پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۸
امام جمعه کازرون به مناسبت سالروز اولین نمازجمعه کشور:
حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند در گفت و گو با خبرنگار پانا، با بیان این مطلب، افزود: نماز جمعه بدون امام معنا ندارد و لذا باید به محل برگزاری نماز جمعه نیز توجه داشت و مصلا های ما نیز باید زیباترین و مطهر ترین مکان ها باشد و نسبت به عمران و آبادی مصلاها عنایت لازم وجود داشته باشد.

امام جمعه کازرون با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور پس از انقلاب اسلامی، گفت: برگزاری نماز جمعه یک فریضه بسیار مهم و مصداق بارز یاد خدا است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند در گفت و گو با خبرنگار پانا، با بیان این مطلب، افزود: نماز جمعه بدون امام معنا ندارد و لذا باید به محل برگزاری نماز جمعه نیز توجه داشت و مصلا های ما نیز باید زیباترین و مطهر ترین مکان ها باشد و نسبت به عمران و آبادی مصلاها عنایت لازم وجود داشته باشد.

وی همچنین به نقش ائمه جمعه در تحقق شعار سال اشاره کرد و تولید ملی را راه اصلی مبارزه با تهدید ها و تحریم های ملی معرفی و ابراز داشت: ما در حال گذر از یک پیچ حساس هستیم، تحریمات بی اثر نبوده و ناخودآگاه اثراتی گذاشته اما در عین حال تحریمات شکننده است و خود آنان بیشتر از این تحریمات ضرر می کنند.

خرسند افزود: این دوران را باید با حساسیت و ولایت مداری پشت سر بگذاریم ، سوء مدیریت هایی وجود دارد که مسئولین باید آنها را برطرف و رفع مشکلات مردم را تسریع بخشند.

*حمله دشمن به ایران اسلامی، حماقتی بزرگ است

امام جمعه کازرون ضمن تاکید بر خشم استکبار جهانی از جمهوری اسلامی ایرن، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی می داند کشور ما آن کشور سال 57 نیست که نمونه آن اقتدار جمهوری اسلامی ایرن در مانور اخیر سپاه در کویر سمنان بود اما با این وجود اگر دشمن قصد حمله داشته باشد، حماقت و ریسک بزرگی را مرتکب شده زیرا اینها دیگر ماکت نیستند و نظام در آمادگی کامل است، توانمندی نظام از قبل قوی تر و اعتماد به نفس نظام ازهمیشه بیشتر است.

خرسند در ادامه همچنین به برگزاری کنگره بین المللی سلمان فارسی اشاره و اظهار داشت: این کنگره رویداد بزرگ فرهنگی است که از سه الی چهار سال پیش در دست بررسی بوده و با حمایت های ویژه مسئولین باید فضا سازی ها و تبلیغات کلی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: فضای شهرستان باید یک فضای فرهنگی شود و تمامی نهادها باید در جهت برگزاری هرچه آبرو مندتر این مراسم کمک کنند تا گشایشی برای برگزاری تحولات بعدی کشور باشد.

خرسند در پایان نیز به ساخت درب حرم مطهر امام حسین توسط مردم شهرستان کازرون اشاره و ابراز داشت: این کار توفیقی الهی بود که مردم بر عهده گرفتند و نیز برای بار دیگر ساخت درب مرکز پخش صوت قرآن و اذان آن حرم مطهر به شهرستان واگذار شده که این بار نیز همت مردم خیر شهرستان را می رساند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸