پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۰۶۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸
»
به مناسبت 5 مردادماه سالروز برگزاری اولین نمازجمعه کشور



نماز جمعه كازرون به امامت آيت الله ايماني / سال‌هاي ابتداي انقلاب



نماز جمعه كازرون به امامت آيت الله بنيادي



اولين نمازجمعه حجت الاسلام والمسلمين محمد خرسند



سه امام جمعه كازرون در كنار يكديگر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
2
7
بنیادی آدم خوبی بود و به همین خاطر دوامی نداشت
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
2
0
بنازمت خرسند خان
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
0
2
دم بنیادی گرم که حداقل جلوی اون آقایون همیشه تشنه قدرت و نماینده و... ایستاد آخرشم این شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
0
1
حضرت آیت الله ایمانی از علمای بزرگ کشور و نماینده محترم مقام عظمای ولایت در فارس بوده و هستند و در زمان امام راحل ره هم نماینده ایشان بودند - ایت الله بنیادی از بزرگان روحانی کازرون و فرد با تقوائی است و واقعا بایستی ایشان در حال حاضر امام جمعه باشند - اقای خرسند به لحاظ سیاسی خوب و ادم خطیب و توانمندی است اما یک سوال دارم اینکه ایشان نماینده ولی فقیه نیستند و از طرف شورای سیاست گزاری ائمه جمعه انتخاب شده اند چرا به ایشان میگویند نماینده ولی فقیه و ایشان شفاف سازی نمیکنند و اینکه مدتی است ایشان در تمام محافل حضور پیدا میکنند و کارشان شده خیر مقدم به مدعوین و این خیر مقدم در حد یک سخنرانی است مثلا سپاه یک مراسمی در سالن ورزشی خودش داشت غیب پرور امده بود برا سخنرانی ایشان امد خیر مقدم گفت و خیلی جاهای دیگر من میخوام بگم بابا جایگاه امام جمعه بالاتر از این حرف هاست خیر مقدم کار مجری و متولی ان برنامه هست نه کار امام جمعه - یکی دیگه اینکه عزل و نصب ها در کازرون یک روند شایسته سالاری نیست و بر اساس خط و خطوط سیاسی و اینکه هر که با من است هست و الا نیست این رو هم انشاله تذکری باشد شاید من اشتباه کنم اینجوری به نظرم امد
MTM
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
0
2
حضرت آیت الله بنیادی واقعا یک انسان به معنای واقعی کلمه، و شخصیتی وارسته و پاک بوده و در مدت زمان تصدی امام جمعه کازرون بهترین و شایسته ترین رفتارهای اجتماعی و سیاسی را از خود به نمایش گذاشته و هرگز در دام سیاسی بازی و برخوردهای جناحی و گروهی نیفتاده و با درایت و عقلانیت حرکت کرده وهرگز با بیانات خود موجب ایجاد ناراحتی وتفرقه در میان مردم نگردیدند،و به جرات می توان گفت یکی از معدود امام جماعتی بودند که از حواشی به دور بوده و دارای قویترین پایگاه اجتمایی و محبوبیت در بین اقشار مختلف مردم بوده و با داشتن اخلاق حسنه و رفتار دور از تکبر و غرور و داشتن سلامت نفس و پاکی ذاتی،مورد علاقه قلبی مردم می باشند.
امید است که احترام و ارزشی که مردم در گذشته و حال در مجالس و کوچه و خیابان برای ایشان قاءل هستند ،چراغ راه سایر مسءولان قرار گیرد.
درود بیکران بر ایشان و کسانی که حب و بغض را از خود دور ساخته وچند صباحی که صاحب پست و مقامی زودگذر می گردند ،در دام و جو خودخواهی و مردم فراموشی قرار نمیگیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴