی از شهرستان کازرون به استان ارائه گردیده است که در حال داوری می باشد .

دبیر جشنواره خوارزمی آموزش و پرورش کازرون در ادامه تصریح کرد : در اولین جشنواره ملاصدرا که در سال جاری در سطح کشور برگزار شد سه نفر از استان فارس حائز مقام برتر شدند که هر سه نفر آن ازشهرستان کازرون می باشد .

فیروزی در بخش دیگر سخنانش از برگزاری کلاس اوریگامی برای اولین بار در سطح استان فارس در پژوهش سرای دانش آموزی علامه دوانی کازرون خبر دادو گفت : این کلاس با استقبال بی نظیر دانش آموزان این شهرستان روبرو شده است .

وی از نبود یک رصدخانه برای پژوهش و تحقیق دانش آموزان در بخش نجوم و نیز نداشتن فضای مناسب و در خوردر پژوهش سرای دانش آموزی علامه دوانی کازرون گلایه کرد و افزود : با توجه به وجود استعدادهای درخشان و علاقه مند به امر پژوهش و تحقیق در بین دانش آموزان شهرستان کازرون و پیشرفت هایی که در این زمینه کسب شده جادارد مسؤلان امر عنایتی ویژه به امر پژوهش دانش آموزی در این شهرستان داشته باشند .

این مسؤل به برگزاری کلاس های متنوع در پژوهش سرا ی دانش آموزی علامه دوانی کازرون اشاره کردو از اولیای دانش آموزان خواست فرزندان مستعد و علاقه مند به پژوهش و تحقیق خود را به این پژوهش سرا هدایت کنند .

فیروزی در پایان گفت : پژوهش سرای دانش آموزی علامه دوانی کازرون در سال 85 به منظور توسعه و گسترش پژوهش در بین دانش آموزان این شهرستان تأسیس و راه اندازی شد که تا کنون موفقیت های چشمگیری را در سطح استان و کشور کسب نموده است .


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳